SPUDGUN Maar hoe denkt de politie erover???

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Hallo daar,

Het beste idee sinds de waterraket maar hoe denkt de politie erover?
Het is in feite een vuurwapen, dmv een explosie een voorwerp wegslingeren, en overtredingen vuurwapenwet zijn GEEN pretje.
(Ik ben in mijn punktijd, lang geleden ;), eens aangehouden met een losse flodder patronengordel om en mooi dat ik een willempie achter mijn naam heb staan in het politie register (onderdelen van munitie mag je niet in je bezit hebben, voila overtreding vuurwapenwet) en dat is geen pretje. Het gevolg is dat ik ,voor een snelle kijker, vuurwapengevaarlijk ben en niets is minder waar maar het staat in de computer en dus is het waar :( :? :(.
En je snapt dat ik geen zin heb om daar nog een aantekening bij te krijgen.
Is er ooit iemand aangehouden met zo'n ding en wat waren de gevolgen? Of is het bij "stoute jongen niet meer doen" gebleven.
Ik zou ook bij de politie in R'dam kunnen informeren maar ik wil geen slapende honden wakker maken.
Wie o wie heeft hier ,juridische, ervaring mee?

Happy spudding
AKA"happiness is hurling potatoes"ACE

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 20:20

ALH

pfff, aan zulk soort dingen heb ik echt scheit hoor :Z

Mijn spudgun zullen ze best een keer horen midden in woonwijk maarja, boeie... :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Het is niet zo zeer het scheit hebben ansich (doen zal ik het hoe dan ook) maar ik kan geen aantekening gebruiken bovenop degene die ik al heb.
Ik ben eigenlijk dus alleen benieuwd naar het standpunt van de politie en natuurlijk de ervaringen van mijn mede spudders met de heren van de wet.

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-03 12:14
Op donderdag 05 juli 2001 18:08 schreef AKA_ACE het volgende:
Het is niet zo zeer het scheit hebben ansich (doen zal ik het hoe dan ook) maar ik kan geen aantekening gebruiken bovenop degene die ik al heb.
Ik ben eigenlijk dus alleen benieuwd naar het standpunt van de politie en natuurlijk de ervaringen van mijn mede spudders met de heren van de wet.
en what about de dames van de wet :? :P

\o/

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Op donderdag 05 juli 2001 18:36 schreef Arshia het volgende:

[..]

en what about de dames van de wet :? :P
So sorry. Hunnie incluis :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:42

Jag

Dit soort topics mag je in SG posten als je er rechten voor hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.