Toon posts:

Waardes in MBM 5??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje draai ik MotherBoard Monitor 5, en ik weet niet echt wat de waardes zijn die erbij staan.....kan iemand me helpen?
Het gaat vooral om de temperaturen. 8-)
ik heb 3 waardes, namelijk 24 - 45 - 35

Iemand n id?

Verwijderd

Heb ongeveer dezelfde waarden bij duron 900 op msi 6340m moederbord (256 mb , 2x 13 GB, diamond stealth 3 s540, soundblaster pci 128, aopendvd 12x40x en terratec tvalue).
Even tussendoor; werkt bij jou de megeleverde software van msi een beetje betrouwbaar? Volgens mij geven de twee monitor-progs hele verkeerde waarden weer.
Mijn systeem heeft overigens een 300 watt voeding en die wordt redelijk warm; doet ie dat bij jou ook?
Echt antwoord op je vraag heb ik dus niet...sorry

Verwijderd

Topicstarter
Dat 'Fuzzylogic' heb ik er heel even opgehad, maar omdat MBM de zelfde dingen liet zien, heb ik het er na een dag of 2 afgehaald

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
probeer de site eens : http://mbm.livewiredev.com/
bij mij is de eerste sensor chip de tweede case sensor de derde de cpu maar je kan alles zelf instellen dus ????????

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga er van uit dat de hoogste waarde de gene is van de plek in mijn pc waar het minst gekoeld wordt (vlak boven mijn proc)
[newbie mode]
ff voor de goede orde...zuigt een cooler warme lucht weg of blaast een cooler koude lucht naar de processor????
[/newbie mode]
Maar die andere 2 :?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 07:06
Laagste temp is mobo/kast temp. onderin lijkt me.
Middelste temp is vaak mobo/kast ergens in midden of bovenin
Hoogste temp is toch meestal je cpu.

ik heb op dit moment 23 27 42

• winnubst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 14:25
in sisoft zag ik het ook voor het eerst, die derde temp. Daar word bij vermeld dat er iets van een power/aux temp bij zit. Ik heb in MBM5 die lage temp maar iets als ingangs temp genoemd (voor het verwarmen door het systeem), maar ik weet ook niet precies waar die sensor zit en welke temp het nu precies is.
Weet er iemand ook toevallig of ik de temp van mijn aopen gf2 gts in mbm5 kan toevoegen?
Pagina: 1