Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[CIP] Tomahawk build.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-12 19:14
Hallo Mede tweakers! Hallo allemaal!

Ik wil jullie mijn 1ste case mod laten zien. tuurlijk mag er wat van gezegd worden ik wil namelijk ook Tips en tric's van jullie weten. en uiteraard wat jullie er van vinden.

Ik heb een Oude en bechadigde NZXT H440 opgetrommeld en ik dacht hier ga ik wat mee doen.

Ik kwam op het Thema van de Thomahawk door het Moederbord van MSI de X99a Tomahawk.
Die er uiteraard ook in gaat!

Ik zelf ga deze kast in een paar gave kleuren spuiten en ik ga een Front panel mod en een grooter Zij raampje bij deze case doen.

Hier wat Foto's van het begin van de Casemod.

Uiteraard kan het moederbordje ook niet missen!

laat me weten wat jullie er van vinden. en ik plaats binnenkort meer foto's van de build.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mooi, kan nu door naar CM :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
Mooi dankjewel!

zal zo spoedig mogelijk de CM doorzetten. ik doe dit uit mijn vrije tijd en eigen centen. dus het kan soms even duren voor een vervolg foto van de onderdelen enzovoort , aangezien ik die nog bij elkaar aan het sprokkelen bent.

het wordt zowiezo een hardline tube build. , maar aangezien ik de videokaarten regelmatig swap, doe ik alleen de CPU waterkoelen, voor het gemak.

ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pixxel
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-12 10:02
Dat schilderwerk ziet er op de fotos behoorlijk strak uit! Ga je er nog een laagje blanke lank overheen verwerken tegen beschadigingen of laat je het zo? Daarnaast is het een veel voorkomende vraag hier: Welke verf heb je precies gebruikt?

Ik ben benieuwd wat je verdere plannen met de case zijn, dus kom maar door met die updates!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
Dankje, !,

maar trust me ik heb al een paar druppels gehad en leakers :(

ik zit inderdaar nog te twijfelen om een blanke laag erover heen te doen. maar ik weet niet of het de Matt effect dan zo blijft omdat ik alles met Matt verf heb gedaan. en graag dat matte effect wil houden.
Wat raden jullie aan? ben nog een rookie :P

Ik gebruik de MTN 94 spuitbussen ,
Hier een link voor degene die ze ook wilt hebben :)
https://www.highflow.nl/mtn.html

ik zelf heb de : Black , Malta White , Pearl Grey. .en natuurlijk de Primer als begin laag.

het was oorspronkelijk een Witte H440 . ik heb de kast helemaal uit elkaar gehaald en deel voor deel gespoten. en tot nu toe ziet het er goed uit!
De kast is bijna klaaar dus verwacht dat er weer een paar Foto's van de completen kast!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
Jaja Mensen hier weer een Update! ;)

De case is bijna afgerond! Ik moet helaas een paar Pannels over spuiten I.V.B.M lekkers :(
maar dat moet goed komen!

Het zijpaneel met het raampje is ook bijna klaar , Het raampje komt morgen binnen,kreeg net een mailtje! dus ben erg benieuwd!

Front pannel is ook gedaan , maar die moet helaas ook overgespoten worden -.-

Hier bij weer wat Foto's!

Hier helaas de Leak van de zij paneel :(

en het front paneel .. het lijk erop dat de wit de Boos doener is :P of ja volgende keer gewoon niet bezuinigen op Schilderstape :9

Gelijk maar een likje verf gegeven! morgen controleren of het er nu strakker uit ziet!
De front pannel die doe ik van het weekend even overnieuw.

De vorige eigenaar heeft een gat gemaakt aan de zijkant, die ga ik weg werken.
De spulletjes daarvoor ga ik laten maken, dus dat is voor de volgende keer!

Ik ga het front pannel ook nog met een Soort rubber randje voorzien. zodat de groffe / scherpe rand niet meer zo goed zicht baar is.

Ik ga ook nog een speciale Backplate late maken voor mn Videokaart, . dus ik hou jullie weer op de Hoogte

Tot de volgende update! :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• patrick1992
Kleine Update!

Het raampje zit erin en ziet er strak uit! het is mij veel te warm vandaag om verder te gaan maar, koelere dagen komen eraan en dan gaan we weer vorlijk verder!

Hierbij nog een paar pic's!

ik zeg goed gelukt! en het spuiten van het nieuwe laagje is ook prima gelukt!

tot de volgende! :)

P.S. je mag best reageren op het forum hoor! :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14-12 13:12
De meeste hier reageren meestal niet maar dat betekent niet dat het er niet top uit ziet!

Intel i7 4770k,2x Gigabyte gtx780 ghz edition, Corsair DDR3 8gb, Corsair RM750, CoolerMaster HAF X Nvidia edition, Gigabyte G1 Sniper Z87

• luckremers
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21:44
Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. :D

01010101 01010011 01000001

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GbyG
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 27-11 17:12
Leuk idee in ieder geval!
Wat je de volgende keer ook misschien kunt proberen;
-voor dit af te plakken kun je vloeibare masking film gebruiken. dat is dus een vloeibare substantie die je over het item heen smeert, dan droogt het en heb je een hele dunne film laag die je heel makkelijk kunt snijden. Superstrak resultaat.
-misschien de lijnen die je op de afdekplaat creeerd kun je ook door laten lopen op het fram/bovendekstuk van de kast, zodat je een geheel krijgt.

