Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-yawn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik kon niet langer wachten. Ik heb de witte dual sim besteld. Morgen in huis! Mijn eerste android was een HTC. Leuk om na jaren Sony weer terug te keren bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Net de dual sim besteld bij MaxICT voor 680. Binnen 20 minuten verzonden en als het goed is komt ie morgen binnen :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:31
Is er bij jullie inmiddels wat bekend over de beschikbaarheid van de kleur solar red? Op de webshop van HTC staat voorafgaande bestelling, ofwel pre-order.

Na jaren alleen maar Samsung Galaxy wilde ik wat anders. Een poosje hoopvol gewacht op de OnePlus 5, maar die weet me toch niet te bekoren nu ik die een paar dagen in gebruik heb. Nou wil ik zsm de overstap maken naar de HTC U11 en de OnePlus 5 retourneren, maar dan wel liefst solar red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
FreddyFish schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:41:
Is er bij jullie inmiddels wat bekend over de beschikbaarheid van de kleur solar red? Op de webshop van HTC staat voorafgaande bestelling, ofwel pre-order.

Na jaren alleen maar Samsung Galaxy wilde ik wat anders. Een poosje hoopvol gewacht op de OnePlus 5, maar die weet me toch niet te bekoren nu ik die een paar dagen in gebruik heb. Nou wil ik zsm de overstap maken naar de HTC U11 en de OnePlus 5 retourneren, maar dan wel liefst solar red.
Ben bang dat dat nog wel even gaat duren helaas. Op amazon staat levertijd van een maand ofzo geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yandel
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-06 11:37
FreddyFish schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:41:

Op saturn.de staat dat ie op 10 juli gaat verschijnen, ik ga er van uit dat de webshop van HTC ook rond die datum begint met verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
Yandel schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:56:
[...]

Op saturn.de staat dat ie op 10 juli gaat verschijnen, ik ga er van uit dat de webshop van HTC ook rond die datum begint met verzenden.
Dat zou mooi zijn. Nu hopen dat ik gauw de uitnodiging voor HTC Club toegestuurd krijg per e-mail, dan kan ik met korting de pre-order plaatsen. Of zou er geen korting meer gegeven worden op de U11? Heb gezocht op de website van HTC maar kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yandel
FreddyFish schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Dat zou mooi zijn. Nu hopen dat ik gauw de uitnodiging voor HTC Club toegestuurd krijg per e-mail, dan kan ik met korting de pre-order plaatsen. Of zou er geen korting meer gegeven worden op de U11? Heb gezocht op de website van HTC maar kan er niets over vinden.
Korting via HTC Club is nog steeds geldig, ook voor de Solar Red U11. Tevens staat er ook hier shipping in July 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 11:16
Ik vraag me af hoe lang de aanmeldingsprocedure van die club duurt. Anderhalve week geleden aangemeld, nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 20:25

Sr_Ogel

Klop klop klop

Dan gaat er iets niet goed. Hier 25 aangemeld kreeg de 26 reactie dat ik een tweede aanmelding moest doen en daarna in de clubstore de items met gereduceerd tarief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedStar85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:00
Die van mij is binnen :) Afgelopen donderdagavond besteld via de club, normale verzending en nu al binnen.

Meer dan een week wachten lijkt me niet normaal. Bij mij zat er ongeveer een dag tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
frankb schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:35:
Ik vraag me af hoe lang de aanmeldingsprocedure van die club duurt. Anderhalve week geleden aangemeld, nog niets vernomen.
Gebruik je toevallig Gmail? Bij mij was de uitnodiging voor HTC Club in de reclame-inbox beland in plaats van de reguliere. Daardoor zag ik het bericht in eerste instantie over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 11:16
Gebruik je toevallig Gmail? Bij mij was de uitnodiging voor HTC Club in de reclame-inbox beland in plaats van de reguliere. Daardoor zag ik het bericht in eerste instantie over het hoofd.
Dat niet, maar mijn provider heeft wel een spamfilter.
Nu "wachtwoord vergeten" maar eens aangeklikt.
Kan ook zijn dat ik vroeger al eens lid was geworden (heb een Desire HD gehad die ik via de htcdev heb geunlocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-04-2019
Ik heb de Solar Red via HTC Club besteld op de dag dat hij beschikbaar was (25 Juni).

