Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mentalernie
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-05-2017
Hoi,

Mijn naam is Bram en heb enkele jaren geleden van mijn vader een MacPro (2 x 2,26 GHz Quad-Core Intel Xeon) ge-orven met FCP7 erop.

Heb een Pana HDC-HS700 waar ik opnamen mee maak van vakanties en dergelijke.

Elke keer als ik een project probeer uit te voeren wordt de kwali slechter dan het originele beeld in FCP.
Heb echt al heel veel tutorials gevolgd, topics gelezen enz. enz.
Met sommige instellingen is de kwaliteit acceptabel, maar het lijkt erop alsof ik nooit echt in de buurt kom van de originele kwaliteit.

Het knippen en plakken en dergelijke gaat me redelijk goed af (zonder scholing), maar hoeveel ik ook lees en verschillende instellingen ik probeer, het lukt me nooit echt heel goed.

Is er iemand die hier een uitspraak over zou kunnen doen, of me wat tips geven?

Alvast hartelijk dank!

Bram (FCP n00b)

Alle reacties

• biomass
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15:03
Apple wil me de handleiding niet serveren vanaf https://manuals.info.appl...Cut_Pro_7_User_Manual.pdf

Als de MP4 bestanden van je camera getranscodeerd worden door FCP, zul je altijd kwaliteitsverlies hebben. Pluis de (papieren?) handleiding nog eens na op het maken van een video zonder elke vorm van transcoding?

Een alternatief is een ander pakket gebruiken (Blender o.i.d.)?

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True