Goedendag,
Ik ben bezig met een fansite, die in het teken staat van Nintendo. Hierop wil ik dus plaatjes van mario etc plaatsen, consoles en game covers.
Ik heb hierover contact gehad met Nintendo en vandaag een antwoord gekregen die meer vragen oproept
Dus hoe bang moet ik zijn voor een claim op een simpele fansite?
Mijn vraag aan nintendo was:
Ik ben bezig met een fansite, die in het teken staat van Nintendo. Hierop wil ik dus plaatjes van mario etc plaatsen, consoles en game covers.
Ik heb hierover contact gehad met Nintendo en vandaag een antwoord gekregen die meer vragen oproept
Mij rest nu de vraag in hoeverre nintendo een fansite kan claimen en hoe het mogelijk is dat nieuwssites blijkbaar wel items,covers etc mogen plaatsen zonder toestemming."Beste Joerie,
Helaas kunnen en mogen wij hier geen toestemming voor verlenen betreffende het auteursrecht.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team"
Dus hoe bang moet ik zijn voor een claim op een simpele fansite?
Mijn vraag aan nintendo was:
"Goedendag Nintendo,
Ik wil graag een fansite maken met Nintendo als hoofddoel. Maar omdat jullie auteursrechten hebben op alles van nintendo (mario plaatjes etc). Wil ik hiervoor graag toestemming vragen of een licentie kopen dat ik deze plaatjes kan gebruiken zonder bang te hoeven zijn voor een claim vanuit jullie hoofdkantoor.
Hoe kan ik zon licentie aanvragen indien mogelijk?
met vriendelijke groet
joerie (achternaam)
"
[ Voor 27% gewijzigd door Jboy1991 op 15-05-2017 17:17 ]