wordpress automatisch mailen van data

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman023
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-10 01:24
Wat is zoek:
Op mijn website moeten mensen zich kunnen inschijven op een nieuwsbrief. Ik maak al gebruik van een ander nieuwsbrief systeem die niet aan wordpress verbonden is.
Graag zou ik nu een systeem willen hebben die iedere week een mail naar mijzelf stuurt met alle email adressen die die week zijn ingevuld in het aanmeld veld.

Is hier een wordpress plugin of gewoon een script voor die dit doet?

Als het niet helemaal duidelijk ik hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegean
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik denk dat je wens te specifiek is voor een kant en klare oplossing

Wel zou je één van de volgende plugins gebruiken:

Contactformuliertje inrichten en een mail ontvangen bij elke aanmelding.
https://nl.wordpress.org/plugins/contact-form-7/.

Kan niet mailen, maar wel een export doen naar .csv.
https://nl.wordpress.org/plugins/mail-subscribe-list/

Persoonlijk zou ik voor de eerste optie gaan gezien de tweede plugin al 7 maanden niet bijgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 18:48

Hmail

Doet ook maar wat.

Heeft dat nieuwsbriefsysteem geen integratie met Wordpress zelf? De meeste grote systemen bieden wel een plugin aan waardoor mensen zich direct op je nieuwsbrief kunnen aanmelden.

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman023
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-10 01:24
Hmail schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:57:
Heeft dat nieuwsbriefsysteem geen integratie met Wordpress zelf? De meeste grote systemen bieden wel een plugin aan waardoor mensen zich direct op je nieuwsbrief kunnen aanmelden.
Bedankt. Hier had ik helemaal nog niet aan gedacht. en wat denk je? ja hoor. Het systeem dat wij gebruiken voor de nieuwsbrief heeft inderdaad een wordpress plugin. Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Waarom zou je dit willen? Dit lijkt mij namelijk op het randje van data protectie te lopen...

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:29
Zoals Brakkie41 al aangaf, bedenk wel goed of dit nodig is en of dit überhaupt mag (c.q. voldoende risicoafdekking). Ook e-mailadressen zijn in zekere zin persoonsgegevens en zullen dus ook uitsluitend voor het beoogde doel verwerkt mogen worden met voldoende beveiligingsmaatregelen om risico's tot misbruik in te perken.

Geen idee wat voor adres jij hebt, maar ik kan mij zo voorstellen dat een x aantal klanten geen behoefte heeft dat hun emailadres naar een publieke cloud dienst wordt geslingerd (lees; private outlook, gmail, yahoo en zo voorts). Daarnaast, mocht iemand ongeoorloofd toegang kunnen verkrijgen tot je e-mailaccount, dan heb je ook wat uit te leggen aan de ABP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:42
+ kan je in je nieuwsbrieven systeem niet de nieuwe inschrijvingen bekijken voor die week?
Pagina: 1