"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Heb je hem toevallig in 2 browsers aangezet en gooit bv je desktop browser hem ook naar je android browser?Yorinn schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:12:
Sinds gisteren plan: Web Push Notifications en Community Pick - Development-iteratie #106 is aangezet, heb ik hem natuurlijk ook gelijk geactiveerd op mijn mobiel/Android.
Nu heb ik alleen het probleem dat ik de notificaties dubbel binnen krijg op mijn mobiel. Ze komen beiden op hetzelfde moment binnen. Er is wel maar 1 melding te zien hier op Tweakers en ik ben niet gequote, alleen getagged. Daar kan de dubbele notificatie ook niet van komen.
Relevante hard-/software:
Samsung Galaxy S6 Edge+
Android 6.0.1
Chrome v58.0.3029.83
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Of eventueel voor verschillende domeinen aangezet? Met en zonder www misschien. Heb ik met Facebook ook gehad, dat was dan wel een verschil tussen m.facebook.com en www.facebook.com, maar het zou kunnen. Als het goed is staat de URL ook in de notificatie om te vergelijken.
Ik gebruik alleen Chrome op mijn Android. Desktop browser (ook Chrome) staat niet gelinkt aan mijn Android, dat kan het dus ook niet zijn.Kees schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:14:
[...]
Heb je hem toevallig in 2 browsers aangezet en gooit bv je desktop browser hem ook naar je android browser?
Dit lijkt mij ook niet het geval te zijn, maar ik kan het hierbij mis hebben.rikpro schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:16:
Of eventueel voor verschillende domeinen aangezet? Met en zonder www misschien. Heb ik met Facebook ook gehad, dat was dan wel een verschil tussen m.facebook.com en www.facebook.com, maar het zou kunnen. Als het goed is staat de URL ook in de notificatie om te vergelijken.
Tweakers Discord
Dat zou dan iig de dubbele notificaties verklarencrisp schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:05:
@Kees @ACM Ik zie wel 2 mogelijke duplicates in WebPushSubscription (zelfde key/token/userAgent) voor Yorinn.
Dat is in ieder geval een goede kandidaat, tenzij nieuwere registraties ook dubbel kunnen voorkomen. Er is er zo te zien een van 16 mei, de paar anderen zijn van 15 mei. Ik heb de dubbelen in ieder geval verwijderd.Wellicht een gevolg van het delete probleem wat we in het begin hadden?
Ik maak er wel even een ticket voor om over en tijdje te kijken of het vaker voorkomt en het probleem (dan) te voorkomen.
Het probleem is nu in ieder geval opgelost bij mij.
Tweakers Discord
Pagina: 1