Ik heb kortsluiting op de printplaat van een Western Digital Red 2TB gehad.
Qnap Nas stonk naar brandlucht en zat in een loop met opstarten.
Kreeg hem niet aan de praat. (logisch, door kortsluiting)
Print en metalen behuizing lijken kortsluiting te hebben gemaakt.
Ik heb foto's maar moet even kijken waar ik die kan posten, om link erbij te zetten... [Gelukt]

Schijf naar MyCom gebracht en gelukkig net onder garantie na 3 weken een nieuwe terug gekregen.
Viel me niet tegen
Iemand ook ervaringen hiermee? Verontrustend dat de metalen behuizing zo vlakbij de printplaat sporen zit.
MyCom medewerker gaf aan dat er afstands-rubbertjes tussen HD en behuizing zouden moeten zitten, maar ik heb deze niet in de manual en doos terug gezien van QNAP.
Ik ga Qnap ook nog benaderen met het probleem.
Nu schijf 1 naar nieuwe schijf overzetten. Ook even uitzoeken hoe dit gaat.
Suggesties zijn welkom !
Qnap Nas stonk naar brandlucht en zat in een loop met opstarten.
Kreeg hem niet aan de praat. (logisch, door kortsluiting)
Print en metalen behuizing lijken kortsluiting te hebben gemaakt.
Ik heb foto's maar moet even kijken waar ik die kan posten, om link erbij te zetten... [Gelukt]

Schijf naar MyCom gebracht en gelukkig net onder garantie na 3 weken een nieuwe terug gekregen.
Viel me niet tegen
Iemand ook ervaringen hiermee? Verontrustend dat de metalen behuizing zo vlakbij de printplaat sporen zit.
MyCom medewerker gaf aan dat er afstands-rubbertjes tussen HD en behuizing zouden moeten zitten, maar ik heb deze niet in de manual en doos terug gezien van QNAP.
Ik ga Qnap ook nog benaderen met het probleem.
Nu schijf 1 naar nieuwe schijf overzetten. Ook even uitzoeken hoe dit gaat.
Suggesties zijn welkom !
[ Voor 27% gewijzigd door EB op 13-05-2017 14:20 . Reden: Foto links toegevoegd ]
-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --