Toon posts:

Frontend-ontwikkeling door MySql

Pagina: 1
Acties:
  • 596 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor het weergeven van diverse data over bijvoorbeeld concurrenten (prijzen, omzet etc.) wil ik een gebruikersvriendelijke omgeving (laten) bouwen om deze data helder en gestructureerd weer te geven. Het betreft dus met klem geen MySQL-achtige tool waarbij de database zelf kan worden aangepast, het gaat puur om een gestructureerde en visuele wijze waarop bepaalde data kan worden weergegeven en ingevoerd.

Pakket van eisen:
-'Hufterproof' data invoeren, weergeven, verwijderen en wijzigen
-Exportmogelijkheden naar PDF/Excel
-Visuele weergave mogelijk (diagrammen etc.)
-Online, gebaseerd op MySQL, geen client-side applicaties nodig
-Eventueel later iOs app omheen bouwen

Opties:
1/ Laten bouwen in PHP/ASP
2/ Bestaande online oplossing

Er zijn online wat alternatieven voorhanden, maar allen hosted. Mijn zorg is gegeven de relatieve niche waarin zij opereren dat op een dag de stekker eruitgaat en we dus wel de data hebben, maar geen dashboard meer. Daarom mijn vraag, er zijn ongetwijfeld mensen hier met ervaring.

Veel dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:34

AlphaRomeo

FP PowerMod
Wil je het zelf gaan programmeren? Anders zit je hier volgens mij op het verkeerde onderdeel van het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Wat AlphaRomeo zegt. Als je het zelf wil programmeren dan zit je hier op zich goed, maar dan verwachten we wel dat je wat concreter aangeeft waarmee je tegen problemen aanloopt.

Als je puur op zoek bent naar software die het voor je doet, dan zit je hier echter niet goed, want in PRG gaat het om zelf programmeren. Maar er zijn genoeg BI en Data Visualizatie tools die je gewoon on premise kunt draaien.

Als je een concreet programmeer probleem hebt kun je hier een nieuw topic openen, als je ervaringen met software wil bespreken past het beter in Softe goederen . Maar lees daar lokaal wel even de richtlijnen waar een topic aan moet voldeon.

Dit topic sluit ik in ieder geval

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.