Aanschaf nieuwe GPU!

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen op tweakers!

Ik ben heel nieuw op tweakers dus sorry als ik dingen niet goed geformuleerd heb of in verkeerde topic heb geplaatst. ;p

Ik heb 2 jaar terug mijn eerste gaming pc gekocht, ik ben ondertussen totaal overgestapt van console naar de pc en ik vind het zelf nu wel tijd voor een upgrade aangezien ik er toch nog meer frames wil uithalen omdat sommige spellen soms niet goed lopen. (Ook heb ik het probleem dat als ik naar taakbeheer ga mijn schijf percentage heel vaak op 100% staat terwijl ik alleen maar een spel speel en verder alleen discord open heb).

Ik ben nu van plan om de volgende gpu te gaan kopen MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G.
(Eventuele link naar de gpu: https://www.alternate.nl/html/product/1280375)
Als er een betere grafische kaart in jullie opinie is die ongeveer dezelfde prijs is (paar tientjes meer of minder maakt niet uit) zou ik het ook graag horen aangezien ik er zelf nog niet heel veel verstand van heb maar ik probeer bij te leren.

Alleen vraag ik mij nu af of mijn cpu bij de grafische kaart geen ''bottleneck'' veroorzaakt
en of er nog andere dingen zijn waarmee ik rekening moet houden
(Ik ben nog nieuw in de pc wereld _/-\o_ en zou een simpele uitleg waarderen :)

Mijn computer bestaat uit de volgende onderdelen:
https://pcpartpicker.com/list/Wwcwnn

Ik weet niet zeker of ik daar het goede moederbord heb uitgekozen
maar het model is MSI H81M-E34 (MS-7817) (SOCKET 0).

Ik gebruik de pc om te gamen vooral spellen zoals Arma 3, Ark, The forest.

Verder ben ik ook nog aan het kijken wat er nog meer zonder te veel geld extra uit te geven naar toekomstige upgrades zat zelf aan een ssd i.p.v mijn hdd te denken en misschien een andere case aangezien deze er echt als een blok uitziet zitten geen raampjes en wil eigenlijk wel wat mooiers (Waar ik in de toekomst ook mee vooruit kan dus zit te denken aan een full tower of mid tower case)
dus als iemand nog een goeie case weet zou ik dat ook waarderen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij voorbaat dank!

Sven.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2017 19:23 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:16

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.