Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surpunt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2024
Mijn vraag
Wat is het verschil tussen de 1080 Asus kaarten behalve klok snelheden en prijs? Ik bedoel de Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING is 560euro en Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING is 735.. Beetje steep prijsverschil voor 0.100 ghz... Daarom mijn vraag, als er niets verschilt dan de kloksnelheden is het voor mij een no brainer.

b.v.d.

Mvg,
Surpunt

Je broeder van een andere koeler. (Het rijmt zolang je wil dat het rijmt.)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surpunt
Ik heb google geraadpleegd, alleen kloksnelheden verschillen. Sorry voor de overhaastte vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
STRIX-GTX1080-A8G-GAMING
Is beter op voorraad.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De ene is te duur en lager geclocked. De andere is belachelijk veel te duur en iets hoger geclocked. :+
(serieus, ze hadden voor €400 in de winkel kunnen liggen en dan had Nvidia er nog behoorlijk op verdient. Misschien gaan de prijzen eindelijk dalen nu AMD Vega er echt aan zit te komen)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surpunt
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:57:
De ene is te duur en lager geclocked. De andere is belachelijk veel te duur en iets hoger geclocked. :+
(serieus, ze hadden voor €400 in de winkel kunnen liggen en dan had Nvidia er nog behoorlijk op verdient. Misschien gaan de prijzen eindelijk dalen nu AMD Vega er echt aan zit te komen)
De reveal geruchten zeggen dat er pas 31 mei meer info komt, wat wil dat zeggen over de release. Wanneer is die? Aangezien ik niet een eeg geduldig persoon ben haha.. Amd zal ik nooit kopen, ik hoop alleen op een price drop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Surpunt schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:56:
[...]

De reveal geruchten zeggen dat er pas 31 mei meer info komt, wat wil dat zeggen over de release. Wanneer is die? Aangezien ik niet een eeg geduldig persoon ben haha.. Amd zal ik nooit kopen, ik hoop alleen op een price drop.
Behalve dat nooit AMD kopen een stom standpunt is om in te nemen...
Ze zullen ergers in juni verschijnen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-07 10:17
De prijzen van de GTX 1080 zijn al gezakt met de introductie van de GTX 1080 Ti. Denk niet dat met Vega die prijzen veel zullen dalen, Nvidia heeft dankzij trouwe klanten zoals jij alleen zichzelf als concurrent. (nuja ook door AMD's gebrek aan marketing de voorbije jaren, ook al is dat nu wel beter, en door AMD's tragere R&D).

[ Voor 21% gewijzigd door MacPoedel op 14-05-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surpunt
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:04:
[...]

Behalve dat nooit AMD kopen een stom standpunt is om in te nemen...
Ze zullen ergers in juni verschijnen.
Ik zal mijn standpunt even elaboreren, ik heb een G-sync scherm van nog geen maand oud. Beetje dom om dan een amd kaart te kopen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Surpunt schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:23:
[...]

Ik zal mijn standpunt even elaboreren, ik heb een G-sync scherm van nog geen maand oud. Beetje dom om dan een amd kaart te kopen niet?
Ja oke, zeg dat dan meteen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surpunt
Haha, ja sorry. Ik lees het nu terug en ik kwam toch wel als een nvidia fanboy over. Het is gewoon dat ik voor kwaliteit ga en natuurlijk future proof. Ik hoop natuurlijk ook dat amd een nette nieuwe hbm kaart naar de tafel brengt. Want als producenten concurreren gaan wij erop vooruit. Toch bedankt voor de heads up.

Pagina: 1