In een lijstje met rijen records uit de database, sluit ik elke rij af met een href link om het betreffende record te deleten. Als ik die link een class met verwijderbutton geef, dan kan ik daar mooi een confirm dialog mee tonen. Deze gebruik ik daarvoor: https://github.com/Ifnot/PopConfirm
Bovenstaande werkt perfect om de popup te tonen op de links.
Maarrr, dat werkt alleen bij een lijst die ik ophaal op de pagina zelf. Maar mijn lijstje komt uit ajax, en dan krijg ik die popConfirm() maar niet aan de links die daarin zitten gehangen.
Als ik voor een normale functie dit:
vervang door dit:
dan werkt dat wel voor elementen uit de ajax lijst.
Maar ik weet dus niet hoe ik deze
kan herschrijven zodat het 'pakt' voor de ajax lijst, of nog beter, deze hieronder, maar dat zal op hetzelfde neerkomen denk ik:
Ik loop hier al de hele middag mee te klooien maar waarschijnlijk is het vrij simpel. Ik lees dat bind en live verouderd zijn, en dat waarschijnlijk 'on' moet worden gebruikt, maar ik weet dan niet het event, want het is niet op een click of een change ofzo, het moet er gewoon altijd aan 'hangen'. Maar het lukt me maar niet, ik krijg inmiddels een beetje hoofdpijn van dat gepuzzel.
Heeft er misschien iemand tips?
code:
1
| $(".verwijderbutton").popConfirm(); |
Bovenstaande werkt perfect om de popup te tonen op de links.
Maarrr, dat werkt alleen bij een lijst die ik ophaal op de pagina zelf. Maar mijn lijstje komt uit ajax, en dan krijg ik die popConfirm() maar niet aan de links die daarin zitten gehangen.
Als ik voor een normale functie dit:
code:
1
2
3
| $('.verwijderbutton').click(function() { alert('click!'); }); |
vervang door dit:
code:
1
2
3
| $('body').on('click', '.verwijderbutton', function () { alert('click!'); }); |
dan werkt dat wel voor elementen uit de ajax lijst.
Maar ik weet dus niet hoe ik deze
code:
1
| $(".verwijderbutton").popConfirm(); |
kan herschrijven zodat het 'pakt' voor de ajax lijst, of nog beter, deze hieronder, maar dat zal op hetzelfde neerkomen denk ik:
code:
1
2
3
4
5
| $("[data-toggle='confirmation']").popConfirm({ title: "Really ?", content: "I have warned you !", placement: "bottom" // (top, right, bottom, left) }); |
Ik loop hier al de hele middag mee te klooien maar waarschijnlijk is het vrij simpel. Ik lees dat bind en live verouderd zijn, en dat waarschijnlijk 'on' moet worden gebruikt, maar ik weet dan niet het event, want het is niet op een click of een change ofzo, het moet er gewoon altijd aan 'hangen'. Maar het lukt me maar niet, ik krijg inmiddels een beetje hoofdpijn van dat gepuzzel.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2017 14:14 ]