Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Over een paar weken ga ik mijn eerste pc bouwen en ik had een vraag over de aansluiting naar de monitor,
Ik ga voor de B2483HSU-B1DP en er staat bij dat het kan aangesloten worden met DisplayPort, DVI-D en VGA maar ik snap nog steeds niet hoe je dat aansluit vanaf je computer.

Moet je een kabel zelf bestellen of krijg je die met een component van de computer of de monitor zelf? En als je die kabel hebt hoe sluit je het dan aan op je PC?

Als iemand mogelijk foto's kan sturen of een video zou het zeer handig zijn!

M.v.g Dirk

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om heel lullig te doen maar, als je nog niet weet hoe je monitor moet aansluiten dan raad ik je af om een pc te gaan bouwen heel eerlijk gezegd.

Youtube staat daarnaast vol met filmpjes tutorials en wat al niet meer. Ga daar eerst eens zoeken?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2017 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heb je zelf al gevonden? Geen vraag is hier te simpel maar we verwachten op zijn minst dat je zelf eens op zoek gaat. Al je vragen kan je namelijk vrij eenvoudig in de handleiding en de productpagina van de monitor vinden. We verwachten dan ook dat je bij dit soort vragen éérst daar kijkt voor je vraag op het forum te zetten.

Dicht bij gebrek aan eigen onderzoek.

[ Voor 28% gewijzigd door br00ky op 14-05-2017 12:45 ]

Dit topic is gesloten.