Vandaag is de bevestiging gekomen dat hij verzonden is. Helaas ben ik de komende dagen in het buitenland, vandaar dat ik hem vermoedelijk pas maandagavond/dinsdag in ontvangst kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

Krijg net mail binnen dat de u11 red verzonden is. Staat voor morgen om bezorgd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
Bedankt voor de updates, heb direct de rode U11 besteld. En nu begint het lange wachten. Ondanks veel te dure priority shipping zal het wel na het weekend worden. Achteraf had ik beter gratis standaard verzending kunnen kiezen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

en hij is ook daadwerkelijk binnen gekomen. Lag op de bodem van de papiercontainer. Toch vreemd dat ze zo met pakketjes omgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yandel
alexkroeze schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 01:54:
en hij is ook daadwerkelijk binnen gekomen. Lag op de bodem van de papiercontainer. Toch vreemd dat ze zo met pakketjes omgaan
Ik ben benieuwd naar je eerste indruk van de Solar Red. Alle andere kleuren hadden wat mij betreft net niet een "wow" factor, maar de Solar Red spreekt mij wel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

Yandel schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:07:
[...]

Ik ben benieuwd naar je eerste indruk van de Solar Red. Alle andere kleuren hadden wat mij betreft net niet een "wow" factor, maar de Solar Red spreekt mij wel aan.
In de marketing foto's lijkt hij wat roder dan in de werkelijkheid. Komt voornamelijk doordat de weerspiegeling in werkelijkheid meer opvalt. Had foto gemaakt voor collega en zijn eerste reactie was dat ie roze was. En onder bepaalde hoeken lijkt dat ook zo. Maar hij is echt rood. Heb voor de rode gekozen juist om de opvallende kleur en daarin valt hij mij zeker niet tegen.

Meer wellicht later in het ervaringen topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
Zojuist mijn HTC U11 eindelijk mogen ontvangen! De 128/6gb versie :)

Hierbij een overzicht:

23-6 14:30 Bestelling geplaatst bij Eglobalcentral.eu
ondertussen contact gehad met Eglobalcentral omdat er niks gebeurde met mijn status. Ze gaven aan leveranciers problemen te hebben en nog een week nodig hadden.
4-7 Mail van eglobal: Order is dispatching soon
7-7 Mail van eglobal: Order New shipment was created (Janco Express link)
7-7 Mail van DPD: Your order has been dispatched
12-7 Geleverd

Verpakking is open geweest maar telefoon was gesealed, zaten geen vingerafdrukken op de telefoon. Travel adapter zat los in de verpakking. Sowieso niet heel netjes verpakt maar alles is in perfecte staat!

Hierbij een aantal foto's:
https://drive.google.com/...NTeN2V1Oa5QnBhNWpwYnZQMk0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
japjaan schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:55:
Zojuist mijn HTC U11 eindelijk mogen ontvangen! De 128/6gb versie :)

Hierbij een overzicht:

23-6 14:30 Bestelling geplaatst bij Eglobalcentral.eu
ondertussen contact gehad met Eglobalcentral omdat er niks gebeurde met mijn status. Ze gaven aan leveranciers problemen te hebben en nog een week nodig hadden.
4-7 Mail van eglobal: Order is dispatching soon
7-7 Mail van eglobal: Order New shipment was created (Janco Express link)
7-7 Mail van DPD: Your order has been dispatched
12-7 Geleverd

Verpakking is open geweest maar telefoon was gesealed, zaten geen vingerafdrukken op de telefoon. Travel adapter zat los in de verpakking. Sowieso niet heel netjes verpakt maar alles is in perfecte staat!

Hierbij een aantal foto's:
https://drive.google.com/...NTeN2V1Oa5QnBhNWpwYnZQMk0
Ik neem aan dat je dan wel dus geen EU versie hebt, maar een azie versie?
Maakt dat nog wat uit voor de toekomstige updates? Is bv NL taal dan wel aanwezig?
Garantie etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Pittie schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:12:
[...]

Ik neem aan dat je dan wel dus geen EU versie hebt, maar een azie versie?
Maakt dat nog wat uit voor de toekomstige updates? Is bv NL taal dan wel aanwezig?
Garantie etc?
Singapore versie, updates liggen volgens mij redelijk in lijn met EU, zodra er S-OFF beschikbaar is kan ik hem ook converten naar EU. Alle talen zijn gewoon aanwezig hoor en 4g+ werkt ook gewoon etc.

Garantie loopt via eglobal, dat is wel een nadeel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Ik kijk net op de HTC club site waar hij voor 674,- incl btw de deur uit gaat, maar dat is vrijwel identiek aan een aantal pricewatch linkjes. Bied club nog meer voordelen dan de prijs?

