Het lijstje met prijzen komt niet overeen met die op de website van Tele2. Wat is nu correct?
Ze zijn beide juist, zie ook onderstaand stuk op de site van Tele2:
Er is dus gekozen om op Tweakers de prijzen te noemen als je het abo per maand kan opzeggen, ipv. na 2 jaar.Vanaf woensdag 17 mei gelden onderstaande nieuwe prijzen. De oude bundels kunnen hierna niet meer besteld worden. Onderstaande prijzen gelden bij een 24 maanden abonnement. Voor een maandelijks opzegbaar abonnement betaal je € 1,- per maand meer.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Maar de oude prijzen in jullie tabel zijn die van een abonnement met een looptijd 24 maanden.Yorinn schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:38:
Ze zijn beide juist, zie ook onderstaand stuk op de site van Tele2:
[...]
Er is dus gekozen om op Tweakers de prijzen te noemen als je het abo per maand kan opzeggen, ipv. na 2 jaar.
Die is dan wel weer apart, ja. Tag ik toch @arnoudwokke hier, aangezien ik daar niet over ga.hcQd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:53:
[...]
Maar de oude prijzen in jullie tabel zijn die van een abonnement met een looptijd 24 maanden.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Jullie hebben gelijk, ik heb overal de prijzen voor maandelijks opzegbare abo's neergezet. Thanks!
Niet helemaal juist. De kale abonnementsprijs is 35€ per maand, prijsverschil tien euro in het voordeel van Tele2. Pak je T-Mobile Samen erbij dan is het prijsverschil pas vijf euro.Daarmee is de provider 5 euro goedkoper dan de goedkoopste Unlimited-optie van concurrent T-Mobile.
Cetero censeo Dynalogic delendam esse.
Pagina: 1