Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Vraag
Alle reacties
Nee, dat is niet nodig. Systeemherstel maakt standaard al een een "backup" van het systeem alvorens windows update aan de slag gaat en natuurlijk heb je al een automatische backup van je eigen documenten draaien.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Documenten, code en media worden al linea recta gesyncd met de cloud, net als een lijst met geïnstalleerde applicaties. Daarmee komt het dus ook wel goed.Ramon schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:01:
Nee, dat is niet nodig. Systeemherstel maakt standaard al een een "backup" van het systeem alvorens windows update aan de slag gaat en natuurlijk heb je al een automatische backup van je eigen documenten draaien.
Wat betreft dat standaard herstelpunt dat Windows steeds zegt aan te maken, heb ik soms mijn twijfels. Als ik ondertussen in Systeemherstel ga kijken, dan krijg ik altijd standaard de melding dat hij geen herstelpunt heeft opgeslagen. Ik heb dus handmatig maar een herstelpunt gemaakt.
Sync is geen backup 
Als je een bestand per ongeluk verwijderd, overschrijft of door ransomware versleuteld wordt sync je dat dus gelijk met de cloud en heb je een kopie van niks.
Als je een bestand per ongeluk verwijderd, overschrijft of door ransomware versleuteld wordt sync je dat dus gelijk met de cloud en heb je een kopie van niks.
Fixing things to the breaking point...
Ik weet het, maar het belangrijkste gaat ook een keer per zoveel tijd op externe fysieke media en ik kan in de clouddienst veranderingen terugdraaien.RGAT schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:17:
Sync is geen backup