Vraag

• kootje70
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:16
Op dit moment heb ik een Huawei G700. Altijd veel plezier mee gehad, maar hij begint er steeds meer moeite mee te krijgen. Apps moet ik 1 voor 1 updaten en vaak begint hij uit zichzelf te rebooten (1 tot 3x).
Dus maar eens oriënteren op een vervanging.
Ik heb mijn zinnen gezet op de Honor 6x of de Nokia 6.
De Nokia is nog niet uit, waarschijnlijk eind juni, maar is niet zeker.
Mijn budget is max. €250,-
Het gebruik is wisselend. Soms navigatie, soms een spelletje (Real racing), maar ook vaak techniek-apps. Verder regelmatig agenda en mail.
Foto's maken vind ik wel leuk, maar is niet belangrijk.
Qua specificaties.... Euhm, ja, als het maar goed loopt! Ik heb een hekel aan vastlopers.
(Nu moet ik een app soms verwijderen na een update, omdat hij vastloopt).

Vraag:
Is het het wachten waard op de Nokia, of is de Honor een betere keus?
:?

[ Voor 29% gewijzigd door kootje70 op 16-05-2017 00:36 . Reden: Verduidelijking van gebruik, budget en verwachting. ]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar MAA.

Je openingspost is al erg compleet, maar voor een MAA topic mist er nog wel wat informatie:
- Wat is je budget?
- Wat wil je ermee doen?
- Wat voor specs zit je aan te denken?

Dus zou je je openingspost nog even willen aanpassen?

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:07
Nagenoeg zelfde specs.
Zou zelf gaan voor de Nokia, betere update garantie (met launch al op 7.0 ipv 6.0.1 van de Honor)

https://www.allaboutphones.nl/kijkje-binnen-nokia-6/
&
https://www.droidapp.nl/nieuws/nokia-6-onderworpen-krastest/
Toestel lijkt erg sterk te zijn en degelijk gemaakt. Ziet er veel belovend uit samen met de snelle update garantie en kale android.

• kootje70
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:16
Ja, recente software spreekt me wel aan. Ben van plan toch wel 4 jaar met het toestel te doen.
Ik heb ook nog naar China-phones gekeken. De Elephone S7 heeft ook goede specs, maar weet niet wat het met updates doet. En of het überhaupt een betrouwbaar toestel is.

Ik sta iig open voor suggesties.