Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

Lenovo heeft aangekondigd de Moto C Plus-budgetsmartphone in de eerste week van juni uit te brengen in de Benelux voor een een prijs van 119 euro. Het toestel heeft een 5"-scherm, een quadcore-soc van MediaTek en een accu met een capaciteit van 4000mAh.

De Moto C Plus krijgt een resolutie van 1280x720 pixels en een 64bit-soc van MediaTek met vier kernen die draaien op een snelheid van 1,3GHz. Het gaat om de MT 6737-soc met een Mali T720-gpu. De 4000mAh-accu is uitneembaar en zal in combinatie met de lage resolutie waarschijnlijk een lange accuduur opleveren. Het toestel komt uit met Android 7.0 Nougat.

Het toestel heeft twee simkaartsleuven en krijgt, afhankelijk van de versie, 1GB of 2GB ram. De interne opslagcapaciteit is 16GB, wat kan worden uitgebreid met een micro-sd-kaart van maximaal 32GB. Aan de achterkant zit een achtmegapixelcamera en de frontcamera heeft een tweemegapixelresolutie. De afmetingen zijn 144x72,3x10mm en het toestel weegt 162 gram.

De Moto C-modellen worden gepositioneerd onder de toestellen in de Moto G- en E-series. De modellen komen in het zwart en het wit op de markt.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.0
CPUMediaTek MT6737
GPUARM Mali-T720
RAM1 / 2 GB
ROM16 GB (uitbreidbaar tot 32GB)
ConnectiviteitBluetooth 4.2, A-GPS, 2,4 5 GHz b/g/n
AansluitingenMicro-USB, 3,5mm
SensorenGravity
Scherm5" HD-LCD-scherm
Front Camera2MP, f/2.8, 1.0um, Led Flitser
Back Camera8MP, f/2.2, 1,12um, Led Flitser
Accu4000mAh
KleurZwart, Goud, Rood
Afmetingen144 x 72,3 x 10 mm
Gewicht162 g
Prijs€119,-
Release DatumBegin juni

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.016-05-2017Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 04-07-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayertjez
  • Laatst online: 27-08 13:33
Wat mij opvalt is dat de accu relatief groot is voor de prijsklasse. Helaas staat er in de pricewatch geen indicatie van de batterijduur. Iemand ervaring met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 20:51
Vanaf nu mogen berichten die gaan over levertijden, winkels, aanbiedingen en prijzen in: [Motorola Moto C Plus] Levertijd & Prijzen. Ik heb een aantal berichten daarheen verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxameli
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-08 08:30
De specs van de 2GB versie voldoen aan bijna al mijn wensen, behalve:
- Lenovo heeft een slechte reputatie op het gebied van updates
- het heeft geen kompas

Hier kan ik mee leven, maar ik ben verwend door reviews op Tweakers e.d. en durf het daardoor nog niet te kopen. Is er iemand die deze smartphone daadwerkelijk in handen heeft gehad en weet of het naar behoren werkt? ;w Ik ben helaas een laffe laggard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhwinkler
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24
1gb versie gekocht voor mijn zoon. Voor de prijs (€112 bij Belsimpel) een hele mooie telefoon voor gewoon dagelijks gebruik. Prima scherm ook. Hij gebruikt hem niet veel, ik kan dus niet zeggen hoe lang de accu normaliter meegaat maar hij doet er een paar dagen mee.
Ik heb hem geïnstalleerd. Ik ben geen high-end telefoon gewend, heb zelf een Samsung J5 uit 2015, alles werkte voor mijn gevoel gewoon op een normale snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Vanmiddag na aanleiding van de aanbieding bij de mediamarkt de 2 Gb versie gehaald voor mijn moeder die liep te klagen dat haar scherm wel erg klein is en facebook niet lekker meer werkte op haar stokoude Xperia Z1c.

Eerste indruk is goed, alles werkt gewoon, niet zo snappy als mijn LG G6 maar toch verrassend vlot ( voor dit bedrag )
Scherm heeft veel contrast dus ziet er mooi uit, geluid gaat hard ( handig aangezien dat ding meestal ergens in een tas slingert ) en voelt solide aan.
Ik heb hem alleen even ingesteld en ging daarna weer naar huis maar heb nog geen klachten gehoord dus positief tot op heden denk ik.
Camera is volgens mij niet top maar ik moet dat nog even goed testen, alleen in huis even een paar foto's gemaakt en volgens mij was de focus niet automatisch dus dat moet ik in de instellingen nog eens checken.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand een idee wat voor covers / hoesjes er beschikbaar zijn?

Ik ben aan het kijken voor mijn zoontje. Dit toestel lijkt me prima, als er maar een stevig hoesje voor bestaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-08 15:32
Welke versie android draait erop ? 7.1.1 ? En van welke datum is de laatste update ?
Bij Mediamarkt is er nu een cashback actie en dan heb je de 2gb ram versie voor 99 euro.

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:31
Kan iemand aan foto plaatsen genomen met het toestel?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

pven schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:45:
Iemand een idee wat voor covers / hoesjes er beschikbaar zijn?

Ik ben aan het kijken voor mijn zoontje. Dit toestel lijkt me prima, als er maar een stevig hoesje voor bestaat.
Zat te vinden in China, ik had deze besteld, geen geld, past perfect voelt stevig aan maar wel cheap plastic.
Er zijn ook genoeg luxere te vinden daar.
JBnl schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:00:
Welke versie android draait erop ? 7.1.1 ? En van welke datum is de laatste update ?
Bij Mediamarkt is er nu een cashback actie en dan heb je de 2gb ram versie voor 99 euro.
7.0, Juni 2017 is de laatste beveiligingsupdate, ongeveer 2 weken geleden binnen gekregen dus ja, hij krijgt updates.

-edit-
Cobb schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:51:
Kan iemand aan foto plaatsen genomen met het toestel?
Zal kijken of ik binnenkort wat kan plaatsen maar voor de foto's moet je hem niet kopen. Lage resolutie, bewegende beelden zijn niet te doen.
Accu daarentegen is top! Facebook e.d. staan altijd aan maar ze haalt nu zeker 3 dagen ipv de 2 met de Z1c (had een nieuwe accu in het begin)

[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 07-09-2017 22:39 ]

Wear Sunscreen!

Pagina: 1