[ Voor 25% gewijzigd door Basxt op 31-07-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Vanwege aanmelding voor het HTC testpanel kan ik een kortingscode aanvragen van 100,- bij Tweakers. Ben benieuwd of deze ook werkt bij de HTC club prijs. 574,- Euro is geen verkeerde prijs voor dit toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigboss_nl
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-03-2021
Laat het even weten! ben erg benieuwd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
@Bigboss_nl Ik zou het je graag laten weten, maar vooralsnog heeft Tweakers nog niet gereageerd op mijn verzoek om een kortingscode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigboss_nl
|:( @@-MD- Ik heb nog steeds niets ontvangen... wie wel? Tevens kan ik mij niet aanmelden bij de HTC Club? Ik krijg geen login voor de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
@Bigboss_nl Zojuist ontvangen maar helaas werkt de code niet bij HTC club, daar blijft de prijs op 674,10 staan.
De code werkt wel op de 'normale' website, dan wordt de prijs 649,-.
Niet zo'n hele boeiende korting dus, kijkende naar de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

Zo'n kortingscode heb ik ook ontvangen. Er staat bij: "Deze code is alleen te gebruiken op www.htc.com en te gebruiken tot en met 30 september". Dus die verkoopprijs zullen ze niet vóór 30 september verlagen in hun eigen webshop(?) Scheelt dan inderdaad niks met de laagste prijs in de Pricewatch :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 17:32
-MD- schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:02:
@Bigboss_nl Zojuist ontvangen maar helaas werkt de code niet bij HTC club, daar blijft de prijs op 674,10 staan.
De code werkt wel op de 'normale' website, dan wordt de prijs 649,-.
Niet zo'n hele boeiende korting dus, kijkende naar de pricewatch.
Same here helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigboss_nl
@-MD- Klopt same here, enige voordeel is denk ik dat de rode op voorraad is en de garantie via HTC zelf verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigboss_nl
never mind de code werkt niet met de rode variant..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
De code werkt sowieso niet, op geen enkele variant. Er is duidelijk iets misgegaan bij het uitgeven/registreren van de codes. Of ben ik na bigboss_nl de enige waar hij niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik ben speciaal gaan zoeken naar het HTC thread om te kijken of meer mensen met dit probleem zitten. Als ik de actiecode van Tweakers invul krijg ik een "Ongeldige actiecode" melding. Vervolgens terug gemaild dat de code niet werkt en wacht nog op reactie.

Als ik het nu bekijk in de Pricewatch dan is het maar een verschil van twee tientjes, jammer dat het niet te stacken is met de Club HTC actieprijs.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigboss_nl
Ik ben inmiddels 3 dagen aan het mailen over en weer met tweakers en HTC. Het probleem ligt duidelijk in de foute codes bij HTC zelf. Ik heb nu weer een mail gestuurd naar HTC....

Jammer dat ze de rode nergens anders hebben anders had ik m daar allang besteld.
We wachten vandaag weer af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigboss_nl
Gisteren een mail gehad van HTC met uitleg dat de codes nu weer zouden moeten werken! En idd gistermiddag mijn rode besteld voor 649,-

Nogmaals geprobeerd korting te stacken met de clubprijs, maar dat gaat inderdaad niet logisch misschien ook. Maar goed snel en netjes opgelost van HTC!

Nu in afwachting van mijn nieuwe beauty! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

De code werkt inderdaad weer. Nice!

Edit: Ben voor de Zilvere versie gegaan. Dual Sim zou nog wel eens van pas kunnen komen.

[ Voor 56% gewijzigd door Wahloh op 09-08-2017 15:33 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigboss_nl
Hoop op bezorging morgen of overmorgen, vanmorgen een bevestiging van UPS gehad dat het verzendlabel is gemaakt en aangemeld is bij UPS. Iemand anders ervaring met de levertijd van HTC?

Weer eens wat anders dan Cool Blue (voor 23:59 besteld morgen in huis) ;)

• Bigboss_nl
Dinsdag besteld en nu in huis! En wat een beauty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

Nog iemand interesse in zo'n kortingscode? Laat dan maar weten via een berichtje.
Deze code is alleen te gebruiken op www.htc.com en te gebruiken tot en met 30 september.
Ik ga zelf voor een ander toestel, dus heb de code niet nodig.

De kortingscode is inmiddels "geclaimd".

[ Voor 9% gewijzigd door NetAmp op 10-09-2017 09:57 ]

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Tweakers, als jullie de zwarte willen: simlockvrij te koop voor 549 euro bij Vodafone. Losse toestellen verkopen ze niet via de website. Enkel via de winkels. Ik zie dat aardig wat Tweakers 'm via HTC club bestellen, maar een exotischere kleuren hebben. Echter zit er een verschil in van 100 euro en dat is voor slechts een andere kleur wel fors imo.

