Naar aanleiding van een bericht in het aanbiedingen topic ben ik op zoek naar een speaker icm de silvercrest radio.
De radio ondersteund Multiroom audio met andere Frontier Silicon-gebaseerde apparaten.
Nu staat op de site van silvercrest als verkoper Lidl Duitsland maar die levert niet naar Nederland en de Nederlandse lidl verkoopt ze nog niet.
Weet iemand welke speakers er nog meer te combineren zijn met deze dab+ radio? Het hoeft geen hoogwaardige kwaliteit speakers te zijn, gezien de radio gebruikt gaat worden als achtergrond muziek. Best bang voor buck ben ik dus naar op zoek :-)) (mag eventueel ook in China of andere landen zijn)
De radio ondersteund Multiroom audio met andere Frontier Silicon-gebaseerde apparaten.
Nu staat op de site van silvercrest als verkoper Lidl Duitsland maar die levert niet naar Nederland en de Nederlandse lidl verkoopt ze nog niet.
Weet iemand welke speakers er nog meer te combineren zijn met deze dab+ radio? Het hoeft geen hoogwaardige kwaliteit speakers te zijn, gezien de radio gebruikt gaat worden als achtergrond muziek. Best bang voor buck ben ik dus naar op zoek :-)) (mag eventueel ook in China of andere landen zijn)
Dav1d schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:25:toon volledige bericht
[afbeelding]
Lidl internetradio tijdelijk 75 euro op lidl-shop.nl. In Duitsland en Tsjechië is dit een populair toestel.
SilverCrest SIRD 14 C2 (IAN 279398)
Productpagina: http://www.silvercrest-multiroom.de/nl/producten/stereo-internet-radio/
- Kleurendisplay
- Stereo, 2 speakers
- DAB+ met slideshow
- FM met RDS
- Spotify Connect, Deezer, Napster, Qobuz, Tidal
- DLNA/UPnP
- Wifi (ook 5GHz!)
- Ethernet
- USB-host
- Audio in en out
- Afstandsbediening
- Mobiele apps (Silvercrest Smart Audio of Frontier UNDOK)
- Stations beheren via wifiradio-frontier.com
- Multiroom audio met andere Frontier Silicon-gebaseerde apparaten
- Firmware-updates (laatste update 30-03-2017)
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.