-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --
Volgens mij zitten en horen er geen rubber afstand houders tussen.
Denk dat het gewoon defect aan de schijf is geweest, anders had je ook geen nieuwe schijf onder garantie gekregen. Printplaat van de schijf raakt ook de HDD tray niet.
Denk dat het gewoon defect aan de schijf is geweest, anders had je ook geen nieuwe schijf onder garantie gekregen. Printplaat van de schijf raakt ook de HDD tray niet.
De metalen tray raakt de schijf inderdaad niet tenzij je hem induwt (als hij niet in de NAS zit dus) maar zelfs dan lijkt het me nog moeilijk om sluiting te veroorzaken. De schijf is waarschijnlijk overleden door eigen gebrek.
Ik denk bij nader inzien ook dat jullie de juiste conclusie trekken. De print is duidelijk van de behuizing gescheiden, de behuizing veert ook niet mee.
Dat een printkaart zo kortsluiting kan hebben.. Is dit uitzonderlijk?
Gelukkig config. in Raid 1.
QNAP rebuilding proces is lastig te zien, wat de status is...
Dat een printkaart zo kortsluiting kan hebben.. Is dit uitzonderlijk?
Gelukkig config. in Raid 1.
QNAP rebuilding proces is lastig te zien, wat de status is...
-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --
Herkenbaar probleem, heb het zelf eind februari ook gehad bij dezelfde disk in een DS214play. Ook op dezelfde plaats op de print.
Schijf is gelukkig bij mij ook onder garantie vervangen, maar kan me niet voorstellen dat dit hoort........
Vraag me af of het pech is geweest of dat er met die printjes iets niet helemaal goed is.
Schijf is gelukkig bij mij ook onder garantie vervangen, maar kan me niet voorstellen dat dit hoort........
Vraag me af of het pech is geweest of dat er met die printjes iets niet helemaal goed is.