V&A Aanpassen; Type 1155 op een niet te vinden model.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Zeer geachte,

Ik heb vandaag een advertentie aangemaakt; V&A aangeboden: Splinternieuwe H61(Intel) LGA1155 Moederbord (Incl.verz.) Helaas als ik in V&A op "1155" filter, komt hij daar niet in de lijst voor, omdat ik het model niet kan vinden. Is daar een manier voor, want nu verschijnt het niet in de 1155 groep?

Want want ik zou óók een vinkje zetten op "1155" als "zoekende" naar een 1155 bordje en dan kijken wat resultaat is. Dat scheelt enorm veel advertenties dat je weg gaat filteren. Én ik zou waarschijnlijk ook meer 'hits' krijgen.

Nu zou ik een voorbeeld kunnen pakken, maar dan kloppen de specs niet meer en zou dit aangegeven moeten worden. Of kan het op een andere manier of ben ik weer zo blond ;) ?

Dank voor uw tijd.
Groetjes,
Ray

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Product toevoegen aan de pricewatch, dan staat ie tussen de producten en kun je 'm linken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
TERW_DAN schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:50:
Product toevoegen aan de pricewatch, dan staat ie tussen de producten en kun je 'm linken :)
Hey kerel :) dank,
maar ik weet echt het merk niet. Ik ben al echt uren bezig het geschikte model te vinden.

Bij MP (sssst! ) kan je wel de Socket opgeven, maar ook daar mist Socket 1155 :)
Ik vind het zonde nu het sealtje open te maken qua werking en uitlezen. Ik wil de mensen laten zien dat het echt nieuw is. Een koppeling zou leuk zijn naar 1155.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:50

Sweatleek

404: Member Not Found

XRayXI schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:57:
[...]

Hey kerel :) dank,
maar ik weet echt het merk niet. Ik ben al echt uren bezig het geschikte model te vinden.

Bij MP (sssst! ) kan je wel de Socket opgeven, maar ook daar mist Socket 1155 :)
Ik vind het zonde nu het sealtje open te maken qua werking en uitlezen. Ik wil de mensen laten zien dat het echt nieuw is. Een koppeling zou leuk zijn naar 1155.
Ja dit zijn van die aliexpress dingen. Zie af en toe ook van socket 1366 & 2011 langs komen.

(Merk naam is ONDA )

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Sweatleek schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:23:
[...]

Ja dit zijn van die aliexpress dingen. Zie af en toe ook van socket 1366 & 2011 langs komen.

(Merk naam is ONDA )
Dank je wel!
Het is als het goed is verkocht en ik heb hem vandaag maar opgestart en het is een Intel
Zie: https://valid.x86.fr/6x3hsj

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:50

Sweatleek

404: Member Not Found

XRayXI schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:39:
[...]

Dank je wel!
Het is als het goed is verkocht en ik heb hem vandaag maar opgestart en het is een Intel
Zie: https://valid.x86.fr/6x3hsj

:)
Het is H61 maar daar zie je B75 ?

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Sweatleek schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:53:
[...]

Het is H61 maar daar zie je B75 ?
Ze worden beiden beschreven in de BIOS. Er staat H61/B75. De BIOS heeft erg veel opties o.a. ook dat het 2133Mhz zou ondersteunen. Zelfs een RAID functie wat je niet vaak ziet bij kleine bordjes als deze. En qua Sata is dit ook niet verkeerd en het zou SATAII zijn: http://imgur.com/a/KRHee

/Edit: Én het heeft ook USB3.0 gewoon :)

[ Voor 4% gewijzigd door XRayXI op 14-05-2017 19:25 ]

Pagina: 1