Succes met je build!

• patrick1992
quote:
GbyG schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:13:
Leuk idee in ieder geval!
Wat je de volgende keer ook misschien kunt proberen;
-voor dit af te plakken kun je vloeibare masking film gebruiken. dat is dus een vloeibare substantie die je over het item heen smeert, dan droogt het en heb je een hele dunne film laag die je heel makkelijk kunt snijden. Superstrak resultaat.
-misschien de lijnen die je op de afdekplaat creeerd kun je ook door laten lopen op het fram/bovendekstuk van de kast, zodat je een geheel krijgt.

Succes met je build!
Thnx voor de tip.
Zeker de volgende keer als ik weer wat ga doen gauw het Gebruiken .

Alleen waar haal je suks ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
Ja Daar is tieweer!

weer een medium update!

Ik ben weer even bezig geweest , en toch maar wat gedaan!
Heb al een paar onderdeeltjes erin gezet , en dan kan je al zien dat het toch nog ergens op begint te lijken!

Hierbij weer wat foto's :)

Ik vondt de kleur wit van de ringen toch niet erbij passen, DUS! ...

Ging de spuit bus er weer over ^^

Ik ben geen RGB fan , maar met deze case heb ik toch maar 1 stripje van 60cm in gedaan, gewoon voor het verlichten van de binnenkant, want ja dit wil je toch blijven zien. :P

Ik ben nog wel opzoek naar een rubber randje voor de voorkant, ik heb alleen geen flauw benul waar ik dat kan vinden, Heb zowat al het hele internet afgespeurd!
Iemand met tips ? of weet waar ik zoiets kan vinden?
Het moet niet te dik zijn. gewoon elegant en dun.

nou nog 1tje om het af te leren :9

Tot de volgende medetweakers! ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Ziet er goed uit, mooi werk!
Eigenlijk moeten de gesleevede kabels ook in tomahawk kleuren :D

Phanteks P400S TG | i5-6600K | Asus Strix Z270F | NZXT X42 | Asus 970 GTX | 16 GB Corsair LPX 3200 | SF 550w Platinum | QX2710 @100Hz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
quote:
stin00 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:33:
Ziet er goed uit, mooi werk!
Eigenlijk moeten de gesleevede kabels ook in tomahawk kleuren :D
zat er nog wel aan te denken , ik denk dat ik maar een tweaker moet zoeken die dat doet.
een paar mooie extesions in de kleuren ^^

ik kand het zelf namelijk niet :(

patrick1992 wijzigde deze reactie 19-05-2017 21:54 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 01:44
https://www.highflow.nl/m...er-edge-trim-1m-flat.html

Waar je je spuitbussen hebt gekocht lol. _/-\o_

I7 4790,16 gigabyte DDR3, Asus maximus hero II, GTX 970, PSU Corsair AX860, phanteks enthoo luxe, Corsair K70 RGB, Corsair M65 RGB, BenQ XL2430T, 2x Samsung pro 256 gigabyte ssd, Hue+

• patrick1992
quote:
Lol. Dankjewel .. volgende keer maar niet met mn neus kijken. :p

• II00II0
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Misschien dat ik er ook wel overheen heb gelezen, maar komt er ook nog een grill/cover voor de voorste drie intake fans? Of blijven deze "kaal" en open?

Verder lekker bezig! Moet zeggen dat de kleurstelling en het patroon op de case super vet is en mooi bij het mobo past _/-\o_

If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy.

• patrick1992
quote:
Dr1ftK1ng schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:00:
Misschien dat ik er ook wel overheen heb gelezen, maar komt er ook nog een grill/cover voor de voorste drie intake fans? Of blijven deze "kaal" en open?

Verder lekker bezig! Moet zeggen dat de kleurstelling en het patroon op de case super vet is en mooi bij het mobo past _/-\o_
Thnx :)
Ik heb er over nagedacht om fan grills te doen.
Maar dan had ik andere fans uitgekozen . Ik heb de ringen nu gespoten in de zelfde kleur wit op de case waardoor ze er beter bij passen. Dus ik hou ze gewoon.zo
Want zo ziet het er ook strak uit. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjm De Groot
quote:
patrick1992 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 10:05:
[...]

Lol. Dankjewel .. volgende keer maar niet met mn neus kijken. :p
Het is dat de bekende case modder @kier mij erop attendeerde toen ik het zelf nodig had. Ik had daar ook gekeken en niet gezien komt omdat alles in het Engels beschreven word.

Groetjes.

