Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrociStrike030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 22:32

CrociStrike030

It's Five O' Clock Somewhere

Topicstarter
Beste,

Ik heb sinds kort een Phantom 4. Super leuk ding maar nu heb ik binnen 24 uur de drone tegen een paal gevlogen. Niet het aller slimste.

Heb al verschillende winkels geprobeerd maar nergens is de gimbal te koop. Heeft iemand enig idee wanneer die dingen weer op voorraad komen of waar ik een gebruikte kan vinden?

Drone vliegt verder goed. Enige punt is dat de gimbal het niet meer doet :(

Mvg,

Tim

Morgen gratis bier!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 11:02

jd1987

cliquefotografie.nl

Gaat een dure grap worden. In bovenstaande link zie ik alleen gimbal locks en beschermers. Toemen verkoopt een P4 gimbal met camera:

https://www.toemen.nl/dji...0CynlJjgoQEjRphoCV4zw_wcB

Moet er wel bij zeggen dat die winkel niet een beste reputatie heeft, maar de enige NL winkel die ik kon vinden.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
De gimbal zelf staat er niet tussen, maar misschien dat TS contact met de winkel kan opnemen.
Bent u op zoek naar een gimbal die hier niet tussen staat dan kunt u altijd contact met ons opnemen en we bekijken de mogelijkheden voor het aanschaffen van een andere drone gimbal.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 11:02

jd1987

cliquefotografie.nl

Hoe kon ik Droneland.nl vergeten :s
Zij zijn een van de grootste van NL en een officieel DJI reparatiecentrum.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrociStrike030

CrociStrike030

Topicstarter
Heb ik allemaal al gebeld. Het probleem is dat niemand die gimbal op voorraad heeft. Ook droneland niet.

Morgen gratis bier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:02
Kunnen ze hem wel bestellen dan? De gimbal blijft een klote ding om los te krijgen..

[ Voor 44% gewijzigd door Dacuuu op 13-05-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 16:22
Wat is er precies kapot aan de gimbal valt die niet te fixen met iets makkelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje terug heb ik een crash gemaakt met mijn Phantom 3 en de gimbal deed het bij mij ook niet meer. Vervolgens had ik via eBay nieuwe onderdelen besteld, wel echte van DJI want hoorde dat namaak niet altijd goed werkt. Een nieuwe flex cable en een motor verder was het eigenlijk zo verholpen. Misschien is dat hierbij ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrociStrike030

CrociStrike030

Topicstarter
Als je de drone aandoet gaat de camera op en neer om te calibreren. Vervolgens krijg je wel beeld door maar kan je de camera niet op en neer bewegen. Gimbal werkt verder helemaal niet. Blijft gewoon slap onder de phantom hangen. Er heeft al iemand naar gekeken en die zegt dat hij alles heeft vervangen maar dat het nog steeds niet wil.

Edit: YouTube: Phantom 4 Kapot

Edit: Nieuwe drone gekocht :) Bedankt voor alle hulp!

[ Voor 16% gewijzigd door CrociStrike030 op 19-06-2017 15:26 ]

Morgen gratis bier!

Pagina: 1