Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Photoshop/illustrator en Lightroom, daarnaast wel elke dag een Game zoals: BF - COD - En GTA, Fifa.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zelf Windows 10, en het inelkaar zetten doe ik zelf: Uiterlijk 950 voor De pc zelf, met 170 euro voor de beeldscherm, nog 20-70 euro voor een toetsenbord dus 1150 incl btw in totaal
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een samsung 2.5 inch 128 gb ssd, en een corsair mouse
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimale eis i5 of ryzen, met een 1060 of een 580.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair en Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zo koel mogelijk, weinig ruis en het liefst een Compacte systeem
Ga je overklokken?
Zou ik niet durfen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies van de deskundigen, over de Processor, moederbord, en de case met eventueel meer fans en licht erin.
Voornamelijk Photoshop/illustrator en Lightroom, daarnaast wel elke dag een Game zoals: BF - COD - En GTA, Fifa.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zelf Windows 10, en het inelkaar zetten doe ik zelf: Uiterlijk 950 voor De pc zelf, met 170 euro voor de beeldscherm, nog 20-70 euro voor een toetsenbord dus 1150 incl btw in totaal
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een samsung 2.5 inch 128 gb ssd, en een corsair mouse
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimale eis i5 of ryzen, met een 1060 of een 580.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair en Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zo koel mogelijk, weinig ruis en het liefst een Compacte systeem
Ga je overklokken?
Zou ik niet durfen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies van de deskundigen, over de Processor, moederbord, en de case met eventueel meer fans en licht erin.