I7 4790,16 gigabyte DDR3, Asus maximus hero II, GTX 970, PSU Corsair AX860, phanteks enthoo luxe, Corsair K70 RGB, Corsair M65 RGB, BenQ XL2430T, 2x Samsung pro 256 gigabyte ssd, Hue+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:09

SuBBaSS

Barely Stoppin'

Vind het er zeker tof uitzien dit project!
Vroeg me hetzelfde al af wb. die intake fans. Jij hebt duidelijk geen katten in huis. Zou ik dat zo doen, dan zaten ze binnen een week vol met "fluff". :P

| Een beetje van jezelf en een beetje van de wereld. | Paramore's "Still Into You" door mijn mangel! *UPDATE* | Blogn00b |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Janspook
  • Laatst online: 12-12 16:28

Janspook

Batsboembats

Ziet er strak uit. Dit doet mij ook weer twijfelen aan het modden van mijn eigen kast.

Gewoon een spook

Acties:
  • +1Henk 'm!

• De leek
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 08-07 23:49
quote:
patrick1992 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:45:
[...]

zat er nog wel aan te denken , ik denk dat ik maar een tweaker moet zoeken die dat doet.
een paar mooie extesions in de kleuren ^^

ik kand het zelf namelijk niet :(
dat is niet moeilijk, het kost je enkel wat tijd.
matriaal is niet super duur, alleen de tang en overige tools waarmee je de pins moet aan knijpen of kan los halen maakt het duurder.

ik bestel zelf al mijn sleeve materiaal op www.mainframecustom.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
quote:
De leek schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:47:
[...]

dat is niet moeilijk, het kost je enkel wat tijd.
matriaal is niet super duur, alleen de tang en overige tools waarmee je de pins moet aan knijpen of kan los halen maakt het duurder.

ik bestel zelf al mijn sleeve materiaal op www.mainframecustom.com
Ik denk toch dat ik het laat doen Door iemand. Die het al een tijdje doet . Als ik het doe met mn dikke vingers dan wordt het een rommeltje

In iedergeval bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zodexo
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 22-11 22:28
Heel erg mooi!

• patrick1992
Hallooo!!

Weer een kleine update.

Ik zit namelijk te wachten voor mn pakketjes, geduld is een mooie zaak zeggen ze :P
Dus ik heb een kleine update voor jullie, ik heb namelijk nog een oude CPU blok liggen en die wil ik misschien gaan gebruiken.

er is alleen een maar! en dat zal je zo wel zien met de foto's.

Ik heb de front pannel weer opnieuw gespoten, dus dat is ook weer hopen op een goed resultaat.

Dit is het CPU blokje , ik heb hem grondig gepoetst, P.S niet op deze foto te zien. want hier was ie nog vies!
Alleen ik kwam bij het poetsen Haar sheurtjes tegen.
bij het schroefdraad voor de Fitting.

Enig idee of dat kwaad kan? of zeggen jullie je kan beter investeren in een Nieuwer Model. dan zit je zowiezo save! ?

want ja tegenwoordig leg je zo 70 eu neer voor een CPU blokje. maarja dan heb je ook wel wat..
Wat denken jullie?

Ik heb een hele hoop besteld , Dus ik hoop binnen kort weer een Grote update te kunnen doen.
Laat me even weten wat verstandig is om te doen met het CPU blokje.

Tot de volgende!

• Pixxel
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-12 10:02
Ik moet toegeven dat ik geen ervaring heb met waterkoeling. maar ik zou voorzichtig zijn met die haarscheurtjes. Een dry run met dat blokje in de loop om te zien of er lekkage is zou ik je aanraden.
If not: 70 euro bespaard he? ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
quote:
Pixxel schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:30:
Ik moet toegeven dat ik geen ervaring heb met waterkoeling. maar ik zou voorzichtig zijn met die haarscheurtjes. Een dry run met dat blokje in de loop om te zien of er lekkage is zou ik je aanraden.
If not: 70 euro bespaard he? ;)
Ik heb toch besloten om een nieuwe te kopen. Ik zie aan 1 kant dat er toch pittig wat scheurtjes in zitten. Ik heb liever dat ik dan 70 eu investeer dan dat mn systeem in de soep loopt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mandem808
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 30-11 17:04

Mandem808

Onder-tiet-el HAHA

Goeie keuze om te investeren in een nieuw block! Haarscheurtjes worden sneller gewone scheurtjes dan men vaak denkt..
Jammergenoeg spreek ik uit ervaring :p

Mocht je trouwens nog op zoek zijn naar iemand die kan sleeven, bied ik mezelf aan!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
quote:
Mandem808 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:03:
Goeie keuze om te investeren in een nieuw block! Haarscheurtjes worden sneller gewone scheurtjes dan men vaak denkt..
Jammergenoeg spreek ik uit ervaring :p

Mocht je trouwens nog op zoek zijn naar iemand die kan sleeven, bied ik mezelf aan!
Kijk aan!,
ik zal je een persoonlijk berichtje sturen.
Na mn werk zal ik je contacten. Want wil wel een paar strakke kabeltjes in deze build. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:45
Gave build, en dat heb je netjes gespoten!

Ik werk zelf in een autospuiterij, en daar hebben we ook soms auto's die dergelijk strakke lijnen op het plaatwerk moeten hebben (two-tone). Schilderstape werkt hier niet lekker voor want er kruipt altijd verf onder het randje. Wat je voor de volgende keer kunt halen is 'fine line tape'. Het is een wat dikkere, plastic tape die ervoor zorgt dat (mits goed aangedrukt) er geen verf onder kan kruipen.

