Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil regelmatig games spelen als skyrim special edition, GTA V, Final fantasy 14 en andere MMO's. ook is de computer voor dingen voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil proberen 600 uit te geven met een absoluut maximum van 700. ik heb al alle rand apparatuur enzo
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk aan een systeem met een een I5-6400 of i3-6100 met een tweedehand gtx 970 of 980 (ligt eraan hoe mijn budget erbij zit)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik ben nog aan het zoeken. momenteel is alle input welkom
Ga je overklokken?
ik ben hiet niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil mijn eerste systeem gaan bouwen en ben nog aan het nadenken over de videokaart en processor. een collega geeft als tip dat ik het beste voor een tweedehands gtx 980 en een I7-4790 moet gaan echter valt dit dan net buiten mijn budget. ikzelf zit te denken aan een systeem die upgrade potentie heeft. wat kan ik beter doen volgens jullie?
dit is het systeem die ik al bij elkaar verzameld heb
hierbij komt dus nog een videokaart van 150-200 euro
ik wil regelmatig games spelen als skyrim special edition, GTA V, Final fantasy 14 en andere MMO's. ook is de computer voor dingen voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil proberen 600 uit te geven met een absoluut maximum van 700. ik heb al alle rand apparatuur enzo
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk aan een systeem met een een I5-6400 of i3-6100 met een tweedehand gtx 970 of 980 (ligt eraan hoe mijn budget erbij zit)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik ben nog aan het zoeken. momenteel is alle input welkom
Ga je overklokken?
ik ben hiet niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil mijn eerste systeem gaan bouwen en ben nog aan het nadenken over de videokaart en processor. een collega geeft als tip dat ik het beste voor een tweedehands gtx 980 en een I7-4790 moet gaan echter valt dit dan net buiten mijn budget. ikzelf zit te denken aan een systeem die upgrade potentie heeft. wat kan ik beter doen volgens jullie?
dit is het systeem die ik al bij elkaar verzameld heb
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 208,60 | € 208,60 |
1 | MSI H110M GAMING | € 74,50 | € 74,50 |
1 | Seagate Desktop HDD, 500GB | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Sharkoon VG4-W Blauw | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 18,94 | € 18,94 |
1 | Crucial Ballistix BLS8G4D240FSB | € 57,95 | € 57,95 |
1 | Corsair VS450 | € 39,55 | € 39,55 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 483,48 |
hierbij komt dus nog een videokaart van 150-200 euro