• Bigboss_nl
@Draicon Je hebt zelf daadwerkelijk 549 afgerekend? Ik bedoel geeft de kassa dit ook aan bij hun?
Ik heb net mijn rode teruggestuurd vanwege wifi probleem en ik twijfel nu ook over de kleur. De zwarte is toch wat minder shiny en en fingerprint magnet en dus als dit klopt 100,- goedkoper...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Vodafone heeft volgens mij een deal met ze, ik kon hem vrijwel vanaf launch al goedkoop krijgen via Friends&Family. Daar zeggen ze dat ie 504 kost i.c.m. abo.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Vandaag ook de HTC U11 ontvangen in de kleur Amazing Silver, wat een geweldig toestel.
Een waardige opvolger voor mijn HTC M8

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Bigboss_nl schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:14:
@Draicon Je hebt zelf daadwerkelijk 549 afgerekend? Ik bedoel geeft de kassa dit ook aan bij hun?
Ik heb net mijn rode teruggestuurd vanwege wifi probleem en ik twijfel nu ook over de kleur. De zwarte is toch wat minder shiny en en fingerprint magnet en dus als dit klopt 100,- goedkoper...
Ik heb het laten controleren. Zelf heb ik 'm gehaald toen ie 504 euro icm een abonnement was ipv 729 euro ofzo. Nu is de losse prijs aangepast. Je kan natuurlijk naar een winkel gaan. Anders vraag ik een foto op van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Houd er wel rekening mee dat de HTC shop/HTC club net als andere kanalen die losse telefoons verkopen de volledige dualsim variant verkopen. Providers willen natuurlijk niet dat je altijd met een sim van de concurrent rond loopt, dus zij verkopen de enkel sim variant.

Voor mij is juist de dualsim optie een reden om een HTC U11 te willen kopen. Het is een van de weinige officieel in Nederland verkrijgbare High end toestellen met dualsim functionaliteit. Nu gebruik ik daar een Oneplus X voor, ook een prima toestel, maar soms wil je wel eens wat anders....Voordeel van de dualsim is dat je in het buitenland de sim van een lokale provider in je toestel stopt voor je internet en toch bereikbaar blijft voor gesprekken en SMS op je Nederlandse nummer.Of sim van het werk naast een privé sim in 1 toestel. Of een backupsim voor als je geen dekking ergens hebt. Kortom: ik zou niet zonder dualsim optie willen.

En de Vodafone versie is vermoedelijk branded (=met voor Vodafone aangepaste software, waardoor in de toekomst 4G en Wifi bellen wel eens niet op andere providers kan werken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen want via https://www.eglobalcentral.nl/#/product/21317 kan ik de 128 gb 6 gb versie voor 575 kopen maar werkt het dan wel op het netwer van hollan ik hoop dat dit niet erg off topic is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:19:
Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen want via https://www.eglobalcentral.nl/#/product/21317 kan ik de 128 gb 6 gb versie voor 575 kopen maar werkt het dan wel op het netwer van hollan ik hoop dat dit niet erg off topic is
Ziet er goed uit. Zie ook hier
4G / LTE Frequentiebanden in Nederland en België
In Nederland worden voor 4G / LTE netwerken in band 3, 7 en 20 gebruikt. In België zijn daarnaast frequenties in de 38-, en 42-band uitgegeven. Deze netwerken krijgen zeer specifieke toepassingen, bijvoorbeeld de aanvulling op bestaande (vaste) breedband internet netwerken.

Nederland:

KPN gebruikt in Nederland frequentiespectrum in de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Vodafone gebruikt in Nederland net als KPN de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
T-Mobile gebruikt in Nederland spectrum in de 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) frequentieband voor haar 4G / LTE netwerk.
Tele2 gaat in Nederland gebruik maken van de 800 MHz (band 20) en 2600 MHz (band 7) frequenties.
Ziggo / UPC hebben in Nederland spectrum in de 2600 MHz (band 7) frequentieband.

België:

Proximus gebruikt in België frequentiespectrum in de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Mobistar gebruikt in België net als Proximus de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Base gebruikt in België de 800 MHz (band 20) en 1800 MHz (band 3) frequentieband voor haar 4G / LTE netwerk.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 18:13
Is er een winkel die de u11 fysiek op voorraad en bij voorkeur ook als showmodel heeft? Liefst regio midden Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwinne
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-08 11:31
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:19:
Heb je hem dan daar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 13:37
Deze week in de aanbieding in Duitsland bij Saturn, Mediamarkt en Amazon Dualsim alle kleuren voor € 479,-, bij Amazon voor 1 dag , bij de mediamarkt ook vandaag nog.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Laatst online: 21:15
In de HTCclub (lid worden via HTC website) is HTC U11 dual sim 64 Gb deze week in alle kleuren te koop voor €519,- en de 128 Gb voor €583,-. Ook de U11+ is al te bestellen voor €719,-.
Pagina: 1 2 3 Laatste