meldingen van Google komen op mijn vrouw haar telefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Ik heb op Cuba op mijn vrouw haar telefoon ingelogd op facebook, sindsdien komen mijn Gmailberichten, whats app. enz. ,op haar telefoon binnen. Hoe kan ik dit wijzigen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Android

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik heb bij google+ gekeken in de lijst van laatst gebruikte apparaten, haar telefoon staat er niet tussen dus kan ik die niet verwijderen. Facebook uit mn leven gegooid. In haar telefoon gekeken of mijn account ertussen staat.

Iemand een tip,
BVD
Ger

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:15
WhatsApp kun je in de app zelf wijzigen bij instellingen - > account - > nummer wijzigen. En voor je Gmail kun je onder instellingen van Android - > accounts ook je account verwijderen. Maar hoe WhatsApp en Gmail ook binnenkomen nadat je op Facebook ingelogd bent is mij een raadsel. Dit zit ook niet aan mekaar gekoppeld onder dezelfde logingegevens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 09:36
jouw whatsapp berichten komen op haar toestel binnen nadat je op facebook bent ingelogd??
Dat is wel heel erg knap, want whatsapp is gekoppeld aan telefoonnummer, dus die zullen nooit op een telefoon met een ander nummer terecht komen.
Zijn het geen facebook Messenger berichten die binnen komen?

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 15-05-2017 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hoe heb je op Facebook ingelogd? Via de Browser of app?

En als je gaat kijken bij 'Instellingen' -> 'Accounts' staat daar niet ook jou Facebook / Google Account?