FastComet, BlueHost of toch TransIP?

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeltevdM
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 21:45
Mijn vraag is wat voor webhosting voor mij geschikt zou zijn, gebaseerd op de gegevens die ik aanlever (zie onderstaand).
...

Ik wil graag gebruik maken van:
- WooCommerce via Wordpress
- Flatsome Thema
- Composite Products Plugin
- Hosting van max. €10,00 euro per maand

Vooruitzicht inrichting webshop:
- Rond de 30 unieke producten
- Rond de 5 unieke webpagina's
- Mogelijkheid tot account aanmaken

Ambitie m.b.t. de website:
- 99.99% uptime (Logisch? 8)7)
- Snelle laadtijden
- Brede optie's voor SEO
- Adequate support
...

Ik heb al gekeken naar BlueHost en FastComet, beiden volledig Engelstalige hostingproviders. Zij bieden beiden 'unmetered traffic'. FastComet staat garant voor 25GB SSD ruimte en BlueHost voor 100GB, maar BlueHost specificeerd niet dat zij gebruikmaken van SSD. FastComet heeft een server in Amsterdam sinds kort en van BlueHost kon ik er niet achter komen, maar men beweerde op fora dat BlueHost slechts op twee plekken (buiten NL) aanwezig is. FastComet spreekt ook van 2x CPU en RAM (wat dan in mag houden.. geen idee), waar BlueHost hier niets over zegt.

FastComet zou mij $6.95/mo kosten en BlueHost minimaal $13.99.

Ik heb gemerkt dat beide partijen veel geld steken in advertentie's e.d. en daarom wend ik mij ook deels tot jullie. TransIP bied ongeveer hetzelfde en heeft o.a. een Nederlandse website.Mochten jullie van mening zijn dat wat zij aanbieden goed genoeg is, dan zit ik nog met de betrouwbaarheid van beide hosting partijen. Enige ervaringen met deze drie aanbieders? Zo ja, je mening over hen is zeer welkom!
...

Weet jij dankzij mijn tekst ongeveer wat ik nodig heb qua webhosting? Meld je dan hier en help mij! Mocht je suggestie's hebben met betrekking tot een andere hosting partij, meld je dan ook! Ik zou graag zoveel mogelijk feedback/informatie ontvangen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Dit topic is gesloten.