Toon posts:

Vreemde apps

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen sorry dat ik van het onderwerp afwijk maar in mijn telefoon iphone5s vond ik een paar rare apps waarvan ik niet weet hoe het er op gekomen is en wat het is en hoe je het wegkrijgt. Ik ben hiermee naar een Apple store geweest en 2 andere gsm reparatie winkels, maar zij hadden dit nog nooit gezien en zonder de telefoon naar fabrieksinstellingen terug te zetten zou het er niet af kunnen. Dit wil ik ivm met video's en fotos nog niet doen mits dit wel zou werken.Weet iemand hier misschien wat het is en hoe het op mijn telefoon komt? Behalve de dochter van een vriendin is de telefoon bij niemand in het bezit geweest. Graag hoor ik uw reactie Vr Gr cblv O zie dat ik nog geen fotos kan toevoegen☺in ieder geval staat er als ik op instellingen>algemeen>info>apps> Druk dan staan er hele aparte apps met migratieaccount en sllgoogle en sllyahoo en configuratie en indentieteitscontroler server drive enz met hierbij een applogo als een soort rond spinnenweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:02

SuBBaSS

-has Ryzen

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:59:
Goedemorgen sorry dat ik van het onderwerp afwijk maar in mijn telefoon iphone5s vond ik een paar rare apps waarvan ik niet weet hoe het er op gekomen is en wat het is en hoe je het wegkrijgt.
Poeh, da's een hele blok tekst! Paar alinea's maakt het wat leesbaarder!

Maar: vreemd verhaal. Ook snap ik niet waarom je een punt maakt van je foto's en video's, die kun je toch zo overzetten naar een pc of evt. tijdelijk even naar icloud zodat je ze daar vandaan kan halen? Je maakt mi. een punt van iets wat het niet zou moeten zijn.

Verder hebben we wellicht wat meer info nodig over bijv. een jailbreak, welke ios versie je hebt ed.
Maar goed, je komt er idd. alleen vanaf door terug te gaan naar factory settings, daar zou ik dan ook niet te lang over nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Je zou ook even kunnen kijken of je er een paar screenshot van kan maken die je kan uploaden bij een willekeurige image host. Dan kan je ze van daar uit opnemen in je topic.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de reacties en bedankt voor de tip,iid lang verhaal sorry. Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd en volgens mij geen jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:24

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Lijkt wel of de desbetreffende iconen niet worden geladen.

Edit: blijkbaar is het zoiets: http://ivomynttinen.com/blog/the-ios-7-design-cheat-sheet

[ Voor 44% gewijzigd door Damic op 14-05-2017 21:39 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Die apps zijn geen apps maar achtergrondservices, die hoor je niet te kunnen zien. Wegkrijgen zonder een frisse installatie van iOS gaat waarschijnlijk niet gebeuren.

Hang de iPhone aan een computer, kopieer je foto's en video's, maak voor de zekerheid nog een reservekopie in iTunes en herstel de telefoon in iTunes.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Lijkt op software fout / jailbreak. In plaats van nog meer tijd spenderen aan het hoe of wat: maak een backup en doe een reset zoals al geopperd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:35
Welke iOS versie draait de telefoon? Te vinden onder Instellingen > Algemeen > Info > Versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51
Is het zoiets als dit?

YouTube: iOS 10.3.2 Beta 1 Released! RIP 32 Bit Support

2:35

Zo ja, dit is een bug die achtergrondservices laat zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Erulezz op 14-05-2017 22:13 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja 😁Dank je! Goed zo , heel erg bedankt! Vr gr
Pagina: 1