Ik zit te kijken of ik mijn oude desktop wat games kan laten draaien door er een videokaart in te zetten. Ik werk nu met de on-board ATI 3000 waar niets behoorlijks mee te doen is. Hieronder staan de specificaties van mijn systeem. Welke videokaart zouden jullie aanbevelen zonder dat deze maar voor 50% gebruikt wordt omdat de rest van het systeem de bottleneck is.
PSU : 700 Watt 80+ Rendament
CPU : AMD Phenom II X4 810
MB : MSI 790GX-G65
MEM : 8GB DDR 1333
Daarnaast als storage twee oudere SSD's in RAID 0 die prima presteren. Ik zal alvast maar de vraag beantwoorden waarom er zo'n zware voeding in het systeem zit
Het syteem is in 2009 gekocht bij PC Megastore en nog net aan mij afgeleverd voor hun faillissement. Ze boden opeens deze zware voeding aan en natuurlijk zei ik daar geen nee op. Ze probeerden waarschijnlijk zoveel mogelijk nog af te leveren
Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. In ieder geval bedankt voor het lezen.
PSU : 700 Watt 80+ Rendament
CPU : AMD Phenom II X4 810
MB : MSI 790GX-G65
MEM : 8GB DDR 1333
Daarnaast als storage twee oudere SSD's in RAID 0 die prima presteren. Ik zal alvast maar de vraag beantwoorden waarom er zo'n zware voeding in het systeem zit
Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. In ieder geval bedankt voor het lezen.