Screw you guys, I'm goin' home! >_>
die van mij wilt niet harder als 500 hoor, dus je moet een beetje mazzel hebben en goed koeling misschien dat hij dan meer trekt
Heb je de multiplier aan kunnen passen? Das vrij uitzonderlijk, aan gezien dat vrijwel niemand lukt
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
ik heb er 2 draaien op 552
(abit bp6)
fsb=92
voltage = 2.05 volt
ze kunnen hoger stabiel (582) maar ik vindt het wel goed zo......
(abit bp6)fsb=92
voltage = 2.05 volt
ze kunnen hoger stabiel (582) maar ik vindt het wel goed zo......
Verwijderd
Multiplier veranderen?
Dat is zeker hoogst uitzonderlijk... Zover ik weet is dat zelfs een wazige japanner nooit gelukt
Hoe heb je dat gedaan???
In ieder geval draai ik 2xCel400@550. Helemaal stabiel, geen rekenfouten (doorstaat 24uur selftest Primenet). Op 570 ook nog stabiel (dus geen crashes), maar dan wel rekenfouten
Dit met 'gewone' luchtkoeling (2x goedkoop ppga koeling, maar wel een 12cm fan er vlak boven gehangen. Laatste was niet strikt noodzakelijk, maar houdt temp op 35graden.).
Voltage trouwens 2.1v
Dat is zeker hoogst uitzonderlijk... Zover ik weet is dat zelfs een wazige japanner nooit gelukt

Hoe heb je dat gedaan???
In ieder geval draai ik 2xCel400@550. Helemaal stabiel, geen rekenfouten (doorstaat 24uur selftest Primenet). Op 570 ook nog stabiel (dus geen crashes), maar dan wel rekenfouten

Dit met 'gewone' luchtkoeling (2x goedkoop ppga koeling, maar wel een 12cm fan er vlak boven gehangen. Laatste was niet strikt noodzakelijk, maar houdt temp op 35graden.).
Voltage trouwens 2.1v
Die van mij draait op 552 op een Be-6 II.
fsb van 92 en een voltage van 2.10 volt
fsb van 92 en een voltage van 2.10 volt
mijn oude celeron300 draait nu op 374mhz..450 wil ie net niet halen..start wel op maar loopt dan vast. Met overigens gewone standaardkoeling.
Enige wat ik heb aangepast is de FSB
Enige wat ik heb aangepast is de FSB
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Sorry heb de multiplier niet veranderd de alleen bussnelheid, was ff "in gedachten verzonken..."
foutje
foutje
Verwijderd
op 600 (6x100) en 618(6x103)mhz post ie by mij maar by het windows logo crasht ie
ga binnenkort goldenorb halen kijken of ie dan stabiel loopt. draait nu gewoon stabiel 500
ga binnenkort goldenorb halen kijken of ie dan stabiel loopt. draait nu gewoon stabiel 500
500 lukt inderdaad zonder enkel probleem met de orig. fan er op en een redelijke temperatuur
Pagina: 1