Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wanneer 1070 laptop te koop voor 1700euro max

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil weer een nieuwe laptop kopen deze Asus ROG Strix GL702VM-GC004T heeft momenteel mijn voorkeur.
1060 6gb kaart en dat voor een mooi prijs van 1500.

maar na veel lezen vind ik zo een 1070 kaart eigenlijk ook wel wat, msi en asus zijn denk ik de beste merken.
dus wil ik bij deze 2 merken blijven. pricewatch: Asus ROG G752VS-GC003T
deze lijkt mij ook wel wat maar 2000 euro vind ik teveel.

wanneer denken jullie dat de 1070 kaarten/laptops rond de 1600/1700 euro gaan komen.

weten jullie nog andere goede merken, of hebben jullie tips dan hoor ik dat graag

(de tip koop een normale pc gaat niet op. ik lig namelijk vooral op de bank en de laptop met mij.heb namelijk geen zin om alleen achter een computer te zitten. als ik game combineer ik dat vaak met beetje tv kijken en lekker ontspannen liggen op de bank)

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 19:42
[img=640,96]https://tweakers.net/ext/f/cHvO2KQfk1HHOxVj736h4Kka/full.png[/img]
  1. Interpunctie.
  2. Wat meer eigen inzet
  3. Je normaal gedragen
En wie weet geef ik nog wel wat nuttig advies.

[ Voor 35% gewijzigd door Balance op 13-05-2017 11:24 ]

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:17
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:39:
wanneer denken jullie dat de 1070 kaarten/laptops rond de 1600/1700 euro gaan komen.
Ik heb geen glazen bol, dit hangt van verschillende factoren af die je niet direct kan beïnvloeden: marktwerking, euro/dollar koers, enz. Al met al een nutteloze vraag, ik kan daar op antwoorden 'over 3 maanden', of bijvoorbeeld 'gaat niet gebeuren', want tegen die tijd heeft nvidia al de 1170 uit, ...
Ik durf te wedden dat er niemand op het hele forum is die daar een enigszins juist antwoord op kan geven.
heb namelijk geen zin om alleen achter een computer te zitten
Met drie samen op de bank achter een laptop zitten, gaat nochtans ook niet...
als ik game combineer ik dat vaak met beetje tv kijken en lekker ontspannen liggen op de bank
Ah, dus terwijl jij aan het gamen bent, kijk je ook nog tv. Sterk, ik zou daar nooit in slagen. Ofwel game ik, ofwel kijk ik tv, maar beide? Bovendien moet je constant switchen tussen je laptopscherm en je tv-scherm, gaat niet lukken...
Ik vraag me trouwens af hoe jij lekker ontspannen op de bank gaat liggen met een 17 inch laptop van ruim 4 kg... Voor op de bank zou ik toch iets kleiner en lichter kiezen...

Het allerbelangrijkste om je te kunnen helpen, vermeld je niet: welke games je wil spelen en op welke instellingen. Hier kunnen we weinig of niks mee...

Verwijderd

Ze zijn er nu vanaf 1800 euro, dus dat is maar 100 euro meer: categorie: Laptops
Je kan lang wachten, misschien worden ze wel duurder, net als geheugen en SSD's, of er kan morgen een aanbieding zijn en hij is opeens 1700 euro. :)

Hier een 1070 voor nog net geen 1700 euro: https://www.laptopplus.nl...m-formaat_17-inch-laptops
Bij het 2e model kan je de 1070 kiezen en dan blijf je nog onder de 1700 euro.
Bij het 1e model zou je ook 1060/1070/1080 moeten kunnen kiezen, want dat staat in de tekst, maar bij de opties zie ik de keuze er niet bij staan, ik denk dat ze hem vergeten zijn op de site.

• laptopplus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11 14:49

laptopplus

Bedrijfsaccount Laptop Plus
Bij het 1e model zou je ook 1060/1070/1080 moeten kunnen kiezen, want dat staat in de tekst, maar bij de opties zie ik de keuze er niet bij staan, ik denk dat ze hem vergeten zijn op de site.
Laptop 1060/1070/1080 bedoel je deze? Daar staan de keuzeopties wel gewoon bij? Wat verder naar onderen, maar ze staan er. :).

Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Kijk hier anders eens: categorie: Laptops

Maar als jij op de bank gamed, game je dan met je trackpad? Met een losse muis lijkt me dat wat irritant :)

Verwijderd

Topicstarter
misterTweakers schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:38:
Kijk hier anders eens: categorie: Laptops

Maar als jij op de bank gamed, game je dan met je trackpad? Met een losse muis lijkt me dat wat irritant :)
gewoon met draadloze muis pakt prima op de bank,

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:23:
Ze zijn er nu vanaf 1800 euro, dus dat is maar 100 euro meer: categorie: Laptops
Je kan lang wachten, misschien worden ze wel duurder, net als geheugen en SSD's, of er kan morgen een aanbieding zijn en hij is opeens 1700 euro. :)

Hier een 1070 voor nog net geen 1700 euro: https://www.laptopplus.nl...m-formaat_17-inch-laptops
Bij het 2e model kan je de 1070 kiezen en dan blijf je nog onder de 1700 euro.
dank je

Verwijderd

Topicstarter
LievenD schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:26:
[...]

Ik heb geen glazen bol, dit hangt van verschillende factoren af die je niet direct kan beïnvloeden: marktwerking, euro/dollar koers, enz. Al met al een nutteloze vraag, ik kan daar op antwoorden 'over 3 maanden', of bijvoorbeeld 'gaat niet gebeuren', want tegen die tijd heeft nvidia al de 1170 uit, ...
Ik durf te wedden dat er niemand op het hele forum is die daar een enigszins juist antwoord op kan geven.

[...]

Met drie samen op de bank achter een laptop zitten, gaat nochtans ook niet...

[...]

Ah, dus terwijl jij aan het gamen bent, kijk je ook nog tv. Sterk, ik zou daar nooit in slagen. Ofwel game ik, ofwel kijk ik tv, maar beide? Bovendien moet je constant switchen tussen je laptopscherm en je tv-scherm, gaat niet lukken...
Ik vraag me trouwens af hoe jij lekker ontspannen op de bank gaat liggen met een 17 inch laptop van ruim 4 kg... Voor op de bank zou ik toch iets kleiner en lichter kiezen...

Het allerbelangrijkste om je te kunnen helpen, vermeld je niet: welke games je wil spelen en op welke instellingen. Hier kunnen we weinig of niks mee...
ja ik kijk gewoon 4 cm opzij en ik zie de tv. ik wil elke game kunnen spelen die mij leuk lijkt. vandaar dat ik ook een 1060 minimaal of anders 1070 wil.. maar ik vind ze nog niet in msi of asus laptop onder de 1700 euro 17inchscherm.

heb nu ook een redelijk grote laptop op een belkin laptop kussen gaat prima hoor draadloze muis pakt prima op de bank. vind het juist wel fijn om gewoon op de bank te zitten beetje lezen gamen en tv kijken.

en wat betreft nutteloze vraag....wellicht hadden mensen hier geweten wanneer de volgende pricedrop is......ivm amd kaarten die uitkomen of iets van die aard.

voor de rest heb ik geen specifieke games die ik speel, en ben ook niet echt een gamer anders was het voor mij ook geen probleem om 2500+ aan een laptop uit te geven, met een 1080ti
maar ik speel een keer 2uur in de week en dan vind ik 1700 euro wel genoeg voor een laptop, en hoop ik op 1tje met een 1070

Verwijderd

Topicstarter
Balance schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:22:
[afbeelding]
  1. Interpunctie.
  2. Wat meer eigen inzet
  3. Je normaal gedragen
En wie weet geef ik nog wel wat nuttig advies.
heb heel veel gelezen hoor en vraag alleen of iemand een idee heeft van pricedrops, gezien ik dat niet weet

ik vraag je niet om een pc samen te stellen, alleen of het kan dat ik een 1070 17inch msi/asus ergens kan kopen mij lukt het namelijk niet om er 1 te vinden wel genoeg voor 2000

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:30
Ik denk dat dit nog wel een tijdje kan duren, aangezien de kaarten nog niet heel lang uit zijn en Nvidea geen voordelen heeft bij een lagere prijs, aangezien er nu (nog) geen directe goedkopere concurrent als de vega is. Het is dus puur speculeren wanneer dit gebeurt.