Verder nette eerste casemod!

naarden 4ever wijzigde deze reactie 27-05-2017 22:35 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
quote:
naarden 4ever schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:33:
Gave build, en dat heb je netjes gespoten!

Ik werk zelf in een autospuiterij, en daar hebben we ook soms auto's die dergelijk strakke lijnen op het plaatwerk moeten hebben (two-tone). Schilderstape werkt hier niet lekker voor want er kruipt altijd verf onder het randje. Wat je voor de volgende keer kunt halen is 'fine line tape'. Het is een wat dikkere, plastic tape die ervoor zorgt dat (mits goed aangedrukt) er geen verf onder kan kruipen.

Verder nette eerste casemod!
Thnx voor de tip zal zeker eeven een kijkje nemen bij dat soort tape. Ik heb ook wel een gehoord van een vloeibare filmlaag. Weet niet of je dat bij de autospuiterij gebruikt . Maar dat is ook een kijkje waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:45
quote:
patrick1992 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 02:24:
[...]

Thnx voor de tip zal zeker eeven een kijkje nemen bij dat soort tape. Ik heb ook wel een gehoord van een vloeibare filmlaag. Weet niet of je dat bij de autospuiterij gebruikt . Maar dat is ook een kijkje waard.
Ik las het hierboven ook ergens, maar ik had er nog niet eerder van gehoord. Prettige van tape vind ik dat je het nog kunt verplaatsen wanneer je scheef plakt. Met een film is het met verkeerd snijden gebeurd. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GbyG
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 27-11 17:12
quote:
naarden 4ever schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:52:
[...]

Ik las het hierboven ook ergens, maar ik had er nog niet eerder van gehoord. Prettige van tape vind ik dat je het nog kunt verplaatsen wanneer je scheef plakt. Met een film is het met verkeerd snijden gebeurd. :)
Die filmlaag kun je altijd weer aanbrengen he, kost wat tijd om te laten drogen. Ik vond het prima werken, het laat geen verf eronder komen. Het wordt vaker in de modelbouw gebruikt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Utreg72
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 11-12 20:28
Of je koopt masking tape, wordt ook gebruik in modelbouw wereld en geeft strakke lijnen.
Masking tape heb je in verschillende dikte's

Voorbeeld linkje

http://www.blackstarhobbi...5nged23ii8dt7223edg82lfv2

Wil je wat creatieve vormen spuiten, kan je ook FasMask, kopen dit is vloeibare oplossing die je zelf kan vormen. Waardoor je dus altijd krijgt wat je wil.

Voorbeeld linkje

YouTube: Tutorial part 1/2: How to spray paint RC body shell with Liquid Mask

Utreg72 wijzigde deze reactie 31-05-2017 19:21 (34%)
Reden: was nog niet klaar ;-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• patrick1992
Jaja Hier weer een Update!

Er zij wat pakketjes Gearriveerd!
Ik doe vanaf nu gewoon een paar kleine update's want dat houdt de build een beetje spannend :)

Ik heb vandaag de pomp + New CPU blokje binnen gekregen.

Morgen krijg ik weer een paar onderdeeltjes Binnen, en vanaf volgende maand ga ik toch even kijken wat voor Processor ik erin Wil hebben, Zit nog zwaar te twijfelen Over een i7 6800k Of een i7 5830k. Aangezien ongeveer de zelfde prijs gehalte liggen. Ik ga warchijnlijk toch 1 Videokaart gebruiken dus ik denk dan toch dat een 6800k het beste is.

Maar vanaf nu Ga ik een beetje werken aan mn Cable management en er komen snel meer kleinere Update's aan.

Oh en BTW ik heb custom sleaved cable's besteld bij een Medetweaker en Boy oh boy wat gaan die er strak uitzien in de Build. maaaaar.. dat is voor de volgende Update ^^

Hier weer een paar Foto's :)

Hier het Nieuwe sexy cpu blokje :p

wat een bende..

Zo , ziet er toch wat beter uit. Ik heb nog veel los liggen IVBM de Aankomende Custom cables.

en zo wordt je toch een beetje verliefd op dat ding :*)

De Kabels van de Pomp wil ik ook nog laten sleaven , Of ik zit te denken om er een Kousje overheen te doen en vast te zetten met een krimp kousje.. zolang het maar zwart is en Minder opvalt vindt ik het goed! _/-\o_

en Nog 1tje van de achterkant.!

Mensen dat was hem weer! tot de Volgende 8)

• patrick1992
Klein Updatetie..

Ja daar was ik weer Super snel met de volgende Updatee alweer.
Ik zat te denken hoe ik ongeveer mn Waterkoeling loop ga doen. ik heb een Foto en met mn Uberduber Paint skills een tekeningetje gemaakt. Wat vinden jullie ervan ? Of hebben jullie een andere suggestie kwa Loop? kom maar op met de IdeeŽn. en Oh ja ik heb mn Ram binnen. en ja De Dominators Passen toch echt het best bij de Build. hmmm sexy!!

