Beste tweakers,
Ik heb zelf mijn pc gebouwd en zit nu al een tijdje vast op het volgende. Ik heb een koptelefoon (urban ears zinken https://www.urbanears.com...JiR95SB6tMCFQeNGwodkkcOHQ) die ik gebruik voor mijn smartphone/mp3. Als ik deze wil aansluiten op mijn computer, moet ik kiezen tussen de mic ingang of de headphones ingang. Als ik hem in de headphones plug, werken de headphones, plug ik hem in de mic ingang, dan werkt de mic. Ik kan dus niet beiden tegelijk gebruiken.
Nu uiteindelijk mijn vraag:
Kan ik dit oplossen dat ik de mic én de headphones tegelijk kan gebruiken? Heb ik hiervoor een soort splitter voor nodig? Is dat het onderdeel dat ik zoek?
Ik heb al heel het internet afgezocht, maar vind niet echt een duidelijk antwoord. Sommigen raden een splitter aan, maar ik vind enkel splitters om 2 jacks in 1 te steken in plats van 1 in 2.
Mijn computer specs zijn het volgende:
Intelcore i5 7500
be Quiet! Dark Rock Pro 3 cpu cooler
msi gtx 1070 gaming x
Corsair vengeance 16gb ram (2x8gb) 2400
Samsung evo 850 500gb ssd
Western Digital blue caviar series 1 tb
bitfenix Whipser 450w modular
interne wifi kaart gigabyte wb867d-I
NZXT s340 elite zwart mat case
MSI b250 pc mate moederbord
2 extra be Quiet Silent wings 2 140mm
Sorry als ik op het verkeerde forum postte
Thanks y'all!
Ik heb zelf mijn pc gebouwd en zit nu al een tijdje vast op het volgende. Ik heb een koptelefoon (urban ears zinken https://www.urbanears.com...JiR95SB6tMCFQeNGwodkkcOHQ) die ik gebruik voor mijn smartphone/mp3. Als ik deze wil aansluiten op mijn computer, moet ik kiezen tussen de mic ingang of de headphones ingang. Als ik hem in de headphones plug, werken de headphones, plug ik hem in de mic ingang, dan werkt de mic. Ik kan dus niet beiden tegelijk gebruiken.
Nu uiteindelijk mijn vraag:
Kan ik dit oplossen dat ik de mic én de headphones tegelijk kan gebruiken? Heb ik hiervoor een soort splitter voor nodig? Is dat het onderdeel dat ik zoek?
Ik heb al heel het internet afgezocht, maar vind niet echt een duidelijk antwoord. Sommigen raden een splitter aan, maar ik vind enkel splitters om 2 jacks in 1 te steken in plats van 1 in 2.
Mijn computer specs zijn het volgende:
Intelcore i5 7500
be Quiet! Dark Rock Pro 3 cpu cooler
msi gtx 1070 gaming x
Corsair vengeance 16gb ram (2x8gb) 2400
Samsung evo 850 500gb ssd
Western Digital blue caviar series 1 tb
bitfenix Whipser 450w modular
interne wifi kaart gigabyte wb867d-I
NZXT s340 elite zwart mat case
MSI b250 pc mate moederbord
2 extra be Quiet Silent wings 2 140mm