SSD van macbook wisselen

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Ik vroeg mij af of ik mijn SSD van mijn macbook pro 2011 er uit kan halen en ik een macbook pro 2014 kan bouwen en gewoon zonder problemen verder kan werken. Dus met dezelfde installatie e.d.

Een andere soortgelijke vraag.
Ik wil mijn macbook verkopen en er dus een andere SSD in stoppen daar OSX op installeren en hem aanbieden aan de verkoper. Mocht de verkoper hem niet willen kan ik dan mijn eigen SSD weer terug plaatsen en zal dit dan nog werken?

Ik kan via Google hier geen antwoorden op vinden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waar heb je precies naar gezocht? Als je nl. zoekt naar "macbook pro 2011 ssd" en "macbook pro 2014 ssd" krijg je meer dan genoeg hits en guides hoe je de SSD van beide machines zou kunnen vervangen. Als je dan kijkt naar het formaat van de gebruikte SSD kun je prima zelf inschatten of de SSD's uitwisselbaar zijn (zie bijvoorbeeld iFixit: MacBook Pro 13" Retina Display Mid 2014 SSD Replacement en MacBook Pro 13" Unibody Late 2011 Hard Drive Replacement).

Aangezien dit makkelijk zelf te vinden is, gaat dit topic op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees eerst de quickstart nog 'ns goed door. Vermeld dan ook duidelijk wat het probleem of vraag is, waar je allemaal naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.