Hallo allemaal
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Cas en ik game veel online. Nu heb ik een probleem met mijn computer. Als ik aan het gamen ben vallen op willekeurige momenten mijn toetsenbord (Logitech G810) en muis uit (Logitech G300s) uit en daarna gaat het beeld op zwart. Verder blijven de lampjes van de computer gewoon aan. Dit gebeurd soms al na 10 min maar soms ook pas na 3 dagen weer.
Ik heb de voeding al vervangen (Van een Corsair VS550 naar een CM V750) en toen leek het probleem opgelost maar na twee weken gebeurde weer hetzelfde. Weet iemand waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt voor enige reacties!
Specs:
Processor: Intel I5-4460
Videokaart: XFX R9 380 DD
Moederbord: MSI H81M-E34
Geheugen: 2x Crucial Ballistix 4GB
Opslag: 250GB SSD en 1TB HDD
Voeding: Cooler Master V750
Besuringssysteem: Windows 7 Home
Randapparatuur:
Toetsenbord: Logitech G810
Muis: Logitech G300s
Headset: Logitech G430
Monitor: Samsung C27F591FDU
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Cas en ik game veel online. Nu heb ik een probleem met mijn computer. Als ik aan het gamen ben vallen op willekeurige momenten mijn toetsenbord (Logitech G810) en muis uit (Logitech G300s) uit en daarna gaat het beeld op zwart. Verder blijven de lampjes van de computer gewoon aan. Dit gebeurd soms al na 10 min maar soms ook pas na 3 dagen weer.
Ik heb de voeding al vervangen (Van een Corsair VS550 naar een CM V750) en toen leek het probleem opgelost maar na twee weken gebeurde weer hetzelfde. Weet iemand waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt voor enige reacties!
Specs:
Processor: Intel I5-4460
Videokaart: XFX R9 380 DD
Moederbord: MSI H81M-E34
Geheugen: 2x Crucial Ballistix 4GB
Opslag: 250GB SSD en 1TB HDD
Voeding: Cooler Master V750
Besuringssysteem: Windows 7 Home
Randapparatuur:
Toetsenbord: Logitech G810
Muis: Logitech G300s