Je broeder van een andere koeler. (Het rijmt zolang je wil dat het rijmt.)
Vraag
Alle reacties
Is beter op voorraad.
Weg
(serieus, ze hadden voor €400 in de winkel kunnen liggen en dan had Nvidia er nog behoorlijk op verdient. Misschien gaan de prijzen eindelijk dalen nu AMD Vega er echt aan zit te komen)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De reveal geruchten zeggen dat er pas 31 mei meer info komt, wat wil dat zeggen over de release. Wanneer is die? Aangezien ik niet een eeg geduldig persoon ben haha.. Amd zal ik nooit kopen, ik hoop alleen op een price drop.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:57:
De ene is te duur en lager geclocked. De andere is belachelijk veel te duur en iets hoger geclocked.
(serieus, ze hadden voor €400 in de winkel kunnen liggen en dan had Nvidia er nog behoorlijk op verdient. Misschien gaan de prijzen eindelijk dalen nu AMD Vega er echt aan zit te komen)
Behalve dat nooit AMD kopen een stom standpunt is om in te nemen...Surpunt schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:56:
[...]
De reveal geruchten zeggen dat er pas 31 mei meer info komt, wat wil dat zeggen over de release. Wanneer is die? Aangezien ik niet een eeg geduldig persoon ben haha.. Amd zal ik nooit kopen, ik hoop alleen op een price drop.
Ze zullen ergers in juni verschijnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 21% gewijzigd door MacPoedel op 14-05-2017 15:37 ]
Ik zal mijn standpunt even elaboreren, ik heb een G-sync scherm van nog geen maand oud. Beetje dom om dan een amd kaart te kopen niet?DaniëlWW2 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:04:
[...]
Behalve dat nooit AMD kopen een stom standpunt is om in te nemen...
Ze zullen ergers in juni verschijnen.
Ja oke, zeg dat dan meteen.Surpunt schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:23:
[...]
Ik zal mijn standpunt even elaboreren, ik heb een G-sync scherm van nog geen maand oud. Beetje dom om dan een amd kaart te kopen niet?