Website voor depressieve mensen

Pagina: 1
Acties:
  • 805 views

Vraag

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-11 16:37

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Topicstarter
Hii allemaal. Ik heb een vraag.

Ik heb voor de gein een tijdje geleden een website gekocht; iktrekhetnietmeer.nl

Nu was het oorspronkelijk de bedoeling om er een hele flauwe site van te maken, zoals klikhierniet . nl. Aan de andere kant zijn er ook genoeg mensen die depressief zijn en op zoek zijn naar informatie.

Het leek mij daarom geschikter de site in te zetten als hulpmiddel voor mensen die hulp/informatie zoeken.

Nu ben ik niet iemand die op de juiste manier een website op kan zetten voor deze doelgroep. Natuurlijk, een CMS systeem kan iedereen opzetten en inrichten, maar een juiste layout en vooral de inhoud moet gedaan worden door iemand die daar verstand van heeft.

Daarom zou ik iemand graag de mogelijkheid willen gunnen de website in te richten.

Uiteraard op vrijwillige basis. Maar ik geloof dat het goed moet komen. :)

Alle reacties

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het niet handiger om gewoon te redirecten naar een website die al bestaat?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
michelsoe12 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 08:46:
Nu ben ik niet iemand die op de juiste manier een website op kan zetten voor deze doelgroep. Natuurlijk, een CMS systeem kan iedereen opzetten en inrichten, maar een juiste layout en vooral de inhoud moet gedaan worden door iemand die daar verstand van heeft.
Daarom zou ik iemand graag de mogelijkheid willen gunnen de website in te richten.
Draag je het domein ook gratis over aan degene die iets er mee wil maken?
Uiteraard op vrijwillige basis.

• Luchtbakker

Luchtbakker

Topicstarter
canonball schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:34:
[...]

Draag je het domein ook gratis over aan degene die iets er mee wil maken?
Uiteraard op vrijwillige basis.
Nee, dat is het enige wat ik liever niet wil. Als ik er niemand voor vind blijft het op de plank liggen :) Maar gezien het doel is dat zonde.

• Luchtbakker

Luchtbakker

Topicstarter
anandus schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:29:
Is het niet handiger om gewoon te redirecten naar een website die al bestaat?
Dat zou kunnen, Maar dan heeft het domein geen toegevoegde waarde. Het heeft immers nog geen bezoekers, bekendheid of iets dergelijks.

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:32
Dus even voor mijn informatie, ik mag van jou helemaal gratis een mooie website er zetten. Zorgen voor bezoekers, content, linkbuilding etc etc.

Dat is wel tof! En wie geeft mij dan de garantie na al dat harde werk jij de domeinnaam niet opzegt, dns aanpast naar een andere hosting waar je een kopie van de nieuwe website hebt opgezet?

Dan kan ik beter zelf een domeinnaam registeren voor 3 euro. Dan heb ik namelijk altijd de garantie dat alles blijft werken.

/sarcasme uit.

Je merkt wel uit bovenstaand verhaal het is allemaal niet zo simpel. Je gedachte is natuurlijk top, maar als je dit gaat doen zorg ervoor dat je goeie afspraken maakt.

• Luchtbakker

Luchtbakker

Topicstarter
CrazyFool schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:50:
Dus even voor mijn informatie, ik mag van jou helemaal gratis een mooie website er zetten. Zorgen voor bezoekers, content, linkbuilding etc etc.

Dat is wel tof! En wie geeft mij dan de garantie na al dat harde werk jij de domeinnaam niet opzegt, dns aanpast naar een andere hosting waar je een kopie van de nieuwe website hebt opgezet?

Dan kan ik beter zelf een domeinnaam registeren voor 3 euro. Dan heb ik namelijk altijd de garantie dat alles blijft werken.

/sarcasme uit.

Je merkt wel uit bovenstaand verhaal het is allemaal niet zo simpel. Je gedachte is natuurlijk top, maar als je dit gaat doen zorg ervoor dat je goeie afspraken maakt.
Je hebt daar uiteraard gelijk in. Aan de andere kant, als een domein 3 euro kost, en de hosting mij niet in de weg zit, waarom zou ik het dan opzeggen?

Het is meer wie ik er blij mee kan doen. Als iemand er iets leuks van weet te maken mag hij/zij het domein houden. Maar ik ga het domein niet overdragen aan iemand waarvan ik nog maar mag hopen dat er iets mee gedaan gaat worden.

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Realiseer je wel dat bij informatieverstrekking over medische aandoeningen jij verantwoordelijk kunt worden gehouden voor wat er op de website staat. Dus door iemand anders (persoon of organisatie) laten vullen met informatie ontslaat je niet van verantwoordelijkheid voor de inhoud van de site. Die goede afspraken die je wilt maken zullen je daarom meer kosten dan het "voordeel" van het domein zelf in handen houden. Overigens zie ik je reden om de site zelf te houden niet, maar goed.

Constructief met je meedenkend: bied het domein aan ter overname bij professionele organisaties die verstand hebben van depressie en beschouw het als een eenmalige gift aan een goed doel.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Als je mensen zoekt, hebben we een uitgebreide vacaturesectie op de frontoage. :)

Daar is AZ niet voor bedoeld. Slotje dus.

[ Voor 13% gewijzigd door Señor Sjon op 14-05-2017 10:45 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.