Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Deelnemers zichzelf laten inschrijven voor event

Pagina: 1
Acties:

• robindemey
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-09 08:50
De titel zegt eigenlijk echt niet wat ik nodig heb. Maar ik weet niet hoe het zo kort verwoorden.

Ik ben op zoek naar volgende.

Voor een vzw, willen we een lijst opmaken met verschillende data waarop iets moet gebeuren (bv. poetsen) per datum kunnen er 1 of 2 mensen hun naam invullen als ze daaraan willen deelnemen. Niet meer. Ik zou moeten kunnen een soort van agenda opmaken met de gebeurtenissen, met telkens het aantal personen.

Dat zou dan door iedereen moeten te raadplegen zijn en iedereen zou er zich voor moeten kunnen opgeven. Het moet ook zichtbaar zijn voor iedereen wie er al waar ingevuld staat, zodat ze elkaar eventueel persoonlijk kunnen benaderen om van datum te wisselen.

Bedoeling is dat je dus geen datums kunt overschrijven, maar wel eventueel je eigen naam terug kunt wissen uit de lijst.

In het ideale geval kan de 'agenda' gesynchroniseerd worden met ical, google agenda...

Ik heb al geprobeerd met online-afspraken-tools, maar deze maken niets zichtbaar. Dat is dus niet bruikbaar.

Iemand enig idee? Denk gerust out of the box. Het mag ook met Google Drive of zo werken...

Alvast bedankt voor het helpen meedenken.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Datumprikker.nl?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

robindemey schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:19:
Iemand enig idee? Denk gerust out of the box.
Zelf schrijven?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• robindemey
Niet echt een optie. Ben geen programmeur ;-) en heb ook de tijd niet om me er in te verdiepen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja, ik zie de relevantie met Programming niet helemaal. De focus van dit subforum ligt op het zelf schrijven van software, maar het is duidelijk dat dat niet een oplossing is die je zoekt.

Bij gebrek aan een betere optie, verplaats ik je topic naar Algemene Zaken :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• robindemey
Ik dacht eerst dat datumprikker enkel werkte zoals doodle. Maar blijbkaar zit er een rooster-optie in ook. Bedankt.
Zal deze even testen.

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-11 18:18
We zitten met onze hackerspace met 'tzelfde punt. We gebruiken nu Horde om onze taken en agenda te beheren. Bovendien komt daar ook nog een agenda bij die ActiveSync support.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 14:01
>>> CSA

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1