[Inloggen] Enter toets werk niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 18:04
Enkel en alleen op het inlog scherm werkt mijn enter toets niet zoals ik verwacht .
Ik kan ik niet inloggen dmv mijn wachtwoord en dan op enter te drukken , wel als ik met mijn muis op het pijltje naast het wachtwoord klik.

Als ik op enter druk wordt alleen de wachtwoord-regel gemarkeerd en verder niks..

Enig idee wat het probleem kan zijn ?

Ik heb al een aantal programma's verwijderd en ook OSX herinstalleren (met behoud van gegevens) haalde niks uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 16:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Klinkt alsof caps lock aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
Icephase schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:39:
Klinkt alsof caps lock aan staat?
De caps lock staat uit, ik kan namelijk wel gewoon inloggen als ik in plaats van de enter met de muis op het pijltje klik naast het wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Zijn het niet je muistoetsen? Neem dit artikel eens volledig door inclusief de extra artikelen van Apple. Zie hier: https://www.cnet.com/news...se-keys-may-be-activated/ succes en hopelijk verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
Ik heb naar mijn idee alles geprobeerd.. de enter werkte alleen niet in het inlog scherm... Ik vermoed dat het te maken heeft gehad met een programma wat ik geïnstalleerd had om automatisch in te loggen via de telefoon.

Inmiddels de Mac opnieuw geïnstalleerd en draaid weer als een zonnetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Fijn dat het opgelost is in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgende keer ff NVRAM/SMC reset uitvoeren. Helpt vaak tegen dit soort kwaaltjes, na login worden andere instellingen geladen waardoor t dan wel werkt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1