Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral de games PUBG, GTA 5 en CS:GO
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800, dit is exclusief monitor en accessoires, moe meer er over blijft hoe meer ik daar nog extra in kan steken dus
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Misschien een headset, maar dan hebben we ook al alles gehad.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf niet de voorkeur om alle games in 4k en 180 fps op ultra graphics te spelen, ik zoek een pc die een aantal jaartjes mee kan zonder dat ik elke keer weer wat bij moet schroeven om nog zonder lag te kunnen spelen. Wat ik nodig heb weet ik niet (daarvoor kom ik ook hier
), heb zelf wel al een lijstje en hoor graag of jullie er verbeterpunten op hebben, ben zelf namelijk niet een held op pc gebied.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wensen:
Een pc die nieuwere games op kan draaien, het hoeft niet max. graphics zolang de preformance maar goed zijn
Niet binnen 1 jaar weer nieuwe onderdelen moeten aanschaffen om games te kunnen blijven spelen
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat advies te krijgen om zo geen amateuristische fouten te maken qua hardware die ik zelf wel zou maken.
Lijstje met gegevens items die ik heb verzameld:
Als er goedkopere/betere producten zijn hoor ik het graag.
Daarnaast zit windows 10 in de lijst omdat ik met deze rekening houd met het budget (voor toetsenbord, monitor, muis etc. heb ik apart budget gereserveerd).
Ook ben ik, zoals eerder aangegeven, niet een held in het bouwen van pc's en daarom nog enkele vragen:
Raden jullie een SSD echt aan of is de 1TB harde schijf genoeg, is er een merkbaar verschil tussen beide?
Ik heb ook gekozen voor 1x 8gb ram, omdat dit zo makkelijker uit te breiden zou zijn indien nodig, de vraag die mij nu bijhangt is of dit beter/gelijk/slechter is dan 2x4gb
Gamen, vooral de games PUBG, GTA 5 en CS:GO
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800, dit is exclusief monitor en accessoires, moe meer er over blijft hoe meer ik daar nog extra in kan steken dus
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Misschien een headset, maar dan hebben we ook al alles gehad.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf niet de voorkeur om alle games in 4k en 180 fps op ultra graphics te spelen, ik zoek een pc die een aantal jaartjes mee kan zonder dat ik elke keer weer wat bij moet schroeven om nog zonder lag te kunnen spelen. Wat ik nodig heb weet ik niet (daarvoor kom ik ook hier
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wensen:
Een pc die nieuwere games op kan draaien, het hoeft niet max. graphics zolang de preformance maar goed zijn
Niet binnen 1 jaar weer nieuwe onderdelen moeten aanschaffen om games te kunnen blijven spelen
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat advies te krijgen om zo geen amateuristische fouten te maken qua hardware die ik zelf wel zou maken.
Lijstje met gegevens items die ik heb verzameld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 207,30 | € 207,30 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Inter-Tech MA-01 Micro | € 25,49 | € 25,49 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Dell A8547953 | € 51,72 | € 51,72 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Intel 320 (7mm) 160GB | € 79,- | € 79,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 713,81 | |
Als er goedkopere/betere producten zijn hoor ik het graag.
Daarnaast zit windows 10 in de lijst omdat ik met deze rekening houd met het budget (voor toetsenbord, monitor, muis etc. heb ik apart budget gereserveerd).
Ook ben ik, zoals eerder aangegeven, niet een held in het bouwen van pc's en daarom nog enkele vragen:
Raden jullie een SSD echt aan of is de 1TB harde schijf genoeg, is er een merkbaar verschil tussen beide?
Ik heb ook gekozen voor 1x 8gb ram, omdat dit zo makkelijker uit te breiden zou zijn indien nodig, de vraag die mij nu bijhangt is of dit beter/gelijk/slechter is dan 2x4gb