Mijn vraag
...
Ik zoek een product om mijn muis, toetsenbord, LAN kabel en eventueel audio apparaat aan te sluiten op mijn pc maar dat ik maar één stekker hoef uit te trekken en deze in mijn notebook kan prikken. Is hier een doodnormale USB HUB voldoende voor met een LAN poort en eventueel audio? Of zijn er speciale voorwerpen hiervoor?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Zonder de Logitech MX Master muis, aangezien ik deze alleen uit de tas haal om op school mee te werken.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Deze: pricewatch: j5create USB Type-C Gigabit Ethernet Hub Multi Adapter (JCH471) Alleen is deze met een USB Type C, terwijl ik geen poort heb op mijn notebook. Dus LAN valt dan af?
Aangezien er dan alleen een USB hubs overblijven, moet ik dan voor deze gaan of hebben anderen nog tips?
...
Ik zoek een product om mijn muis, toetsenbord, LAN kabel en eventueel audio apparaat aan te sluiten op mijn pc maar dat ik maar één stekker hoef uit te trekken en deze in mijn notebook kan prikken. Is hier een doodnormale USB HUB voldoende voor met een LAN poort en eventueel audio? Of zijn er speciale voorwerpen hiervoor?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Logitech Z623 | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | Steelseries Apex M500 (Qwerty) | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Logitech G230 Stereo Gaming Headset | € 52,86 | € 52,86 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 366,26 | |
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | HP Pavilion 15-bc035nd | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart | € 64,99 | € 64,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 64,99 | |
Zonder de Logitech MX Master muis, aangezien ik deze alleen uit de tas haal om op school mee te werken.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Deze: pricewatch: j5create USB Type-C Gigabit Ethernet Hub Multi Adapter (JCH471) Alleen is deze met een USB Type C, terwijl ik geen poort heb op mijn notebook. Dus LAN valt dan af?
Aangezien er dan alleen een USB hubs overblijven, moet ik dan voor deze gaan of hebben anderen nog tips?