Ik ben zo dom geweest om een belangrijke video in MP4 formaat te wissen van mijn telefoon vanwege de grote (3 GB). Omdat ik het via wetransfer al had verzonden naar iemand anders dacht ik het thuis ook wel even weer te kunnen downloaden.
Echter na het downloaden via We transfer is het bestand beschadigd !
Ik heb de data van de SD kaart proberen te herstellen maar geen succes. Nu heb ik met een gratis tool die gratis 50 procent van je video kan herstellen enig succes geboekt. Aan de hand van deze youtube video
YouTube: Fix Broken or Corrupt .mp4 .mov Videos Files
Om het hele bestand terug te krijgen heb ik eerst het bestand verdubbeld tot 6 gig om het de software dan 50 procent te laten herstellen.
Maar nu het volgende probleem... Nu heb ik traag beeld (0.5x?) en realtime geluid. Ik heb echt geen kaas gegeten van video en video bewerking dus zit nu met mijn handen in het haar en zie een bos van "gratis" software maar ja..
Hebben jullie suggesties hoe ik dit kan oplossen ? Alvast heel erg bedankt.
Echter na het downloaden via We transfer is het bestand beschadigd !
Ik heb de data van de SD kaart proberen te herstellen maar geen succes. Nu heb ik met een gratis tool die gratis 50 procent van je video kan herstellen enig succes geboekt. Aan de hand van deze youtube video
YouTube: Fix Broken or Corrupt .mp4 .mov Videos Files
Om het hele bestand terug te krijgen heb ik eerst het bestand verdubbeld tot 6 gig om het de software dan 50 procent te laten herstellen.
Maar nu het volgende probleem... Nu heb ik traag beeld (0.5x?) en realtime geluid. Ik heb echt geen kaas gegeten van video en video bewerking dus zit nu met mijn handen in het haar en zie een bos van "gratis" software maar ja..
Hebben jullie suggesties hoe ik dit kan oplossen ? Alvast heel erg bedankt.