Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een kastje aangeschaft met o.a kodi, alleen het is extreem moeilijk om te begrijpen.
Ik open kodi en er staat afbeeldingen videos muziek programmas en systeem.
Alles staat nog helemaal leeg.
Nou wil ik kanalen streamen films of wat dan ook
Ben mezelf gek aant googelen, maar nergens een duidelijke uitleg gevonden.
Vroeger had je kazaa limewire etc intikken klikken downloaden en klaar is kees.
Dit is toch heel wat ingewikkelder blijkbaar, heb eigenlijk al spijt van het aanschaffen want t was best prijzig.

Iemand die kort en krachtig kan uitleggen hoe ik kanalen kan zoeken en toevoegen ?
Jammer dat ik geen fotos kan toevoegen, zou t allemaal wat simpeler maken..

Admin heeft mijn andere topic verwijderd, om onduidelijke reden ik ben nieuw met dit programma en dit forum en ik dacht misschien kon iemand mij helpen.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:56
Onduidelijke reden? 1. Er mist eigen inzet. 2. Het lijkt alsof je iets illegaals wilt en dat mag je lekker zelf uitzoeken :P

Begin gewoon op de Wiki van Kodi zelf en als je dan vastloopt kunnen we vast wel helpen. Dan kan je ook concrete vragen stellen.
http://kodi.wiki/

Maar als je gratis films en tv-kanalen wilt streamen is terugsturen misschien een betere optie. Je kunt namelijk een best aantal maanden Netflix nemen voor de prijs van zo'n "kastje".

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me nogal logica dat eigen inzet eerst vereist is lol. En waarom is het illegaal ? Als ik op deze site kodi intype kom je honderden topics tegen ? En als het illegaal waarom kan je die kodi kastjes dan overal legaal kopen lol

En ik ben nederlands en geen engels maat, anders zat ik wel op een engelse variant van tweakers :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2017 18:09 ]

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:56
Omdat films e.d. auteursrechtelijk beschermd zijn en via bijvoorbeeld gratis streamingdiensten zonder toestemming worden verspreid. Kodi zelf mag je gewoon gebruiken, net als de kastjes. Maar de koppeling tussen het kastje en de illegale bron moet je zelf maken en daar mogen we op dit forum niet mee helpen. Mocht jij bijvoorbeeld "geripte" films op een NAS hebben staan en wil je die naar het Kodi-kastje streamen, dan kunnen we wel helpen. Maar dan moeten we wel weten wat het specifieke probleem is in plaats van "maar nergens een duidelijke uitleg gevonden". Die duidelijke uitleg staat op de Wiki.

Edit: Een Nederlander die geen Engels spreekt... Dat is een groter probleem :P
*gone*
Misschien helpt die link.

Edit 2: Na het inzien van die url blijkt daar te veel info te staan :P

[ Voor 22% gewijzigd door Ample Energy op 15-05-2017 18:25 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Verwijderd

Topicstarter
wat houd kodi dan in ? Ik wil graag kanalen ontvangen sport kanalen wereldwijd gewoon illegale dingen dus. Het intereseert mij niks dat t illegaal is. Privacyschending is ook illegaal maar dat word legaal gedaan als je snapt wat ik bedoel.
Maarja kom er wel uit hoor als ik hier geen antwoord krijg zoek ik gewoon verder.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:42

Nibbz

Postmaster General

Kodi is een media player.. wat ansich niks illegaals is. Echter de meeste plugins (die dus video's voorschotelen, waar copyright op zit) zijn niet legaal en daarbij kunnen we je dus niet helpen.

Ik vind het daarom ook raar dat deze "Kodi kastjes" zo gemarket worden. Het mag namelijk niet.

13:37

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 13:27
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:08:
als ik hier geen antwoord krijg zoek ik gewoon verder.
Dat lijkt me het beste :/

iRacing Profiel

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:08:
Het intereseert mij niks dat t illegaal is.
Ons wel. :/

En daarbij is het niet de bedoeling dat je je topic copy/pastet en opnieuw opent wanneer een moderator of admin je vertelt dat het topic op slot gaat omdat er iets mis mee is. Orion84 in "Hoe werkt kodi ?" was duidelijk genoeg. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.