Toon posts:

Koelers non stop server

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een oude core 2 duo pc staan gebruik ik als non stop server voor een internetstation. Zoek er een goede case fan voor en een betere cpu fan gaat om een e6300 op 2x 2.80ghz. Nocktua zijn dat goede cpu coolers of zijn er betere opties en wat zijn ongeveer de kosten? Merk namelijk als hij paar dagen aan staat en ik log in op team viewer begint hij te bufferen.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Denken eerder dat dat bufferen met je hardware te maken heeft dan met je koeling. Hoe ziet de rest van je pc er uit ? Wat voor server is het ?

Cloud ☁️

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Teamviewer kan daar prima op draaien.. ook naast wat andere applicaties. Maar de vraag is dan natuurlijk: welke processen draai je icm hoeveel ram. Zelfs het gebrek aan een goede displaydriver/busdriver kan al zorgen voor haperen bij dit soort dingen.. :)

Als je een 120mm intake en een 120mm outtake monteert, heb je een mooie stille oplossing voor aanvullende koeling.. maak daarnaast dan je cpu-blok goed schoon en een nieuwe druppel koelpasta. Dan ben je voor twee tientjes klaar.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Hier mijn temps.
Systeem 37
Cpus 40
Aux 119
Mb 37
Gpu 49
Hdd 33
Core 0 33
Core1 33
Gemeten met speedfan.
Is oorspronkelijk geen server maar pc wat ik hsd staan gebruikt 45% van de 4gb en 13% de cpu staat nu een week aan.
Zit een asus mb in met alles onboard 4gb ram en 500 gb hdd en wat draait er op windows 7 home 64 bits sam broadcaster (dj software) breakaway (zorgt dat alles even goed klinkt) sluit hen af en toe af als er een dj draait.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2017 18:04 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Onboard audio? Leen eens een geluidskaartje en kijk dan eens of het weg is.. overigens, als je met bufferen haperende audio bedoelt, that is. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Michael Knight op 16-05-2017 20:36 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Nee valt me op als hij warm is, en als iemand inlogt op teamviewer dan buffert hij.
Pc heeft 3 uur uitgestaan. Op koptelefoon is hij goed, maar op stream buffert hij. Kan het dat ook niet in internetkaart zitten?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 09:47 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 00:28:
Nee valt me op als hij warm is als iemand inlogt op teamviewer heeft 3 uur uitgestaan is normaal niet zo op koptelefoon is het goed maar op stream buffert hij
Anders gebruik je even wat interpunctie 8)7 (En volzinnen zouden ook niet misstaan.)
Dit is toch niet te lezen?! Jij vraagt ons wat, hè? Steek dan even wat moeite in je posts.

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 17-05-2017 00:38 ]

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Geen voorstel, geen onderbouwing - bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.