Overigens heb je een edit knop om de laatste post te wijzigen. Meerdere posts achter elkaar binnen 24 uur is eigenlijk niet toegestaan

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Jantje2000 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:23:
Ik denk dat dit nog wel een tijdje kan duren, aangezien de kaarten nog niet heel lang uit zijn en Nvidea geen voordelen heeft bij een lagere prijs, aangezien er nu (nog) geen directe goedkopere concurrent als de vega is. Het is dus puur speculeren wanneer dit gebeurt.

Overigens heb je een edit knop om de laatste post te wijzigen. Meerdere posts achter elkaar binnen 24 uur is eigenlijk niet toegestaan
was ik ook al bang voor, maar wellicht hadden de gamers onder jullie meer info.
je hebt wel duitse modellen en uit vs die net wat meer bieden voor je geld
in nederland is het allemaal net wat duurder lijkt het

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:30
Zelf heb ik nooit duitse/amerikaanse modellen gezien voor een lagere prijs. Zeker niet uit de VS, aangezien je dan ook de importheffing zult moeten meerekenen. Maar misschien ligt dat aan mij, omdat ik er over heen heb gekeken.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Jantje2000 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:28:
Zelf heb ik nooit duitse/amerikaanse modellen gezien voor een lagere prijs. Zeker niet uit de VS, aangezien je dan ook de importheffing zult moeten meerekenen. Maar misschien ligt dat aan mij, omdat ik er over heen heb gekeken.
ja dan reken ik dat niet mee inderdaad, puur de kost prijs in dat land

Verwijderd

Topicstarter
https://www.amazon.com/Ac...keywords=1070+laptop+17.3

https://www.amazon.com/MS...keywords=1070+laptop+17.3

https://www.amazon.com/As...keywords=1070+laptop+17.3

wat een koopjes vooral die laatste,
Asus G752VS - 17.3" FHD G-Sync Gaming Laptop with Intel I7 6700HQ, Nvidia GTX 1070, 16GB Ram, 1TB HDD, DVD-RW, Windows 10 Home

voor 1599 dollar minder als 1500 euro. gewoon zo goed als gratis maar hier in nl kost die 500 meer

• Thomaskrop
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-12-2022
Ja heel mooi allemaal vanuit amerika bestellen.
Je weet dat dan er nog 21%btw over heen komt en invoerkosten? Of in ieder geval allemaal kosten. En dan kom je wel weer snel aan die 500euro.

Verwijderd

Nieuwe elektronica uit de VS bestellen = gewoon vergeten. Er komen zulke kosten bij dat het totaal oninteressant wordt, bovendien betaal je je scheel als hij ooit terug naar RMA zou moeten - krijg je opnieuw de kosten.
Het lijkt allemaal interessant maar er zit dus een addertje onder het gras.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2017 22:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
okay dan moet ik dat zeker niet doen, bestellen uit de vs. maar ik lees hier wel verhalen dat mensen laptops via amazon kopen uk ? kan dat dan wel zonder problemen.?

Asus ROG Strix GL702VM-GC004T lijkt mij wel leuk. maar ik lees dat mensen toch niet tevreden zijn over deze laptop. of in ieder geval de GL702serie. nu twijfel ik nog meer

ik gebruik nu een acer laptop https://www.notebookcheck...73614G50Makk.85734.0.html

maar die koste mij maar 800 a 900 euro ik weet het niet meer precies.
en daar was ik best tevreden mee, alleen wil ik nu een laptop die alles heel goed kan en heel snel is.

is dan een bedrag van rond de 1600 1700 euro te weinig ?
ik game namelijk max 2 uur per week, en heb zelfs the division op deze laptop gespeeld 640m GDDR5 2048 MB ging natuurlijk soms beetje traag maar ach. ik loop toch rond als een kip zonder kop. en vergeet soms dat ik bezig ben met de game en ga weer verder tv kijken.

