Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Thunderbird, pop-up scherm. Wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ES-NL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-07 22:19
Heb gisteren CCleaner gebruikt en daarbij ook alles aangevinkt bij -Toepassingen-Thunderbird (dus ook alle wachtwoorden). Er staan 7 verschillende e-mail accounts in mijn Thunderbird. Na het opnieuw opstarten vraagt Thunderbird om alle wachtwoorden die ik allemaal opnieuw ingevoerd heb en laat onthouden door wachtwoord beheer.
Echter voor de twee ...@gmail.com accounts opent er een scherm. zie afbeelding -> https://ibb.co/cOw40k De button 'volgende' is clickbaar maar er gebeurt niets als je er op klikt.
...
Thunderbird 53.0b2 (32-bits)
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb; Ik heb een gmail account verwijderd en weer opnieuw geconfigureerd en ook dan komt het scherm te voorschijn.
...
Wat kan ik doen om verder te komen en weer toegang te krijgen tot mijn gmail accounts in Thunderbird?

Beste antwoord (via ES-NL op 16-05-2017 00:27)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Deze had ik van de week ook. Er zit een bug in de huidige Thunderbird waardoor je op dat scherm niet op volgende kan drukken. Als je de laatste nightly installeert werkt dat weer wel :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Deze had ik van de week ook. Er zit een bug in de huidige Thunderbird waardoor je op dat scherm niet op volgende kan drukken. Als je de laatste nightly installeert werkt dat weer wel :)

• ES-NL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-07 22:19
Bedankt TERW_DAN voor de snelle reactie en oplossing!
Heb thunderbird-55.0a1.nl.win32 geïnstalleerd en het werkt.