Beoordelingen ontvangen zonder overeenkomst.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Helaas heb ik een beoordeling ontvangen waarbij geen transactie/overeenkomst van toepassing is.
Ik zou graag zien dat deze verwijderd wordt.

Het gaat om de beoordeling van Hardelassert.

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon m schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:37:
Helaas heb ik een beoordeling ontvangen waarbij geen transactie/overeenkomst van toepassing is.
Ik zou graag zien dat deze verwijderd wordt.

Het gaat om de beoordeling van Hardelassert.

Alvast bedankt.
Tsja, dan moet je toch echt je verbintenissenrecht even bijwerken...
http://www.wetboek-online...Wetboek%20Boek%207/1.html
Koop is de overeenkomst waarbij de een zich verbindt een zaak te geven en de ander om daarvoor een prijs in geld te betalen.
Aanbod:
Heb een 8GB en een 16GB.
Prijs is hetzelfde voor de 8GB en voor de 16GB 100 euro.
Acceptatie:
De 8gb is prima, doe maar een bericht zodra je hem hebt, dan kom ik hem ophalen.
Overeenkomst tot stand gekomen.
Plaats en tijd afspreken wordt ook vaak gedaan, maar is niet relevant voor de vraag of de overeenkomst tot stand komt. Er is zelfs een artikel in het wetboek hoe het geregeld is als je inderdaad niets anders afspreekt en je er later niet uitkomt om de levering goed af te spreken.

Denied dus.

En kijk eens hier bij 2 Februari?
gallery: ronaldstuifzand
Blijkbaar weet je het wel als het andersom is :/
Hoewel je dan ook weer laat blijken ineens niet te weten hoe reviews werken - beoordeling voor aflevering? Die is weg dus.

In het algemeen, vind ik de balans tussen goede en slechte reviews die je uitdeelt ook vrij apart. Als het zó vaak met zó veel verschillende mensen verkeerd gaat, zou het dan kunnen dat je aan eigen kant iets moet aanpassen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NVT

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:29:
Ik weet dat ik hier niet mag reageren, maar hier mijn bevindingen.

Ramon kan ook beter aan zijn communicatie gaan werken. hem benaderd via de mail voor geheugen. helaas was het setje al verkocht maar hij kreeg waarschijnlijk binnenkort een nieuw setje, welke hij kon reserveren als ik een aanbetaling deed. ik heb hier op aangegeven dat ik geen geld ga overmaken naar iemand die het product nog niet in bezit heeft. nadat ik had gezegt dat ik vanzelf wel z'n advertentie met geheugen wel online zal zien staan werdt meneer erg boos en maakte mij voor marktplaats gebruiker uit en woorden uit die ik hier liever niet plaats. Veel mensen pikken dit niet en hier door krijg je dus negatieve feedback Ramon. en dan achteraf gaan zitten klagen.

Stukje uit de mail: '' ik kan er ook niets aan doen dat je zo ontzettend simpel bent''
''Gelieve geen contact meer op te nemen, misschien is dit wat voor je: marktplaats.nl''
Volgens mij haal je twee mensen door elkaar. Kan me niet herinneren dat wij uberhaubt contact hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon m schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:39:
[...]

Volgens mij haal je twee mensen door elkaar. Kan me niet herinneren dat wij uberhaubt contact hebben gehad.
Als dit inderdaad het geval is excuses, maar ik weet zeker dat ik met je contact heb gehad.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:40:
[...]

Als dit inderdaad het geval is excuses, maar ik weet zeker dat ik met je contact heb gehad.
Ik heb 63 pagina's in mijn inbox. Als dit het geval is dan ben ik benieuwd welke datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al een hele poos terug, maakt ook niet uit verder :)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:46:
[...]

Tsja, dan moet je toch echt je verbintenissenrecht even bijwerken...
http://www.wetboek-online...Wetboek%20Boek%207/1.html

[...]

Aanbod:

[...]

Acceptatie:

[...]

Overeenkomst tot stand gekomen.
Plaats en tijd afspreken wordt ook vaak gedaan, maar is niet relevant voor de vraag of de overeenkomst tot stand komt. Er is zelfs een artikel in het wetboek hoe het geregeld is als je inderdaad niets anders afspreekt en je er later niet uitkomt om de levering goed af te spreken.

Denied dus.

En kijk eens hier bij 2 Februari?
gallery: ronaldstuifzand
Blijkbaar weet je het wel als het andersom is :/
Hoewel je dan ook weer laat blijken ineens niet te weten hoe reviews werken - beoordeling voor aflevering? Die is weg dus.

In het algemeen, vind ik de balans tussen goede en slechte reviews die je uitdeelt ook vrij apart. Als het zó vaak met zó veel verschillende mensen verkeerd gaat, zou het dan kunnen dat je aan eigen kant iets moet aanpassen?
Geen probleem. Dan heb ik mij daar op verkeken. Heb verder omtrent beoordelingen niks te klagen hoor. 9/10 is toch zeker positief.

Haal je tevens ook alle beoordelingen weg van mensen die bijvoorbeeld niets gekochten hebben maar een goed gesprek oid gehad hebben en vervolgens een beoordeling achter laten? Je moet de lijn wel recht trekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Over het algemeen worden reviews bekeken op verzoek. Uiteraard als we grootschalige andere zaken zien, dan wordt daar naar gekeken. Dus als er andere reviews zijn die volgens jou niet kloppen, dan zal je er wat specifieker over moeten zijn :)
Pagina: 1