maar toch wil ik nu een laptop met mooi beeld (hoge settings) en hij moet snel zijn.
Asus ROG Strix GL702VM-GC004T lijkt mij wel leuk maar ben bang dat hij tegenvalt. al is die natuurlijk veel beter dan mijn huidige laptop

wat zal ik nu doen dan ik weet het niet. en de verschillende websites die hem verkopen geven ook nog andere specs aan betreft bluetooth en widi

Verwijderd

De ROG Strix GL702VM-GC004T is toch al onder de 1500 euro? Dus voldoet al aan je budget daarnaast wat hij ooit zelfs 1322 een maand geleden nog 1399, dus het is niet onwaarschijnlijk dat hij dat nog eens wordt?
Of voldoet deze niet aan ander eisen?

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:43

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Hier een ROG GL502VS-FY038T met 1070 voor €1524 gekocht een maandje geleden bij bol.
Gewoon even een kortingsactie afwachten en dan je slag slaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:57:
De ROG Strix GL702VM-GC004T is toch al onder de 1500 euro? Dus voldoet al aan je budget daarnaast wat hij ooit zelfs 1322 een maand geleden nog 1399, dus het is niet onwaarschijnlijk dat hij dat nog eens wordt?
Of voldoet deze niet aan ander eisen?
Da's een 1060.

Verwijderd

Topicstarter
Asus ROG Strix GL702VM-GC178T Full HD 17,3 inch

deze is het geworden heb hem bij de wehkamp kunnen kopen voor 1499 want er was 100 euro korting + nog eens 100 euro kassa korting.

gratis muis was er niet meer maar daarvoor in de plaats wel een waardebon van 30 euro
dus heb eigenlijk 1469 betaald. mooie deal

helaas geen 1070 onder de 1700 euro kunnen vinden dan maar een 1060 6gb en kabylake i7
beetje extra ram erin doen en ik kan weer 4 jaar vooruit.

bedankt iedereen voor het meedenken

ben benieuwt of er bluetooth op zit meerdere site's geven iets anders aan

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 20:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:28:
Asus ROG Strix GL702VM-GC178T Full HD 17,3 inch

deze is het geworden heb hem bij de wehkamp kunnen kopen voor 1499 want er was 100 euro korting + nog eens 100 euro kassa korting.

gratis muis was er niet meer maar daarvoor in de plaats wel een waardebon van 30 euro
dus heb eigenlijk 1469 betaald. mooie deal

helaas geen 1070 onder de 1700 euro kunnen vinden dan maar een 1060 6gb en kabylake i7
beetje extra ram erin doen en ik kan weer 4 jaar vooruit.

bedankt iedereen voor het meedenken

ben benieuwt of er bluetooth op zit meerdere site's geven iets anders aan
Heel veel plezier met je aankoop. :)

Verwijderd

Topicstarter
willen jullie nog even lachen ? hahaha ik dacht al die jaren dat ik een 17.3 inch laptop had.
maar na het bekijken van deze foto en het lezen van dit topic
productreview: Acer Aspire V3-571G-53218G75Makk review door ikt
toetsenbord en de rest is compleet het zelfde

lijkt het dat ik nu een 15.6inch heb 39cm beelddiagonaal net gemeten.34,5 x 19,5 beeldscherm 8)7 8)7 8)7
ben blijkbaar helemaal in de war geraakt toen ze met breedbeeld begonnen

nu heb ik een 17.3 gekocht damn... ben benieuwt wat ik morgen binnen krijg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 21:36 ]

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
En er ging geen belletje rinkelen toen iemand er op wees hoe je in vredesnaam met een 17 inch laptop van 4kg relaxed op de bank kan zitten? _O-

Gelukkig kan je hem nog retourafzender sturen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:14:
nu heb ik een 17.3 gekocht damn... ben benieuwt wat ik morgen binnen krijg
Lekker toch? Lekker groot beeld, zodat je niet hoeft te scalen in Windows.
En deze weegt maar 2,7kg. En je oude 2,6kg. Dus dat scheelt maar 100 gram.
Ik zou hem lekker houden, veel beter 17" dan 15", als je het mij vraagr. :)
Pagina: 1