A7V of KT7: welk SocketA mobo???

Pagina: 1
Acties:

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 16:19
Help !!!

Ik heb net een Duron 700 gekocht, en nou wil ik em op een fatsoenlijk mobo prikken, maar welke???? qua stabiliteit moet de Abit heel erg goed zijn, terwijl die in voltagetweaking er zuigt, zeggen ze. Is die Asus beter????

Mzzl,

Simon-Paul

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
De voltageregulatie van de A7V is geen haar beter. Lees de honderden threads over KT7 vs. A7V (zoekfunctie), of lees de review van de Kt7 op tweakers.net.

Dan kun je wel een goede beslissing maken.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

ik heb gister de ABIT KT7 besteld..die is toch net wat lekkerder dan de ASUS concludeerde ik.
Is ook heerlijk voor overklocken en de ASUS schijnt dat veel minder te zijn hoorde ik.
Ook die RAID mogelijkheid rules Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

GO FOR ABIT !!

[offtopic]
Domme ik, bestel ik alles selecteer ik een Athlon ipv een thunderbird Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif Hoope dat ik dat nog snel terug kan draaien voor het binnen is
[/offtopc]

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

neem een kt7-raid ....mocht je in de buurt van beverwijk en omstreken wonen ga naar het Oosterse Bazaar te beverwijk( niet negatief denken wil je) afd.. computerhallen (36)..meeste computerzaak ( noordholland) heben daar een stand....Let op...kt7-raid voor 465 gulden en een duron 600 voor 210 gulden niet gek...( meteen uitverkocht) gelukkig had ik er een laten vast houden..( aardige kerel) ;-))