Hoe Samsung monitor uit Store Mode halen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Mijn LS24A300 monitor springt na het aanzetten in STORE MODE. Vermoedelijk heb ik deze ingeschakeld toen ik een paar dagen geleden bij het verplaatsen van de monitor onbedoeld de 'knoppen' op de onderkant van het scherm heb aangeraakt.

Hoe schakel ik deze modus weer uit? In de manual kan ik hierover niets vinden en de resetfunctie in het onscreen menu lost het probleem niet op.

(scherm is via DVI-D aangesloten op pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:22

Ypho

Allround Nerd

Ik heb dit ook een keer gehad, mijn zoontje had dit op de een of andere manier aan weten te zetten (via de tiptoetsen op de TV). Ik heb het toen door een factory reset van mijn televisie opgelost (was ook een Samsung).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Niet online
Nu wel, maar dat werkt niet

Bij mij werken de menutoetsen ook nog gewoon; heb eigenlijk geen idee wat die store mode inhoudt.. Behalve de OSD melding STORE MODE zie ik niets bijzonders aan het scherm of de settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:30
En wat geeft de helpdesk van Samsung aan? Stuur ze eventueel een fototje mee. Mag hopen dat ze je wel kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:55
Deze: http://www.tomshardware.c...-store-mode-monitors.html al geprobeerd? Het antwoord van uzzol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Niet online
Ja, die had ik ook al gevonden en geprobeerd. Bedankt voor het meedenken.

Ben op het punt gekomen dat ik toch Samsung maar eens ga mailen..
Pagina: 1