Howdy! Een jaar of 4 geleden stelde ik dezelfde vraag en jullie suggesties hebben mij toen goed geholpen! The system is still going strong maar het is tijd voor meer pit. Hopelijk hebben jullie ditmaal weer goede adviezen. Ik heb al wat research gedaan maar ben wellicht niet heel erg goed op de hoogte.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Simpel gezegd: 1440p @ 144Hz gamen. Ik speel redelijk wat games met different needs. CPU heavy games zoals arma en BF1, maar bijvoorbeeld ook Overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De huidige wenslijst zit op de €1300,- exclusief gpu. De reden hiervoor is dat ik graag nog wacht op de Vega van AMD. Voor een gpu heb ik nog zo'n €700,- extra te besteden dus ik hoop dat ik een leuke uitvoering van de Vega kan kopen als 'ie gereleased wordt. Tot die tijd zit er een GTX970 in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem for now de GTX970 mee maar dat is niet relevant. Mijn oude systeem verkoop ik voor een vriendenprijsje aan een vriend.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De lijst in haar huidige vorm + een gpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben geen fanboy van een bepaald merk en het hoeft er van binnen/buiten niet fancy uit te zien met LEDs etc.
Ga je overklokken?
Ik heb er waterkoeling bij gedaan want: waterkoeling (hoewel ik nog even moet verifiëren of het past). Ik zal nog niet direct diehard gaan overclocken maar de kans is groot dat ik het in de nabije toekomst wel ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Wat kan ik verbeteren aan componenten? Sla ik de plank volledig mis als het gaat om sommige onderdelen? Hebben jullie nog gouden tips die wat centjes kunnen schelen? Throw it at me please!
Missing parts:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Simpel gezegd: 1440p @ 144Hz gamen. Ik speel redelijk wat games met different needs. CPU heavy games zoals arma en BF1, maar bijvoorbeeld ook Overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De huidige wenslijst zit op de €1300,- exclusief gpu. De reden hiervoor is dat ik graag nog wacht op de Vega van AMD. Voor een gpu heb ik nog zo'n €700,- extra te besteden dus ik hoop dat ik een leuke uitvoering van de Vega kan kopen als 'ie gereleased wordt. Tot die tijd zit er een GTX970 in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem for now de GTX970 mee maar dat is niet relevant. Mijn oude systeem verkoop ik voor een vriendenprijsje aan een vriend.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De lijst in haar huidige vorm + een gpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben geen fanboy van een bepaald merk en het hoeft er van binnen/buiten niet fancy uit te zien met LEDs etc.
Ga je overklokken?
Ik heb er waterkoeling bij gedaan want: waterkoeling (hoewel ik nog even moet verifiëren of het past). Ik zal nog niet direct diehard gaan overclocken maar de kans is groot dat ik het in de nabije toekomst wel ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Wat kan ik verbeteren aan componenten? Sla ik de plank volledig mis als het gaat om sommige onderdelen? Hebben jullie nog gouden tips die wat centjes kunnen schelen? Throw it at me please!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 329,- | € 329,- |
| 1 | MSI B350M MORTAR | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Corsair Carbide Air 240 Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Fractal Design Celsius S24 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 142,50 | € 142,50 |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 2 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 151,50 | € 303,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.057,35 | |
Missing parts:
- GPU: AMD Vega
- Case
- Prijs: Fractal Design Celsius S24
[ Voor 11% gewijzigd door Fontini op 15-05-2017 13:04 . Reden: Updatet wishlist/missing parts ]