Hallo daar,
Het beste idee sinds de waterraket maar hoe denkt de politie erover?
Het is in feite een vuurwapen, dmv een explosie een voorwerp wegslingeren, en overtredingen vuurwapenwet zijn GEEN pretje.
(Ik ben in mijn punktijd, lang geleden
, eens aangehouden met een losse flodder patronengordel om en mooi dat ik een willempie achter mijn naam heb staan in het politie register (onderdelen van munitie mag je niet in je bezit hebben, voila overtreding vuurwapenwet) en dat is geen pretje. Het gevolg is dat ik ,voor een snelle kijker, vuurwapengevaarlijk ben en niets is minder waar maar het staat in de computer en dus is het waar
.
En je snapt dat ik geen zin heb om daar nog een aantekening bij te krijgen.
Is er ooit iemand aangehouden met zo'n ding en wat waren de gevolgen? Of is het bij "stoute jongen niet meer doen" gebleven.
Ik zou ook bij de politie in R'dam kunnen informeren maar ik wil geen slapende honden wakker maken.
Wie o wie heeft hier ,juridische, ervaring mee?
Happy spudding
AKA"happiness is hurling potatoes"ACE
Het beste idee sinds de waterraket maar hoe denkt de politie erover?
Het is in feite een vuurwapen, dmv een explosie een voorwerp wegslingeren, en overtredingen vuurwapenwet zijn GEEN pretje.
(Ik ben in mijn punktijd, lang geleden
En je snapt dat ik geen zin heb om daar nog een aantekening bij te krijgen.
Is er ooit iemand aangehouden met zo'n ding en wat waren de gevolgen? Of is het bij "stoute jongen niet meer doen" gebleven.
Ik zou ook bij de politie in R'dam kunnen informeren maar ik wil geen slapende honden wakker maken.
Wie o wie heeft hier ,juridische, ervaring mee?
Happy spudding
AKA"happiness is hurling potatoes"ACE
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...