Beste Tweakers
Ik zou graag een gamepc willen samenstellen voor goed 1080p gaming
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zowat alles kunnen spelen, van de nieuwste games tot de oudste. niet alles hoeft op ultra te staan maar een aangenaam fps bij spellen zoals gta V en dark souls 3. spellen wil ik spelen op 1080p en graag ook wat mee kunnen werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
randapperatuur heb ik ook nog niet maar die ga ik ook niet te duur maken en zelf nog wat bekijken, deze hoort niet bij de prijs van de 500€, je mag er een beetje overgaan maar heb liever in de buurt van 500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 stickje van 8gb ram via via
DDR4
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zowat alles van case tot grafische kaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, misschien dat de looks van de pc mij niet echt aanstaan
Ga je overklokken?
niet echt van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb via een vriend deze site leren kennen en hij heeft hier door jullie hulp al een mooie pc kunnen samenstellen, die hulp zou ik ook heel hard apprecieren want ik vind het persoonlijk soms wat moeilijk
ik vind het zeer moeilijk om de juiste componenten te zoeken maar dit heb ik al:
dusja, zeg maar gerust wat je ervan vindt
Ik zou graag een gamepc willen samenstellen voor goed 1080p gaming
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zowat alles kunnen spelen, van de nieuwste games tot de oudste. niet alles hoeft op ultra te staan maar een aangenaam fps bij spellen zoals gta V en dark souls 3. spellen wil ik spelen op 1080p en graag ook wat mee kunnen werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
randapperatuur heb ik ook nog niet maar die ga ik ook niet te duur maken en zelf nog wat bekijken, deze hoort niet bij de prijs van de 500€, je mag er een beetje overgaan maar heb liever in de buurt van 500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 stickje van 8gb ram via via
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zowat alles van case tot grafische kaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, misschien dat de looks van de pc mij niet echt aanstaan
Ga je overklokken?
niet echt van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb via een vriend deze site leren kennen en hij heeft hier door jullie hulp al een mooie pc kunnen samenstellen, die hulp zou ik ook heel hard apprecieren want ik vind het persoonlijk soms wat moeilijk
ik vind het zeer moeilijk om de juiste componenten te zoeken maar dit heb ik al:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-7600 Boxed | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Asus A68HM-Plus | € 51,- | € 51,- |
| 1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 219,90 | € 219,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 23,- | € 23,- |
| 1 | Seasonic G-series 450 watt | € 71,- | € 71,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 531,35 | |
dusja, zeg maar gerust wat je ervan vindt