Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 18:45
Ik ben zo dom geweest om een belangrijke video in MP4 formaat te wissen van mijn telefoon vanwege de grote (3 GB). Omdat ik het via wetransfer al had verzonden naar iemand anders dacht ik het thuis ook wel even weer te kunnen downloaden.

Echter na het downloaden via We transfer is het bestand beschadigd ! :(

Ik heb de data van de SD kaart proberen te herstellen maar geen succes. Nu heb ik met een gratis tool die gratis 50 procent van je video kan herstellen enig succes geboekt. Aan de hand van deze youtube video
YouTube: Fix Broken or Corrupt .mp4 .mov Videos Files

Om het hele bestand terug te krijgen heb ik eerst het bestand verdubbeld tot 6 gig om het de software dan 50 procent te laten herstellen.

Maar nu het volgende probleem... Nu heb ik traag beeld (0.5x?) en realtime geluid. Ik heb echt geen kaas gegeten van video en video bewerking dus zit nu met mijn handen in het haar en zie een bos van "gratis" software maar ja..

Hebben jullie suggesties hoe ik dit kan oplossen ? Alvast heel erg bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:58

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

jjonkie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:01:
Ik ben zo dom geweest om een belangrijke video in MP4 formaat te wissen van mijn telefoon vanwege de grote (3 GB). Omdat ik het via wetransfer al had verzonden naar iemand anders dacht ik het thuis ook wel even weer te kunnen downloaden.

Echter na het downloaden via We transfer is het bestand beschadigd ! :(

Ik heb de data van de SD kaart proberen te herstellen maar geen succes. Nu heb ik met een gratis tool die gratis 50 procent van je video kan herstellen enig succes geboekt. Aan de hand van deze youtube video
YouTube: Fix Broken or Corrupt .mp4 .mov Videos Files

Om het hele bestand terug te krijgen heb ik eerst het bestand verdubbeld tot 6 gig om het de software dan 50 procent te laten herstellen.

Maar nu het volgende probleem... Nu heb ik traag beeld (0.5x?) en realtime geluid. Ik heb echt geen kaas gegeten van video en video bewerking dus zit nu met mijn handen in het haar en zie een bos van "gratis" software maar ja..

Hebben jullie suggesties hoe ik dit kan oplossen ? Alvast heel erg bedankt.
Ik zou even contact op nemen met die "iemand anders" of hij/zij het bestand even kan terug-we-transferren. ;)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Dat gaat niet werken, het bestand in de cloud is beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-06 09:32

skoozie

SCSI

Welke tool heb je gebruikt om 50% te herstellen? en kan je niet een andere recovery tool zoals Recuva gebruiken?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Met Recuva heb ik de Sd kaart proberen te herstellen maar dat werkte niet. Er waren al clusters weer overgeschreven vermoedelijk.

Met de tool van Grauonline ( zie ook youtube link in mijn eerste bericht) is het gelukt om het beeld volledig te herstellen.

Echter het loopt te traag (0.5 x zo te zien) en het geluid loopt niet synchroon en is niet volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:33
Is het een optie om het geluidsspoor uit de huidige video te halen (als MP3).
Voor yourube filmpje gebruik ik nog wel eens Youtube grabber om video naar mp3 om te zetten, kan me niet voorstellen dat er geen offline tool is..

Vervolgens met een video editor het beeld weer op correcte snelheid krijgen en dan het losse MP3 spoor toevoegen en uiteindelijk het geheel tot 1 bestand exporteren.

AVS Video Editor kan beeld en geluid samenvoegen en exporteren.

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:58

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

jjonkie schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:02:
Dat gaat niet werken, het bestand in de cloud is beschadigd.
Heb je aan die andere persoon gevraagd of die het bestand ook niet goed ontvangen heeft? Voor hetzelfde geld is het aan jouw kant misgegaan met downloaden.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Inderdaad, dat zou kunnen maar is helaas niet het geval. De ontvangers kunnen niets met het bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
MarchelHoek schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:21:
Is het een optie om het geluidsspoor uit de huidige video te halen (als MP3).
Voor yourube filmpje gebruik ik nog wel eens Youtube grabber om video naar mp3 om te zetten, kan me niet voorstellen dat er geen offline tool is..

Vervolgens met een video editor het beeld weer op correcte snelheid krijgen en dan het losse MP3 spoor toevoegen en uiteindelijk het geheel tot 1 bestand exporteren.

AVS Video Editor kan beeld en geluid samenvoegen en exporteren.
Daar ben ik nu mee bezig inderdaad. Ik laat het herstellen gebeuren met een aparte file voor audio.

Dan kijken of ik het kan versnellen en de audio file weer bij kan voegen.

Echter met welke software doe ik dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06 21:26

jd1987

cliquefotografie.nl

Qua gratis tools kan dit het beste met Davinci Resolve of Lightworks. Als je het bestand wat je nu hebt ergens online beschikbaar kan stellen kan ik vandaag ook wel even voor je kijken in Premiere.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Ik heb nu 2 files. Een video in RAW en audio in RAW

Adobe premiere kan ik 30 dagen trail proberen. Eens kijken of ik daar mee uit de voeten kan. Ik ga het vanavond eens proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door jjonkie op 15-05-2017 14:53 ]

Pagina: 1