Hierbij een paar kiekjes.

:D

_/-\o_

Ohja ik heb de Front panel Voorzien van een Super strak rubber randje en DAWWMM Wat ziet dat er Strak uit!!

Uber SKILLLS!

Hier de Loop die ik misschien in gedachten had. wat vinden jullie , ik zelf vindt hem Wel geinig staan. Als je Zelf wat wilt verzinnen Stuur me een Tekening Met suggesties.

En uitteraard Welke Kleur!!! ik zelf zat te Denken aan een opvallende Kleur. Neon Groen. Of Nvidia Groen.
Suggesties Zijn welkom.

Dit plaatje kan je wel gebruiken??

Tot de Volgende :P

patrick1992 wijzigde deze reactie 01-06-2017 20:48 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
Jaja Het duurde even dit keer maar daar ben ik weer!

dit keer met een beste Update!
Ik heb een paar dingen laten 3d printen door https://epin3d.nl/
ook wel de tweaker genaamd The Frys.!
die voor mij een paar plaatjes heeft laten maken in eigen voormaat die ik wilde .

Waaronder :
2x een SSD cover. met tomahawk raket
1x een stripje met de tekst Tomahawk.
1x een stripje voor de voorkant. ( om dat gat te coveren ) met tomahawk raket

Dat deed deze jongeman Prima! kon makkelijk contact met hem houden via watchapp. snellere en betere comunicatie kan je dan niet hebben :P

Hij tekende het ook helemaal uit voor je en stuurde vervolgens een mailtje terug met de tekening , zodat jij ze kon bekijken en uiteraard goed moet keuren. echt super geregel allemaal.!

Hierbij de plaatjes!

hij heeft voor mij eerder een paar fancovers gemaakt. en die zien er ook puik uit!
echt een aanrader voor dit soort dingentjes die de build toch wel compleet maken _/-\o_

p.s. Super vette sokken :9

meer info kan je natuurlijk vinden op Hun site / tweakers pagina.

uiteraard spuit ik ze wel in mn eigen kleuren! en was wit dus een mooi base laag :>

en dan nog iets waar ik echt van begon te kwijlen ;)
Mn extensies waren binnen gekomen .... en JIZZ wat zijn die sexy zeg! 8)
ik heb ze laten maken door tweaker (Mandem808) gallery: Mandem808
en echt super strak en netjes gemaakt!
Kreeg nog een personal bericht van madem in de Doos!

hierbij de foto's

24 pin. O-)

6 pin PCIE

8 pin PCIE

8 pin CPU

En dan hoor ik jullie al vragen... Maar patrick.. Patrick! hoe ziet je build er Nu uit dan?!?! :D

Nou zo dus!

man man man.. wat wordt ie mooi he?
hoe vinden jullie het tot zover? vinden jullie het leuk ?
laat een berichtje achter wat jullie er van vinden! O-)

Ik wil de Tweakers Mandem808 en The Frys bedanken voor de Onderdelen _/-\o_

Mensen! dat was hem weer! tot de Volgende Update :*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01:38
heel mooi geworden .

• patrick1992
quote:
Dankjewel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjm De Groot
Dat rubber randje maakt het af :P

Maar word een mooi bakkie ga zo door.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:55
Ziet er goed uit. Enkel had ik persoonlijk dat plaatje met de tomahawk raket niet op de voorkant geplakt :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
quote:
Galaxis schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:30:
Ziet er goed uit. Enkel had ik persoonlijk dat plaatje met de tomahawk raket niet op de voorkant geplakt :P
Ja ik moest wat. Onder dat plaatje zit namelijk een gat. En ik heb echt nagedacht hoe ik dat kon weg werken. Dusja deed ik het zo.

Als je een andere suggestie heb mag je het zeggen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mandem808

Mandem808

Onder-tiet-el HAHA

Toffe fotos en bedankt voor je honorable mention!

Heel netjes aan het worden allemaal en de kleuren van de sleeves komen echt verrassend goed uit met de rest van je build joh. Tof tof :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
quote:
Tjm De Groot schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:22:
Dat rubber randje maakt het af :P

Maar word een mooi bakkie ga zo door.
Ja inderdaad, Daar moet ik je nog voor bedanken! :P
quote:
Mandem808 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:16:
Toffe fotos en bedankt voor je honorable mention!

Heel netjes aan het worden allemaal en de kleuren van de sleeves komen echt verrassend goed uit met de rest van je build joh. Tof tof :D
Jaja Ze zijn top geworden Mandem808 , ik wordt echt verliefd op dit beestje :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14-12 13:12
Het wordt echt heel mooi maar komt er nog een backplate op je gpu? Want dat zou het denk ik echt mooi afmaken!

Intel i7 4770k,2x Gigabyte gtx780 ghz edition, Corsair DDR3 8gb, Corsair RM750, CoolerMaster HAF X Nvidia edition, Gigabyte G1 Sniper Z87

• patrick1992
quote:
Kevin1Smid schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 00:56:
Het wordt echt heel mooi maar komt er nog een backplate op je gpu? Want dat zou het denk ik echt mooi afmaken!
Jaja ik ben nog aan het bedenken wat ik daar op wil hebben. Misschien een lancering van de raket in afbeelding. Ben nog aan het brainstormen stormen maar die komt er zeker wel. Moet het wel goed afmaken he! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 11:23
hadden de standaard H440 kasten maar zo'n window in plaats van een klein raampje.

