UD plat?

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Vaag, ik krijg al uren de mededeling dat UD een connectie wil naar de server, maar dat ie dat niet krijgt.

Ligt de UD server er misschien uit, hebben jullie ook zulke probs?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
We will be upgrading the UD Agent on Thursday July 5th at 8am central
time. There will likely be an outage for about 4-5 hours. This will
only occur if your agent returns work at this time.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Das duidelijk, ik kan nl ook niet hun site op.

• goddijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05-2021
Het duurt alleen een stuk langer dan die 5 uur...
Op donderdag 05 juli 2001 17:55 schreef MisterDon het volgende:
Das duidelijk, ik kan nl ook niet hun site op.

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:58
Our scheduled upgrade to the UD Agent is taking longer than expected. The delay is the result of a previously unreported bug in a piece of 3rd party database software which is being upgraded. The vendor is working to fix the bug and we expect to bring our servers back online later this evening. Thank you for your continued patience.

• brilsmurf
Er is nog steeds geen doorkomen aan.
De servers zijn nu natuurlijk overbelast :(

Verwijderd

Dit zuigt behoorlijk ! Ik vraag me trouwens af of de scores nu ook gaan kloppen (qua punten dan, niet echt boeiend maar OK) want ik heb nu een PC staan die overall 42450 scoort. Deze staat al sinds gistermorgen te miauwen om een verbinding. Hebben nog meer mensen dit ?

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 09:26 schreef Nemesis het volgende:
Dit zuigt behoorlijk ! Ik vraag me trouwens af of de scores nu ook gaan kloppen (qua punten dan, niet echt boeiend maar OK) want ik heb nu een PC staan die overall 42450 scoort. Deze staat al sinds gistermorgen te miauwen om een verbinding. Hebben nog meer mensen dit ?
Ik denk iedereen....
Achteraf dus niet zo erg geweest, die storing bij Essent-at-home gisteravond, ik kon de resultaten toch niet versturen. :(

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ja, maar dit vind ik echt slecht van UD. Ik hoop voor ze dat er nu niet teveel mensen gaan afhaken.

• brilsmurf
Wat een toestand...
Ik heb op een paar comps vanmorgen maar weer even het koetje aangezet, anders is het helemaal zonde van de tijd.
Ik wordt gestoord van die knipperende uitroeptekens |:(

Verwijderd

Zojuist is een van mijn UD-koetjes erdoor gekomen en heeft een result verzonden, en een nieuwe WU opgehaald.
Het lijkt er op dat het weer (gedeeltelijk) werkt.
Maar de andere PC die ik hier heb staan, komt er nog niet door. Zal wel komen doordat er nu 750.000+ devices proberen te connecten!

• brilsmurf
Due to scheduled maintenance and a planned system upgrade, access to member services functions and UD Agent downloads is currently disabled.

No estimated completion time is available at this time. Thank you for your patience.

Posted at: 07/06/2001 3:30:00 UTC

dit krijg ik :( :( :(

edit: te vroeg gegilt: Ook hier zijn er weer enkele aan het rekenen geslagen!!!
Jippie!!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 10:54 schreef brilsmurf het volgende:
Due to scheduled maintenance and a planned system upgrade, access to member services functions and UD Agent downloads is currently disabled.

No estimated completion time is available at this time. Thank you for your patience.

Posted at: 07/06/2001 3:30:00 UTC

dit krijg ik :( :( :(

edit: te vroeg gegilt: Ook hier zijn er weer enkele aan het rekenen geslagen!!!
Jippie!!
Ik ook, als ik naar de site ga. Die hebben ze waarschijnlijk dichtstaan, om het toch al veel te grote data-verkeer nog enigszins binnen de perken te houden.
De eerste prioriteit zal zijn, dat de results weer verzonden/opgehaald kunnen worden.
Dat heeft blijkbaar zo'n hoge prioriteit, dat de client niet geupdate is, 10 minuten geleden bij het ophalen van de nieuwe WU. Dat scheelt weer 1MB per device!

• brilsmurf
Ik heb trouwens nog wel steeds mijn oude client versie 1.03f (2428)

edit: je was me voor!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Hmmm... de mijne komt er toch nog steeds niet door. :(.

En dat rotte uitroepteken blijft maar knipperen...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, de mijne is er net doorgekomen... moest het wel 4 keer proberen, maar toch nog gelukt :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

2e ook, 2 te gaan.

Wel 1 probleem: allebei de geupdate PCs hebben error 5: unable to determine device capabilities, rating 42450!!!
Is niet goed, maar waarschijnlijk wel veel punten! *D

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
UD plat, MSN plat, ik heb de pc maar eens uitgezet toen ik vanochtend naar kantoor ging. Is voor het eerst sinds ik mijn nieuwe kast heb (nu paar maanden denk ik) dat ie langer dan tien minuten uit staat...

Verwijderd

Misschien dat de client alleen geupdate wordt, als je Exodus aan hebt staan. Want daar was de client-update hoofdzakelijk voor.
Moet ik vanavond thuis eens kijken, daar heb ik Exodus wel aanstaan.
Hier op het werk niet, want ik wil tussen de resultaten-verzending geen overtollig verkeer hebben, waardoor de router midden in de nacht ofzo de verbinding open gaat zetten, zijn ze niet zo blij mee. 30 seconden om een resultaat te verzenden kan nog wel.
Heeft iemand wel de nieuwe client gekregen, en heeft die Exodus aanstaan?

Verwijderd

De site van UD werkt weer, alleen alle stats staan nog op gister...
Volgens mij hebben ze de geplande update niet doorgevoerd, en de oude situatie weer hersteld. Nu moeten ze de stats nog fixen, maar dat zullen ze waarschijnlijk pas 23:59 UTC doen.
Dus Jeroon, vandaag geen stats! ;)

• brilsmurf
Dus Jeroon, vandaag geen stats!
:( :( :( :( :( :(

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 14:54 schreef brilsmurf het volgende:

[..]

:( :( :( :( :( :(
Nu heb ik te vroeg gegild! ;)
De stats zijn er nu wel!!