Hey tweakers,
Ik ben aan het zoeken naar en aan het vergelijken van componenten om een Game-systeem te bouwen.
Enig probleem: ik heb zelf totaal geen kennis van compatibiliteit en geschiktheid van componenten.
Tweakers is dan ook een ideale oplossing om advies te vragen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p (de mogelijkheid games te draaien op 1440p is een pluspunt maar niet noodzakelijk). De PC zou tevens games moeten kunnen streamen naar de TV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 1700 euro kosten (evenwel met scherm en toestenbord in de prijs begrepen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis heb ik, een toetsenbord denk ik zelf nog te kunnen vinden. Voor het scherm zou ik wel nog advies kunnen gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle mogelijke onderdelen van een PC + scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Korte opsomming:
- gamen op voornamelijk 1080p (gamen op 1440p is mooi meegenomen als het systeem het aankan)
- mogelijkheid tot het streamen en spelen van games via de TV
- Hoewel het moeilijk te voorspellen valt, zou het systeem de komende vijf jaar toch de nieuwste games moeten kunnen draaien
Ga je overklokken?
Neen, zoals vermeld ken ik er eigenlijk niet veel van. Overklokken is dus niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Advies bij de onderdelen die ik via andere 'builds' heb samengesteld. (Indien mogelijk met controle dat de onderdelen compatibel zijn
).
Advies voor de aankoop van een scherm dat bij deze build zou 'passen'.
Alvast bedankt voor de hulp/tips!
Ik ben aan het zoeken naar en aan het vergelijken van componenten om een Game-systeem te bouwen.
Enig probleem: ik heb zelf totaal geen kennis van compatibiliteit en geschiktheid van componenten.
Tweakers is dan ook een ideale oplossing om advies te vragen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p (de mogelijkheid games te draaien op 1440p is een pluspunt maar niet noodzakelijk). De PC zou tevens games moeten kunnen streamen naar de TV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 1700 euro kosten (evenwel met scherm en toestenbord in de prijs begrepen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis heb ik, een toetsenbord denk ik zelf nog te kunnen vinden. Voor het scherm zou ik wel nog advies kunnen gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle mogelijke onderdelen van een PC + scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Korte opsomming:
- gamen op voornamelijk 1080p (gamen op 1440p is mooi meegenomen als het systeem het aankan)
- mogelijkheid tot het streamen en spelen van games via de TV
- Hoewel het moeilijk te voorspellen valt, zou het systeem de komende vijf jaar toch de nieuwste games moeten kunnen draaien
Ga je overklokken?
Neen, zoals vermeld ken ik er eigenlijk niet veel van. Overklokken is dus niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Advies bij de onderdelen die ik via andere 'builds' heb samengesteld. (Indien mogelijk met controle dat de onderdelen compatibel zijn
Advies voor de aankoop van een scherm dat bij deze build zou 'passen'.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 250,49 | € 250,49 |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 173,- | € 173,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 450,- | € 450,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 141,50 | € 141,50 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 650 G1 | € 125,76 | € 125,76 |
| 1 | Intel 600p 512GB | € 185,95 | € 185,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.422,60 | |
Alvast bedankt voor de hulp/tips!