Mooie mod met structuur!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
quote:
Jeanke117 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:06:
hadden de standaard H440 kasten maar zo'n window in plaats van een klein raampje.

Mooie mod met structuur!
Dankje :)

Die mod is makkelijk te doen . Het enige nadeel is dat je de hardeschijf rek niet meer kan gebruiken. MaarJa als de deze mod toepast dan zal je de rek vast niet gebruiken :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
Daaar is die weer! >:)

weer met een kleine update..
Heb namelijk een beetje als Bender gespeeld. en pfoe is toch nog best lastig om dat voor erlkaar te krijgen.
Moet helaas wat extra fittingen Bestellen. (2 extra)
dus valt nog best mee.

ik heb ook goed gekeken hoe ik eindelijk mn waterloop wou hebben lopen. en daar ben ik dan eindelijk ook tevreden over.

Het is nog niet het totaal plaatje maarja het begint wel een beetje op Zn einden Te lopen natuurlijk.
Ik heb nog een paar dingentjes op mn lijstje staan. en daar ga ik warchijnlijk pas volgende maand mee aan de gang.

Lijst:
De CPU ... die moet ik nog zien te regelen
De GPU backplate , ga ik nog maken.
Daarna ga ik de build afsluiten met een Filmpje van het fullen van de Loop! :D
En uiteraard het Totaal plaatje wat het geworden is.

Hierbij weer wat Foto's.

Ik heb Mn pompje Gestruurd naar Mandem808, daar Laten sleeven. Die jongen heeft weer een puik werk voor me verricht. Echt aan aanrader om Je onderdelen te laten sleeven. 8)

Mn Bending Skills waren niet al te Best om deze bocht te gaan maken. dus hier ga ik wat extra Fittingen bij regelen. dat is weer vooor de Volgende Update.

en als je ziet begint het echt mooi te worden. Met deze Window mod zie je echt alle Componenten / De loop.

En da n vragen jullie vast af wat voor kleur er in de Loop gaat.
Ik ga Totaly out of the box. Ik heb namelijk allemaal dingen van RAZER.
muis/toetsenbord/Headset/Microfoon. Dus ik ga voor een Groene Loop , dat zal er zeker uitblinken. :9~

Dus bij deze komt de ...

EK Acid Green. _/-\o_

Dit was het weer Jongens , Tot de volgende :>

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mandem808

Mandem808

Onder-tiet-el HAHA

Nice! Heeeeeel benieuwd hoe de groene vloeistof uit gaat pakken!

Gedurfde keuze, maar daar houdt ik wel van :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• II00II0
  • Niet online
Oeh, die acid green kleur zal inderdaad een flink contrast geven met de rest van de build, maar ik denk dat dit alleen maar positief uit kan pakken! Lekker bezig _/-\o_

If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
Ben zelf ook erg benieuwd hoe het uit gaat pakken. Als ik alle fittingen heb geef ik nog een update met de totalen loop. / misschien een test run van de loop.

Ik ben ook bezig met de backplate. Maar ik weet nog steeds niet wat ik erop ga zetten.

Wat vinden jullie van de tekst: "launch missle" ?

Of hebben jullie tips wat er op kan?
Laat het me weten ^^

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mandem808

Mandem808

Onder-tiet-el HAHA

Ik denk dat een vrij minimalistisch design voor je backplate beter uit zal pakken dan iets met een tekst oid er op.
Je build is al vrij compleet en de aandacht zal voornamelijk bij de groene vloeistof liggen!
Anders kun je misschien backplate inspiratie opdoen bij bijvoorbeeld JPmodified? Hij heeft ook wat filmpjes op YouTube over hoe hij zijn backplates maakt van acrylic panelen :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
quote:
Mandem808 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:37:
Ik denk dat een vrij minimalistisch design voor je backplate beter uit zal pakken dan iets met een tekst oid er op.
Je build is al vrij compleet en de aandacht zal voornamelijk bij de groene vloeistof liggen!
Anders kun je misschien backplate inspiratie opdoen bij bijvoorbeeld JPmodified? Hij heeft ook wat filmpjes op YouTube over hoe hij zijn backplates maakt van acrylic panelen :-)
Thnx voor de tip. Zal even rond kijken voor een mooie backplate idee. Ik zelf zat er nog aan te denken om de backplate in de kleuren te doen van de case. Maarja we gaan zien hoever we komen. Eerst de loop maar af en even kijken naar de processors. Ik w8 de koop af van de processor want eind deze maand. Komt de nieuwe i9 uit + de x299 platform. Dus zal de processor die ik wil . De i7 6800k wel in prijs zakken. En kan ik hem wat goedkoper op kopen. ^^

Acties:
  • +2Henk 'm!

