Toon posts:

Negatieve feedback uit wraak toegestaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoop dat mijn vraag hier op zijn plaats is.

Enige tijd geleden was ik op zoek naar DDR3 geheugen via Vraag&Aanbod, hierbij heb ik o.a. gereageerd op deze ad: V&A aangeboden: Kingston HyperX KHX1600C9D3K4/16GX van Obsidian.
Deze persoon gaf echter geen enkele reactie waarop ik als feedback 1 ster heb gegeven op het gebied van communicatie, vervolgens wel direct een boze reactie terug gekregen en ook een 1 ster beoordeling.
(alsmede nog vele onvriendelijke prive berichten)

Zat er niet zo mee omdat ik eigenlijk nooit iets te koop heb gezet, maar het lijkt mij toch niet terecht.
Ik heb de communicatie als slecht beoordeeld, dat is ook zo denk ik als je na 4-5 dagen geen reactie krijgt, zijn beoordeeling voelt meer als wraak dan als een terechte beoordeling vandaar dat ik dit toch graag recht gezet zou zien.

Kan een Mod hier iets mee vraag ik me af, of heb ik gewoon pech en kan iemand puur uit wraak je slecht beoordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Waarom is hij/zij volgens jou verplicht om te reageren? Het kan gebeuren dat iemand geen tijd heeft gehad om te reageren of gewoonweg het bericht over het hoofd heeft gezien.

Vervolgens laat jij een negatieve feedback achter zonder maar ook enig contact gehad te hebben, laat staan een deal.

Jou feedback is dus naar mijn inziens volkomen onterecht. Ik vind het dus ook terecht dat hij/zij jou een negatieve feedback heeft gegeven. Wie de bal kaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:39

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Er is geen overeenkomst geweest dus sowieso is geen van beide feedbacks terecht.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals hierboven al gezegd, geen overeenkomst = geen feedback, beide zijn dus verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.