Custom resoluties in Q3

Pagina: 1
Acties:

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Met behulp van Powerstrip kan ik in Windows custom resoluties draaien. Op het moment staat hij op 1024x768x32 @ 75Hz, geen enkel probleem. Maar hoe kan ik custom resolutions in Quake 3 aanzetten ?
Er zijn een paar parameters zoals "r_customHeight", r_customWidth" en "r_customAspect" die het bestaan ervan bevestigen. Ik heb ze ingesteld hoe ik ze moet hebben, maar hoe zet ik ze nu aan ?

De bedoeling is Q3 in 1024x576 te draaien. Refresh rate speelt geen rol. Ik heb een Voodoo 3 3000 AGP onder Windows 2000.

Weet iemand hier iets over ?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Je gaat me toch niet zeggen dat niemand hier iets over weet ?!?

Verwijderd

Waarom wil je dit doen :?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Aangezien je met normaal 4/3 makkelijk een FOV van 120 kunt gebruiken. Hoger wordt nogal 'spacy'. Maar als je breedbeeld hebt, is de width hoger, dus dan zie je automatisch meer. Als je dan ook nog eens FOV verhoogt. Het gaat niet om cheaten, kan me wel behelpen met Q3 hoor. Maar het is iets dat ik nog nergens heb gezien en ik weet dat het mogelijk is.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Ik heb het werken gekregen, maar alleen in Windowed mode (Framerate delen door 4 en het is Vertex lighting). Dus iemand wat meer info hierover ?

Verwijderd

Staat dit niet in je config file?

Ik kan het helaas nu niet voor je nakijken.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Ik weet het niet. Alleen die 3 custom-boel regels staan erin. Maar die kan je ook in de console editten en dat werkt, maar half. Ik krijg een klein scherm met beeld, ernaast een groot wit vlak. En ook nog de zwarte balken boven en onder, maar dat moet ook (16/9).
Pagina: 1