• patrick1992
Jaja Mensen daar ben ik weer!
Het duurde even , maar ik heb weer een paar mooie plaatjes voor jullie ^^

Ik heb de Loop afgemaakt en ik heb Mn processor binnen. De i7 6800k. >:)
en Tuurlijk Heb ik de Loop gevuld ^^ en Man dat Acid Green Spat eruit! en op de Goeie manier! O-)

Het systeem is nu aan het lopen om het overtollige lucht uit het systeem te halen. en is dit dus nog niet het Finale plaatje. De bck plate Gaat helaas niet door. want ik ga warschijnlijk Mn watergekoelde GTX 1080 uit mn andere Systeem halen en in deze doen^^ (misschien) Of ik w8 nog tot volgend jaar tot de Nieuwe GTX kaarten uit komen. en dan weer voor een Super Upgrade gaan. aangezien ik Op 4k Speel en niet echt tevreden bent met de Single card performence van de 1080TI , die komt nog net even te kort Op de 4k gebied met de meeste games. dan bedoel ik een steady 60+ fps Op max settings.
Maarja dat is dat we gaan zien hoever we hiermee doorgaan ^^

Hierbij weer wat Foto's

De compleet Loop. Ready to be filled :D

Here we GO! ^^

_/-\o_

Het is zeker goed uitgepakt. en ben zeer tevreden over de Kleur.

De volgende update Wordt waarschijnlijk het Totaal Plaatje. / Finale dus Nog even geduld Mensen! :*)
Tot De Volgende ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:02
Holy crabsticks! Dat groen is inderdaad echt wel heel dik! Vooral met de grijs/witte componenten echt een goeie combi.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjm De Groot
Erg mooi dat groen steekt lekker af.

• patrick1992
quote:
Tjm De Groot schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:08:
Erg mooi dat groen steekt lekker af.
quote:
cri0s schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 01:18:
Holy crabsticks! Dat groen is inderdaad echt wel heel dik! Vooral met de grijs/witte componenten echt een goeie combi.
ja inderdaad het steekt er pittig uit. op de foto is het wel Heel erg licht! maar het is langzamerhand toch wat donkerder aan het worden. aangezien al het lucht er bijna uit is.

maar man ik ben verliefd ^^ ;)

• Simii
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 05-12 11:23

Simii

[u]bold.[/u]

Wow, groen :w !

Mooi gedaan, trekt zeker de aandacht!
Hierdoor zullen kleine leaks van het schilderen niet snel opvallen, dus dat is ook een plus :)
(Ik weet hoe erg dat kan zijn met schilderstape, heb er zelf nog geen perfecte oplossing voor gevonden. Er komt altijd wel ergens iets doorheen/langs)

Ben benieuwd naar *O* De Finale *O*

cursief

• wizai
  • Niet online
Dit is gaaf!

Past de videokaart er nu nog wel in?

Poar Neem'n

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:14
Dat groen doet me denken aan dat slijm (speelgoed) uit de jaren 80. Machtige build

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• patrick1992
quote:
wizai schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:12:
Dit is gaaf!

Past de videokaart er nu nog wel in?
Dat zal je wel zien. Heb het meet werk uiteraard gedaan ;) Ik zit natuurlijk wel met een limiet aan de lengte van videokaarten. Ik kan bijvoorbeeld een strix er net niet in krijgen.

Maar heb geduld de finale zal het laten zien :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• patrick1992
Hallo Allemaal!

De Grande Finale! + verassing.
het is dan eindelijk zover. de build log is tot zn einde gekomen.
ik ben zeer tevreden hoe het eruit is komen te zien. heeft even geduurd maar man dan heb je wel een 1 of a kind. ik wil iedereen bedanken die hem gevolgd heeft, vond het super leuk! en zeker de reactie's vond ik erg leuk!
ik ga zeker nog een keer een casemod/ buildlog doen. dus hou het forum in de gaten ^^
bij deze weer wat fraaie kiekjes van m'n Monster!

ik moest even een donker hoekje vinden om de LED zn werking te laten zien! _/-\o_

Dat was hem jongens! :9

ik zal de Specs er ook nog bij zetten.
Specs:
Kast : NZXT H440 MODDED!
Moederbord.: MSI tomahawk x99a
Processor: Intel i7 6800k
Ram : Corsair Dominator 2666 mhz 16GB
Videokaart: Zotac GTX 1080. + EK waterblok.
HDD : WD Black 750 GB
SSD : 2x Kingston HyperX Fury 120GB
M.2 SSD : Corsair MP 500 240gb
Voeding: Bequiet 750W
Fans: 3x Corsair SP 120 Quiet edition PWM + 2x Corsair AF 120 Quiet edition.

Waterkoeling:
Radiator : 1x Alphacool 360mm XT45.
Pomp : Alphacool Pump + res combo 250mm
Fittingen : Bitspower < teveel om op te noemen :9
CPU blok : EK Supremacy EVO x99 Nickel
GPU blok : EK Fullcover waterblok.

ik ben misschien wat vergeten. maar kom er nu even niet op. :P
mensen jullie worden bedankt !

Mvg Patrick.

Peace out!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mandem808

Mandem808

Onder-tiet-el HAHA

Gozert!
Maat!
Wat een toffe build man!

Dat groen is echt uniek met de monochrome kleuren van de rest maar boy oh boy - erg goed uitgepakt zo.
Trots dat m'n sleevewerk in je build zit :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
quote:
Mandem808 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 01:16:
Gozert!
Maat!
Wat een toffe build man!

Dat groen is echt uniek met de monochrome kleuren van de rest maar boy oh boy - erg goed uitgepakt zo.
Trots dat m'n sleevewerk in je build zit :D
Jaaa hij is top geworden. Door jouw sleevewerk is het helemaal af :)
Bedankt daarvoor!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Fantastisch eindresultaat!
Wat een genot moet het zijn om hier naast te zitten!

Poar Neem'n

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Zeer toffe casemod geworden! De keuze voor gifgroene koelvloeistof is in mijn ogen ook perfect, het geeft een prachtig contract met de wat meer sobere wit-grijs-zwart tinten en maakt de build een stuk interessanter voor het oog. Puik werk :D

Phanteks P400S TG | i5-6600K | Asus Strix Z270F | NZXT X42 | Asus 970 GTX | 16 GB Corsair LPX 3200 | SF 550w Platinum | QX2710 @100Hz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjm De Groot
Ik heb deze casemod met belangstelling gevolgd en vind het een plaatje geworden. *O*

Super goed gedaan en tot je volgende build. :w

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrick1992
quote:
stin00 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:48:
Zeer toffe casemod geworden! De keuze voor gifgroene koelvloeistof is in mijn ogen ook perfect, het geeft een prachtig contract met de wat meer sobere wit-grijs-zwart tinten en maakt de build een stuk interessanter voor het oog. Puik werk :D
[qu
quote:
Tjm De Groot schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:59:
Ik heb deze casemod met belangstelling gevolgd en vind het een plaatje geworden. *O*

Super goed gedaan en tot je volgende build. :w
quote:
wizai schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:13:
Fantastisch eindresultaat!
Wat een genot moet het zijn om hier naast te zitten!
[/quote]
Bedankt mannen! super leuk die reactie's _/-\o_
ben er erg blij mee , en ja om ernaast te zitten is het een plaatje!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mooie build geworden! Zou zelf ook stiekem wel benieuwd zijn heo het water er met een witte vloeistof uit zou zien :) Dan ga je juist een hele andere kant op, omdat het in dezelfde kleur als de kabels en logo's is :)

Hmm snelle soep:

_ferry_ wijzigde deze reactie 03-07-2017 19:02 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick1992
quote:
_ferry_ schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:46:
Mooie build geworden! Zou zelf ook stiekem wel benieuwd zijn heo het water er met een witte vloeistof uit zou zien :) Dan ga je juist een hele andere kant op, omdat het in dezelfde kleur als de kabels en logo's is :)

Hmm snelle soep:
[afbeelding]
thnx,

dat had er zeker ook wel mooi uitgezien, maar het groene maakt het toch een interessante build.

• Turnpoint
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 03-11 15:12
Ik ben pas net nieuw op tweakers, maar is het mischien een idee om op de voorkant waar je thomahawk zit om daar een 3d plate te laten maken voor dat open gat,

Greetz

• GforceNL
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:04

GforceNL

Out of memory....

Mooie build!!

<Zinloze tekst hier>

• patrick1992
quote:
Turnpoint schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:10:
Ik ben pas net nieuw op tweakers, maar is het mischien een idee om op de voorkant waar je thomahawk zit om daar een 3d plate te laten maken voor dat open gat,

Greetz
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld .. kan je het beter uitleggen? want zou dat punt opzich nog willen aanpassen . :)

• thomas.vantuijl
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11-12 16:31
sodeknetter wat een prachtige build! Ik zat nog even te twijfelen over kleur van mijn eigen koelvloeistof maar door deze build zie ik wel dat het voor mij ook de acid green wordt!

Echt een prachtapparaat! :D

Professioneel beunhaas! - 5820k @4,7ghz - x99a Gaming pro carbon - 4x4gb Ripjaws ddr4 - GTX 780 Reference - Custom Loop Watercooling - Anidees ai Crystal - EVGA Supernova 750 G2 - 2x4tb Seagate 7.2k rpm - 240gb Transcend SSD - Nzxt Hue + -

• patrick1992
quote:
thomas.vantuijl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:12:
sodeknetter wat een prachtige build! Ik zat nog even te twijfelen over kleur van mijn eigen koelvloeistof maar door deze build zie ik wel dat het voor mij ook de acid green wordt!

Echt een prachtapparaat! :D

succes met je eigen build ^^

• thomas.vantuijl
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11-12 16:31
quote:
patrick1992 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:52:
[...]

succes met je eigen build ^^
Danku! :)

Professioneel beunhaas! - 5820k @4,7ghz - x99a Gaming pro carbon - 4x4gb Ripjaws ddr4 - GTX 780 Reference - Custom Loop Watercooling - Anidees ai Crystal - EVGA Supernova 750 G2 - 2x4tb Seagate 7.2k rpm - 240gb Transcend SSD - Nzxt Hue + -

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*